hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Kjernsligård-ponnistall

» VIP

Skrevet - 12/12/2004 :  12:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oxhorsestore.
Jeg lurer på om noen har erfaringer med leveranser fra dette firma?
Jeg har lyst på en sal der fra, men er usikker på hvor seriøse di er.
Håper noen der ute vet noe om di, synes det er litt skummelt å sette penger inn på konto til et firma man aldri har hørt om. Kjempe glad for alle tips

Nat

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  17:48:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi sender med postoppkrav vi, så du trenger ikke å bekymre deg + du har 14 dagers bytte rett hvis salen ikke passer /Natali Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  18:10:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hei Nat, etter som du svarer med "vi" i denne debatten angående OX Horse Store, så antar jeg at det er du som står for denne butikken.

Nå snakker jeg på vegne av meg selv; jeg ville satt pris på om OX Horse Store, som alle andre ser ut til å gjøre, følger reglementet til Hestemarked.no og heller kjøper seg sin egen reklameplass på siden i stedet for å regelrett spamme hele annonsemarkedet fult av skjulte og mindre skjulte annonser for denne butikken.
Det er heller ikke særlig pent å smugreklamere på forumet, selv om dette ikke har skjedd hittils. Bare et lite tips.

Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å kjøpe noe fra denne butikken, siden jeg har sett meg så grundig lei på denne "snyltingen".

MvH Silje.

Redigert av - Silje-og-Tindra den 10/04/2005 18:20:46 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  19:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Helt enig med deg Formosissima... Synes disse snylteannonsene er nok bevis på hvor useriøse de er!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 10/04/2005 :  22:37:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi sender med postoppkrav vi, så du trenger ikke å bekymre deg + du har 14 dagers bytte rett hvis salen ikke passer /Natali

Opprinnelig postet av Nat

Kjempefint hvis du undertegner med feks på vegne av Oxhorsestore, eller oxhorsestore også navnet ditt eller noe, så slipper vi å gjette på at det er dere som svarer, men får det bekreftet. Ellers er vel ikke dette snikreklame, men faktaopplysninger. (som sikkert burde kommet sammen med litt opplysninger om at salen må se ubrukt ut osv )

Hva angår Oxhorsestore har jeg ikke kjøpt noe derfra, men jeg var innom sidene i går, (for første gang tror jeg). Og det ser jo ut som de har en del dyrt utstyr fra kjente leverandører, og at det er litt sånn motstt av horze.no som har et lite men billig utvalg, så kan det se ut som disse til en viss grad har dyrt og lite utvalg;)

Forresten var siden deres rimelig tung å laste for meg som sitter på liten båndbredde (kjæreste Operaen min fortalte meg jo da også at det var atskillige Kb jeg lastet ned )
Ikke at det sier noe om seriøsiteten deres da.

Det er jo fort problemet med alle slike butikker. Man vet jo ikke hva de holder på med før man har prøvd. Fortsatt er det jo ikke overcrovded på webshop for hesteutstyrsfronten, ergo popper det fortsatt opp butikker, og så lenge vi ikke får en prisguide (slik de har på datating) hvor man kan gi butikkene poeng er det vanskelig å finne ut særlig mye før man har prøvd selv eller før noen andre har prøvd.

Er det en sal av kjent merke du skal kjøpe løper du vel ingen kjemperisiko ved å kjøpe den slik, da du kan betale i oppkrav, og dermed har fått varen din når du betaler, og vet noe om kvaliteten. Er det derimot en ukjent sal skjønner jeg jo godt at du er veldig skeptisk:)

mvh
Guro (på vegne av seg selv;))

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Nat

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  23:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ooops, skriv fel der ja...BEKLAGER dette til dere som blev sure for mitt innlegg her på forumet.
Jaja, alle kan ikke være blide hele tida da Hva jeg har sett så ha de litt over 600 produkter (hvis jeg husker rett)+ at det skal komme opp mere på siden deres og det er vel da mere enn hva Horze har, eller tar jeg helt feil nå?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  00:23:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Står du ikke bak butikken nå? Når du plutselig skifter over til å si de og ikke vi?

Som man sier på godt stavangersk: eg togansje.

Gå til toppen av siden

Nat

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  02:33:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er det med dere? Jeg gav et tips til hu/han som lurte og så blir folk så otrolig forbannede og sure? Jeg prøvet å sende en mail til personen, men så hadde de ikke noen email adresse å sende til. Har ikke satt ut web adresse eller noe, da kan det jo ikke være snik reklame eller??? Ikke bra å være så sure/forbannede hele tida, lev livet å nyt det isteden. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 11/04/2005 :  11:24:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hei Nat!
Jeg tror ingen er blitt sure (iallfall ikke jeg), men når du skrev det første innlegget om "vi" så oppfattet nok en god del av "oss" det som at du svarte på vegne av butikken. Dette var også grunnen til mitt første innlegg. Svarer du på vegne av btuikken så kan du godt underskrive med at du gjør det.
Svarer du ikke på vegne av butikken så omtaler du dem gjerne som "de" og kanskje litt mer i stilen: "de sender i oppkrav, og det er 14 dagers retur, så det skulle vel være ganske uproblematisk å bestille derfra. Nå har jeg ikke bestilt noe selv (eller: Det jeg måtte bytte når jeg bestilte var iallfall uproblematisk å ordne)"

Men ingen sure miner herfra: da har vi alle fastslått at Nat skravler på vegne av seg selv, akkurat som alle oss andre!!

Miss Eva: måtte lese stavangersken din et par ganger før jeg "togan" (som man muligens da kan skrive;))

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  11:25:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nat: Det er kanskje fordi a) plutselig skifter du fra "vi" til "de" når noen påpeker hva denne butikken faktisk bedriver og b) fordi det er -utrolig- slitsomt at denne butikken annonserer i vilden sky inne på annonsemarkedet - når REKLAME ikke er lov hos hestemarked.no. Ser for øvrig at du har begynt å reklamere med ditt eget navn også. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 11/04/2005 :  11:54:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
According til en annen debatt her inne svarer du også "jeg jobber med det dag og natt" (få opp norske sider for oxhorsestore), og hvis det er slik at du har tilknytning til den butikken vet jeg en ting: Du blir oppfattet som mye mer seriøs om du skriver under med feks:

Nat -daglig leder oxhorsestore
el: på vegne av oxhorsestore, Nat

Da kan vi ta de tilbakemeldingene du kommer med seriøst, og butikken din framstår som interessert i hva vi som forbrukere mener.

Og så det er sagt (som jeg ikke sa på den andre debatten): alle må få lov å ta noen avgjørelser som ikke kanskje oppfattes som de mest gjennomtenkte av alle andre , iallfall når de starter opp butikk. Men jo fortere man spiller etter reglene jo fortere tror jeg folk flest vil anerkjenne butikken som seriøs og bra (du/dere har jo feks veldig bra Kingsland utvalg så det ut som, og det er jo et merke som ikke skulle være så vanskelig å selge)

mvh
Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Sarha

Skrevet - 12/04/2005 :  13:59:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmmm...

Dette virker da veldig useriøst.
Jeg har hatt kontakt med OXhorsestore, og da var det Nat, eller Antali som svarte på henvendelsene mine.

Så det virker da rimelig useriøst, det å påstå at hun ikke jobber med dette, eller

Tror jeg styrer unna denna sjappa!
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  14:10:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi sender med postoppkrav vi, så du trenger ikke å bekymre deg + du har 14 dagers bytte rett hvis salen ikke passer /Natali

Kopi av melding:
Ooops, skriv fel der ja...BEKLAGER dette til dere som blev sure for mitt innlegg her på forumet.
Jaja, alle kan ikke være blide hele tida da Hva jeg har sett så ha de litt over 600 produkter (hvis jeg husker rett)+ at det skal komme opp mere på siden deres og det er vel da mere enn hva Horze har, eller tar jeg helt feil nå?

Kopi av melding:
Hva er det med dere? Jeg gav et tips til hu/han som lurte og så blir folk så otrolig forbannede og sure? Jeg prøvet å sende en mail til personen, men så hadde de ikke noen email adresse å sende til. Har ikke satt ut web adresse eller noe, da kan det jo ikke være snik reklame eller??? Ikke bra å være så sure/forbannede hele tida, lev livet å nyt det isteden.

Kopi av melding:
Tørr jeg å svare på det her??? Får vel kjeft fra de andre brukene at jeg legger ut snik reklame (uten webadresse faktisk), har blitt grillet for det idag...Men jeg svarer kjappt, denne butikken som du og jeg snakker om nå selger sine produkter over allt. En Norsk side er på gang - med rimeligere priser . Håper at få opp den snarest, om ca 2-3 uker - kan ta litt lenger tid da det er mange produkter og info som skal oversettes til Norsk og (Svensk faktisk) ca 2000 produkter. Men jeg jobber med det, dag og natt. Siste finpussen som er igjen nå på den eng versjonen og det er fargene + noen produkter som skal ut. Når det er gjort så setter jeg igang med den norske versjonen.

Kopi av melding:
Hei på dere, dette var faktisk en meget bra debatt ang utstyr og nettbutikker. Har lest hva dere synes og leter etter, selv så driver jeg en butikk på nettet som er ganske så ny (åpnet for 2 mnd siden). Jeg tar inn allt mulig fra utland som ikke finnes i Norge, så som dekken du ikke finner her i forskjellige farger med motiv så som hjerter, stjerner etc, happy mouth bitten i pastell farger + bestiller inn det folk vil ha hvis vi ikke har det inne. Jeg pratet med mann igår om hvordan vi skal jobbe med butikken for å gi Nordmennen best mulig servise og med best mulig utvalg innen utstyr til hest og rytter, og da er det litt vanskelig å komme frem til noe når man ikke vet hva folk leter etter. Men nå vet jeg - merkes varer (masser forskjellige på samme sted) og uvanlige ting til et rimeligt pris.MEN hvordan vil dere at en nettbutikk skal se ut da? Lett å lete igjenem siden? Ryddig? Litt vanskelig å få en ryddig side med masser av produkter, selv har vi 700 stk og skal ha inn ca 2000, vanskelig at siden ser ryddig ut da. Ha en fin dag / Natali

Useriøs, ja.

Innlegggene til Nat taler vel for seg sjølv.

Eg blir ikkje kunde der i allefall. All reklame er god reklame eller??

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  16:35:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har vel sagt mitt i en tidligere debatt. Godt hestesporten begynner å ta innersvingen på nettbutikkfronten! Så har man flere å velge i..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2005 :  19:31:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Hvorfor skulle denen butikken være useriøs?
Hun svarte jo bare på spørsmålet!

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  08:50:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uavhengig av seriøs/useriøs annonsering her inne,vil jeg gjerne svare på spørsmålet mixie stilte. Kjæresten har bestilt et par ting som vi ikke har funnet andre steder,har ikke hatt noe å utsette på butikken. Synes det er meget positivt med en butikk som også satser på det spesielle,og de får stadig inn nye produkter. Tenker da på dekken,showutstyr,hodelag osv.. Noe er dyrt,men ikke dyrere enn tilsvarende varer andre steder.
Det hadde vært positivt om butikken kunne ha fått en skikkelig annonseplass. Tror forøvrig at Hestemarked.no kan rydde opp i slik annonsering hvis de ønsker det.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.