hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressursal...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dressursal...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  16:32:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hey

Tilbakemelding påkrevd Renegate

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  22:09:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hey

Tilbakemelding påkrevd Renegate

Opprinnelig postet av Real Storm

Skal bli

Regner med å få den innen en måned

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/01/2005 :  17:34:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Lykke til med ny sal, og jeg stiller meg bak Real Storm sin anmodning om rapport når du har fått den og nådd å sitte den inn!!

Har du forresten fått prøvd den på hesten så du vet hvordan den ligger!? (I forhold til hvilke hester den vil passe best på)

Guro
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2005 :  17:57:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hiver meg på bølgen her.. Jeg er også veldig nysjerrig, da Ankysalen er en sal jeg har hørt lite om.. Antagelig fordi den er såpass ny. Spennende
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 25/01/2005 :  18:28:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke fått gjort noe annet enn å bestemme meg for sal
Da jeg ikke føler meg trygg på min egen kompetanse ifht. saltilpasning kommer jeg til å skaffe hjelp til den delen.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 25/01/2005 :  23:04:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prøvd å ri i anky salen
Jeg likte den ikke
brede sømmer i setet og dårlig støtte.

Passet ikke For meg

ikke sikkert du syntes det men.

Nå er jeg sånn passe stor og med en liten smal rompe og trenger å sitte godt.Så jeg trives best i Windsorsalen min

Bare så det er sakt rir ikke anky i en sånn dressur sal

Redigert av - munti den 25/01/2005 23:09:24 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/01/2005 :  23:57:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Vil også ha tilbakemelding. Ikke at jeg har en egen hest å kjøpe den til, men jeg har i allefall en rimelig stor interesse for utstyr :-) Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 26/01/2005 :  00:00:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Annbefaler å kjøpe Windsor sal hos Løwenborg

Tror det blei sånn ca 1400 kr med bøyler og remmer og en flott lærgjord.

Og husk å kjøpe salen etter rompa di
Det er ikke alle romprer som kan sitte i en 17"

Hilsen Munti

Opprinnelig postet av munti

Nå ble jo jeg litt usikker jeg da, på hva type sal jeg skal velge ,så vil gjerne ha for og imot innlegg på Anky- salen og Windsor- salen

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2005 :  01:26:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Windsor er namnam de, men husk å velge etter din egen smak

Om Anky von Grunsveen rir i en slik eller ikke er egentlig ganske irrelevant, ettersom det er Renegates rumpe som skal like den

Det finnes nok et sted du kan få prøve den. Eller låne den med deg på prøve.

Uansett, lykke til

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/02/2005 :  12:15:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvordan går det?
Om Anky-salen er laget av Pessoa er det ikke sikkert det går an å stoppe den om - Pessoasalene er nemlig permanentstoppede, så jeg håper det går bra :-) (Fant ut det nå)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 04/02/2005 :  21:22:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke kjøpt den ennå, venter på penger + at jeg må finne noen som er dyktige på saltilpasning.

Sikker på det med omstopping på Anky salen?

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 04/02/2005 :  21:49:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det gjelder for Anky-salen, men pessoasadlene generelt er permanentstoppede. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/02/2005 :  21:58:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaring med Opal dressursadel?

Får aldri bestemt meg....

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

AAndreA

Skrevet - 20/02/2005 :  11:21:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte en Windsor hos Løvenborg til den forrige hesten min, og personlig synes jeg ikke de nye modellene er noe. De gamle er veldig gode, litt tyngre, men har ikke sett de på lenge, mulig man får tak i en brukt.
Jeg er utrolig kresen på saler, og søsteren min kjøpte nylig en anky sal som jeg synes er helt topp:)
Men min absolutt favoritt er Ideal-dressur salene!!!
Hadde aldri hørt om merket før jeg fikk sitte i en, og de er absolutt toppers for meg, du sitter helt som støpt, og denne hesten hadde ikke mye til gangarter:)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/02/2005 :  11:37:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg tror de har innen en brukt modell av Windsor på Løwenborg nå, så i alle fall slik ut når jeg var der på torsdag ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.