hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  10:50:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Uavhengig av seriøs/useriøs annonsering her inne,vil jeg gjerne svare på spørsmålet mixie stilte. Kjæresten har bestilt et par ting som vi ikke har funnet andre steder,har ikke hatt noe å utsette på butikken. Synes det er meget positivt med en butikk som også satser på det spesielle,og de får stadig inn nye produkter. Tenker da på dekken,showutstyr,hodelag osv.. Noe er dyrt,men ikke dyrere enn tilsvarende varer andre steder.
Det hadde vært positivt om butikken kunne ha fått en skikkelig annonseplass. Tror forøvrig at Hestemarked.no kan rydde opp i slik annonsering hvis de ønsker det.

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Helt enig med deg Har aldri bestilt noe derifra, men synes det er bra at det har kommet et nettbutikk med utstyr fra andre land o.l. Da tenker jeg mest fra England/USA som bruker veldig mye sånne fleecevoilocker og har savnet det i Norge, da jeg aldri har funnet det noe sted enn hos OX Horsestore

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/06/2005 :  13:44:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med Marthemoor og 'Kine og Tassen'

Få inn litt annet utstyr fra andre land kan vel ikke skade Bare fint og legge et spessielt preg over hesten, med litt andre farger/mønter o.l. Falt heelt pladask for et hodelag dær

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/06/2005 :  16:37:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig! De har kjempefine varer som du ikke får tak i overalt.. Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  10:03:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men! Det burde ikke være nødvendig å måtte vente over 1 måned på varer. Det har vi gjort nå.. Har ikke vært borti at hesteutstyrsbutikker på internett har et sånt opplegg,da er det ihvertfall vanlig med en liten mail som blir sendt ut. Mulig butikken er i en oppstartsperiode og har tatt seg vann over hodet. Vi måtte handle det jeg trengte et annet sted,synd.. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  21:44:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Med et slikt enormt utvalg og utvalg bestående av så sære varer som en god del av varene er, er det kanskje ikke sjokkerende at butikken ikke sitter med varene på lager, men bestiller de ettersom de får inn bestillinger på dem.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  22:56:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bestilte varer som er ganske så normale,stellesaker og leietau. :o) Men har fått en svarmail nå,endelig! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  11:34:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nå har OXHorsestore gått til anskaffelse av nye lavmål; nemlig å annonsere med at de har gratis annonsering gjennom en gratis-annonse på hestemarked(!). Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  12:28:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor finner du de annonsene? muligens jeg er totalt blind, men jeg finner ingen steder der ox horse store reklamerer her på hestemarked...

forøvrig kommer jeg nok aldri til å handle der, virker litt søkt...
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  12:36:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg rapporterer dem med en gang jeg ser dem, og nå ser det ut til at denne her er fjernet :-) Gå til toppen av siden

red_racing

» VIP

Skrevet - 27/08/2005 :  10:25:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
æ å venninna mi bestilte fra oxhorsestore den 9 august å pakken våres e nu enda ikkje kommet...! vi bynne å bli litt lei av å vente... jeg bestilte i fra horze samme dag (bare 1 time etter oxhorsestore) å den pakken kom torsdag 18 august.. horze har kansje billig utstyr men d er jo ikje sikkert at alt holder like bra som det utstyret oxhorsestore har selv om d kansje er litt dyrt..eller?
de ho oxhorsestore har kansje mye å gjøre nu førr tia, men æ kunne væll kansje ha fått mail om d..!! (førr d har æ ikkje)....!
Gå til toppen av siden

Kjernsligård-ponnistall

» VIP

Skrevet - 24/09/2005 :  23:02:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fra Brønnøysundregistrene:
----
Organisasjonsnummer: 987 969 776
Navn/foretaksnavn: OX HORSESTORE Natali Haugane
Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak
Forretningsadresse: Tordenskioldsgate 11
3921 PORSGRUNN
Kommune: PORSGRUNN
Postadresse: Postboks 430
3902 PORSGRUNN
E-postadresse: webmaster@oxhorsestore.com
Internettadresse: www.oxhorsestore.com
Telefon: 35 55 55 06
Mobil: 980 00 810
Telefaks: -
Registrert i Enhetsregisteret: 08.03.2005

Stiftelsesdato: -
Innehaver Natali Marjatta Kalliokoski Haugane

Næringskode(r): 52612 Postordreh. med tekstiler/utstyrsv./klær/skotøy/reiseeff./lærv.
Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i: -

----
Det er altså ikke så mange som jobber i bedriften.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  12:54:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ok, jeg sjekket dette da disse websidene dukket opp på nyåret. Ut fra når de er registrert passer det godt med da jeg sjekket. Fint de kom på banen kort tid etter om ikke annet..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  14:15:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Har akkurat hatt en lite vellykka handel på OX Horse Store!

Bestilte bla et showhodelag til min araber.
Det tok ca 1 mnd før hodelaget kom.
Hodelaget var alt for lite, faktisk passet det shettisen min.
På siden deres ble det oppgitt at dettte var største str, og tatt i betraktning at leveringstiden var veldig lang, så valgte jeg å heve kjøpet.

Dette skrev jeg i en mail til butikken.
Svaret jeg fikk var at det er Elkjøp som har åpent kjøp, ikke Ox Horse Store!
De forlangte å få "rette opp feilen".
Sendte bare en link til angrerettloven på forbrukerportalen
http://forbrukerportalen.no/portal/Publikasjoner/1023824302.54/1024140584.0#angreskj
Da la de seg helt flate, klart jeg kunne heve kjøpet.

Sendte hodelaget rekomandert.
2 dager etter at de henta det ut, fikk jeg en mail om at den ene perla på hodelaget var ødelagt.
"Om dette har hendt under transporten eller før, er noe vi ikke vil ta stilling til" skriver de.
Frekt å antyde at jeg har ødelagt hodelaget!

Synes forresten det var veldig rart at de brukete 2 dager på å finne ut at varen var skada...

Ble dritforbanna og sendte en mail tilbake i omtrent samme tone, der jeg også bad om å få tilbake hodelaget for å kunne sende et krav til posten.
Da ble det stilt fra Ox Horse Store!
Prøvde å både maile og ringe, men ingenting hjalp.
Så jeg kontaktet Forbrukerkontoret for Troms og Finmark og bad om råd.
Dette gjorde jeg Ox Horse Store oppmerksomme på i en mail.

Og da ble det plutselig annerledes.
Flere hyggelige mailer på samme dag, klart de skulle sende hodelaget tilbake.
Likevel klarte de nok en gang å bryte en avtale.
Vi avtalte dato for sendingen, og at de umiddelbart skulle sende pakkenr så jeg visste at det var sendt.
Måtte mase meg til pakkenummeret, selv om pakken var sendt rett dag.

Har aldri sett makan til dårlig kundebehandling!
En annen ting var at de fleste mailene ikke hadde underskrift...
Bare Ox Horse Store, ikke noe navn.
Forresten er nettbutikken ulovelig, den har ikke telefonnummer tilgjengelig!

Anbefaler INGEN å handle der!
Det Natalie K Haugane skriver i tidligere innlegg, og opplysninger man finner hos Brønnøysund taler tydelig språk.
Totalt useriøst!
Styr unna alle sammen!

Anette Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  15:09:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke imponert jeg heller. Ga rett og slett opp,sa ifra om at vi ikke var interessert i varene da vi hadde ventet 1 mnd.. Var helt umulig å komme i kontakt da det ikke var oppgitt tlf.-nummer og Opplysningen ikke kunne gi meg noen konkrete.
Unnskyldingen er ferie og uventet stor pågang,hva annet kan man forvente med en nystartet internettbutikk som fører varer ingen andre har? Virker som om innehaver har tatt seg vann over hodet.

Er det noen her inne som har vellykede kjøp,hadde det vært fint å høre om det. De har varer jeg gjerne skulle hatt,men det er kanskje lettere og raskere å skaffe det selv.
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  16:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Kine.

Hva er det du leter etter som de har der da?
Kanskje noen kan hjelpe deg!

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.