hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Har noen erfaringer med OXHORSESTORE?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  20:03:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hjertebank så snart jeg får inn en bestilling...
Er alltid redd for at kunden ikke skal bli fornøyd.

Men det er jo veldig gøy når man får positive tilbakemeldinger;-)

Er det noe jeg har lært etter å ha handlet mye på nettet selv, så er det viktig å alltid la kunde få rett.
Selv om man har mest lyst til å kald-kvæle personen;-)
Negativ omtale spres alltid mye bredere enn positiv omtale, så å legge seg flat er bare rett og rimelig,-)
Spes når man skal prøve å leve av dette;-)
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:00:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Anette.

Synes ikke det skal være sånn da, slik som du beskriver med hjertebank og greier!
Og stort sett så møter i hvertfall jeg meget god service, men i et par tilfeller har ting blitt vanskelig.

Når man kjøper ( og selger ) via nettbutikk feks, er det et minimum at man kan lover og regler om reklamasjon og bytterett.
Da kommer man langt.
Det verste jeg vet er butikker man ikke lengre får tak i hverken på telefon eller mail så snart varen er betalt...

Og jeg har stoooor tro på positive tilbakemeldinger!
Butikker hvor jeg får god service nevner jeg så ofte jeg kan til alle som vil høre på...hehe...
Mine beste anbefalinger på hesteutstyr på nett er Skoies.no og Min hestebutikk.no.
Begge de er suverene, spesielt Min hestebutikk har gode rutiner med tilbakemelding hele veien, OG angrerettskjema på mail så snart ordren er ekspedert!

Men Anette, stå på!
Alt for få hestebutikker i Nord-Norge
Med din holdning vil jeg tro du får fornøyde kunder!
Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  11:43:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
vill bare nevne en butikk jeg har gode erfaringer fra, Rodeo! www.rodeo.no der kan du også bestille katalog.... kjempegode erfaringer derfra...:)

jeg synes foressten at derre OX horsestore hørtes litt tvilsom ut... holder meg langt unna jeg....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  12:10:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Rodeo er så sinnsvakt trege :-P Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  17:35:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hva er det du leter etter som de har der da?
Kanskje noen kan hjelpe deg!

Ja,kan jo spørre om noen her har hørt om andre importører.
Det jeg er ute etter er:
Hodelag,tøyler og senebeskyttere fra Charisma.
Airback westernpad.
Montana fortøy til westernsal (Rodeo fører Montanasaler,så jeg skal høre med dem om dette).

Noen som veit? hadde blitt utrolig glad om noen visste!

Mvh Kine
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  17:45:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Kine.

Må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hvilken type hodelag Charisma fører.
Men jeg kjøpte showgrime fra Sverige nylig, og Denice Emtin som har butikken har veldig mye spesielle ting inne.
Og hun er TVERS IGJENNOM seriøs!
Ikke ble det så ille dyrt, rundt 200 kroner ekstra til gebyr i banken...
Og fra pengene gikk ut av min konto, tok det nøyaktig ei uke til jeg hadde hodelaget her....fra Sverige...
Litt bedre enn Ox Horse Store må jeg si!

Uansett, siden hennes er verdt et besøl!
http://hem.bredband.net/denemt/

Mvh Anette

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  21:23:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk Anette!
Fant det jeg lette etter fra Charisma! Ligger litt høyere i pris,men det går nok greit så lenge det er mulig å bytte ved feil str. osv.. Bra dekken har hun og.
Takk igjen!
Gå til toppen av siden

ennergårdsfreja

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  00:05:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlige erfaringer med OX Horsestore jeg også, ventet i ca 2 mnd før varene kom og da var det bare noe av det jeg hadde bestillt. Først fikk jeg mail om at ventetiden skyldes høysesong( Folk fikk skattepenger da) Senere fikk jeg mail om at de ventet på varene fra leverandør osv...
Det hele er en lang historie, men jeg ble veldig lite imponert av kundebehandlingen og leveringstiden.
Veldig synd i grunn for de har jo bra utvalg osv (i hvertfall ser det slik ut på nettsiden)
Sånn som situasjonen er nå så styrer jeg langt unna dem.
Men det hadde absolutt vært intressant å høre om noen i det hele tatt har vært fornøyd med handelen der????
Gå til toppen av siden

RikkeRye

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  17:01:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRikkeRye  Svar med kopi av melding
Nå må "Nat" bestemme seg.

Først sier hun "vi" så sier hun "de". Hun er registrert som innehaver av butikken og på vipen hennes har hun ox horsestore som sin hjemmeside og logoen på galleriet.

BESYNDERLIG at hun har sluttet å svare på denne debatten...

http://hestehuset.moo.no - min hesteside. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  23:17:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vill bare nevne en butikk jeg har gode erfaringer fra, Rodeo! www.rodeo.no der kan du også bestille katalog.... kjempegode erfaringer derfra...:)

jeg synes foressten at derre OX horsestore hørtes litt tvilsom ut... holder meg langt unna jeg....

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

'

rodeo er den dårligeste nettbutikken jeg har bestillt i fra. Eller kan vel si "prøvde" å bestille i fra. Orker ikke å ramse opp hele leksa mi igjen, men de er vertfall svartelistet fra lommeboka mi!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  10:11:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Pleide også å bruke Rodeo før, men ikke nå når utvalget av hestebutikker er så godt.
Var vel egentlig ikke så mye galt med Rodeo enn at det ALLTID tok sinnsykt lang tid.
Når man vet at en portpakke tar ca 5 dager, er det ganske irriterende å vente i 4-5 uker på varer som var på lager....

Go helg
Mvh Anette

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 30/09/2005 :  10:23:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte et hodelag fra OX Horsestore i sommer, to dager etter kom faktisk hodelaget. Det er den kjappeste leveringstid jeg har opplevd. Jeg var også meget fornøyd med hodelaget. Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  22:46:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg må bare si meg enig med spoff her. Dette er nok ikke varer de har på lager. Og ha 2000 forskjellige varer på lager binder opp ENORMT mye kapital, og når man har ett lite enmannsforetak, er nok ikke det den lureste vurderingen!

At det tar så lang tid tipper jeg er fordi OxH.S. må bestille varene sine fra utlandet.

En tommelfingerregel innen butikk og service er:
- En fornøyd kunde forteller det videre til en person
- En misfornøyd kunde forteller det videre til fire personer

Hilsen Beate som har egen butikk

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

ennergårdsfreja

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  07:24:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror også det er slik at de ikke har varene på lager og at det er derfor det tar så lang tid å få varene. Men hvis det er slik så burde det komme frem på nettsiden, det burde f.eks stå "Ikke lagervare" ved de varene det gjelder.
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  10:09:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ja, er ikke det vanlig, da? Å merke av det man ikke har på lager og si fra at det er lang leveringstid på det?

Jeg pleier aldri å legge ut ting jeg ikke har på lager, jeg...
Nå har jeg ikke store sortimentet heller, da... Nettopp av samme grunn...
Enmannsforetak med liten lagerplass og liten innkjøpskonto krever litt annerledes opplegg...

UPPS!! Kom nettopp på at jeg må oppdatere siden! -Er jo blitt utsolgt på noen ting forrige måned! Åååå... det må jeg prøve å få gjort i helgen.... *riste i pekefingeren til seg selv*

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.