hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Svarteliste over utstyr?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Svarteliste over utstyr?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 17/05/2006 :  17:32:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regndekken fra Horze - Elendig passform og hesten ble våt igjennom...

Vinterdekken fra Horze - ELENDIG PASSFORM! FY!

Benbeskyttere fra Alpha Horse - Ble fort slitt og passformen var dårlig..

Men når man tenkter etter, så får man vell hva man betaler for..hehe..
Jeg har funnet ut at det er lurere å legge litt penger i dekken, og heller ha få, enn en haug av dårlige billige dekken...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  18:34:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horze: Dekkene er alt for store i halsen slik at det sklir langt bakover.

Alpha Horse: -Svart fluemaske i netting + ørenetting. Revnet første dagen hesten min hadde den på seg i alle sømmene nesten. Klaget på den og fikk ny. Akkurat det samme skjedde med denne. For hver gang jeg har reparert det som er ødelagt går den sund på et nytt sted. Elendig!!

- Beinrekleksene fra alpha horse er utrolig stive, og refleksen går fort sund. I tillegg så har jeg misted 4 av 6 spenner på refleksene mine! Det er for dårlig.

-Kjetting leietau(fra alpha horse??). Røyk flere ganger når hesten dro i hodet(ble fikset et par ganger, men siden det stadig røyk på nye steder ga vi opp).

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  19:15:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
- Ridebukse fra CRW (ikke lærforsterking) - bestilt på Hööks. Glidelåsen ble ødelagt etter 2 gangers bruk.

- Fleecedekken fra Börjes - dårlig passform.

- Støvelskaft (equiguard?) kjøpt på Selabua i Trondheim - glidlåsene går opp hele tiden.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 17/05/2006 :  22:26:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horzedekken! Passform som ikke passer i det hele tatt til ponnien.. Alt for store foran, og for små bak..:/
Og thermo-master vinterdekken fra høøks (det til 650kr). Revnet med en gang, og bare man får en liten rift revner hele!
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  01:14:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
er fornøyd med det meste, det jeg kommer på i farta er noen reflekser til bena fra hööks. De ble ødelagte første gang jeg brukte de, de sprakk. Og et regndekken jeg har som ikke er vantett, husker ikke merke...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:01:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
dyne dekkenet til alfa horse! dritt dekken!
spennene foran stekker seg de er vel og merke i strikk hallo for no dritt!
den sklir og det er ikke bein snører !

møkk møkk møkk sier bare jeg

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Enig! Flere hester i stallen jeg har holdt på litt med har dekkenet, og spennene på samtelige er ødelagt, så da går det for det meste i knyt-og-surr metoden... Huff :|

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  15:32:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg hadde et regndekken fra trehadstone eller noe slikt en gang.. husker ikke eksakt merket dessverre.. det gjorde heste mer våt en regnet.. det pustet ikke i det hele tatt..

ellers har jeg det vinterdekkenet fra horze, det er digert i halsen men ellers greit nok.. forventet ikke akkurat noe voldsomt for 180 kr eller hva det kostet..

den ene salen fra høøks, den var også noe drit... men den kostet vel ikke akkurat skjorta den heller.. den med gule "skiller" på..

div grimer så klart.. det er forbruksvare....

ellers har jeg en tendens til og kjøpe kvalitet...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 18/05/2006 :  15:55:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Equilibre helskinn ridebukse fra Hööks; dei har den ikkje lengre, men det er like greit, for lærimitasjonen vart så tynn og nuppete at eg kunne sjå gjennom, + at den fekk noen enorme knær.

Ellers nøgd med ei hawtorne fra hööks, har holdt i mange mange år :)
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 19/05/2006 :  15:05:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har selv en ridebukse fra CRW som jeg kjøpte på Hööks, og det er den dårligste ridebuksa jeg noen sinne har hatt. Jukseskinnet i baken er gjennomsiktig etter kun få gangers bruk.

Den gikk i søpla i går, mens jeg koser meg med ridebukse fra Horze i steden for
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  22:45:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
TermoMaster superfit (haha!!) Rain til kr 1149.- frs Hööks er jeg misfornøyd med. Merkelig passform pga elastikken i bogen. Hesten nin så ut som hun gikk i en meter snø med det dekkenet. Enden på visa ble at jeg klippet opp hele elastikken. Nå har det gått hull på dekkenet pga biting fra andre hester. (totalt ca en meter med revner...) Det er mange sømmer på dekkenet så det revner jo kjempemye!!! Bedre med et dekken laget i et stykke enn et som er sydd sammen av flere deler. Bucas regndekkenet har klart seg!

Dessuten kjøpte jeg en gang for et par år siden et par sorte MH ridehansker (tynt, mykt skinn). De farger sånn av på hendene at jeg så helt spedalsk ut og brukte flere dager på å få det vekk....

Beinsnørene på et stalldekken (rødt og sort) som jeg kjøpte på auksjon her på hestemarked har løsnet. De er sydd fast i ene siden så jeg må sprette opp for å få festet de igjen.. Bedre med løse beinsnører....

Opprinnelig postet av Opal

Dette dekkenet har jeg. Og det passer supert til hesten min =D Er kjempe fornøyd med det... Men kommer vel helt ann på hesten da, jaja =)

Har vel ikke noe utstyr som jeg er direkte missfornøyd med tror jeg... ;)

Haoli <3 Gå til toppen av siden

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  23:15:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Er heller ikke kjempe fornøyd med Hooks tingene.. En del av dekkenene gnager noe sinnsykt til tross for at de ikke er kjempebillige alle sammen heller.. Vil heller betale litt mer for noe som er behagelig for hesten.. Venninna mi kjøpte sånne bjellegreier, og etter en tur falt nesten alle bjellene av.. Synes noen av ridebuksene har litt rar fasong og ikke er så stretch som de lover.. Passer liksom ikke så bra som det hørs ut til:P Er veldig fornøyd med himalaya vinterdekken far borjes. de tåler MASSE snø uten å bli våte igjennom.. Er dessuten FAN av ulldekkenet dems ses.. :) de har mye bra som er BILLIG!
Kjøpte Heimer klippemaskin og den synes jeg bråker sinnsykt! En del hester er jo kjempe skvettende for sånt så det burde de gjøre noe med.. Og så var den kjempe dårlig innstilt når jeg fikk den så hesten min ble redd for å bli klippet fordi den lugget han... :'(

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  01:22:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
syns kvaliteten på cleveland by fleecedekknet og buksa var elendig..røk etter veldig kort stund..
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  21:19:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
mitt aller aller sletteste kjøp er et ulldekken fra HorZe.no
Føler virkelig at det er min plikt å informere om at dette er et kjempe elendig dekken!
Det innehar ingen av ullens egenskaper, så som å tørke en hest etter trening eller varme en hest.
Det heter wool-et eller annet og koster 268 kr. elendig!!

Opprinnelig postet av rohna

Jepp, helt enig med deg. I tillegg har det helt elendig passform, ihvertfall til min varmblodstraver. Det dekkenet brukte jeg kun de 2 første ukene jeg hadde hesten min før jeg fikk kjøpt meg skikkelig dekken. Nå har det ligget nederst i kassa mi i over ett år..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  22:09:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er det sånn at horze dekkenene mister generelt formen etter litt bruk?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:48:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
må bare kommentere det med klippemaskinen.. man må jo alltid stille dem inn selv.. og bråker de er det ofte tegn på manglende smøring eller for løse innstillinger...

jeg har brukt mye klippemaskiner... he he..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.