hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Svarteliste over utstyr?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Svarteliste over utstyr?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2004 :  22:26:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
mitt aller aller sletteste kjøp er et ulldekken fra HorZe.no
Føler virkelig at det er min plikt å informere om at dette er et kjempe elendig dekken!
Det innehar ingen av ullens egenskaper, så som å tørke en hest etter trening eller varme en hest.
Det heter wool-et eller annet og koster 268 kr. elendig!!
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/11/2004 :  22:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Ullsokken:
De MH leggchapsene du nevner; er det den "nye" typen til nesten 800 kr??? Relativt tynne. Finnes i sort & brunt??

Originally posted by Opal

Nei, det er nok ikke de.
Mener å huske de kostet rundt 400,-

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Helgah

» VIP

Skrevet - 22/11/2004 :  19:31:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
ELSKER min CRW exclusive bukse jeg, har hatt min i snart et år.
dog skinnet er nuppete, og buksa altfor stor nå. men bruker den fordetom :)
Gå til toppen av siden

FallonD

» VIP

Skrevet - 23/11/2004 :  06:29:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ullsokken:
De MH leggchapsene du nevner; er det den "nye" typen til nesten 800 kr??? Relativt tynne. Finnes i sort & brunt??

Originally posted by Opal

De leggchapsene du snakker om haer, har de i svart jeg. De er utrolig gode, har bra med strikk og du faar de faktisk OVER risesko som er litt kraftig. Har "miss" brukt mine saa mye at glidelaasen gikk i stykker:( Men fikk fikset glidelaasen saa no er de saa god som ny igjen:) Ser ikke paa dette som daarlig kvalitet, men det som brukes mye maa jo slites litt da..

Chaberaker fra hooks mister ofte fargen etter 1 vask eller 2.. Hvertfall de jeg har vaert borti.

Ellers er jeg veldig fornoeyd med de Mountain Horse ridebuksene med navn Patricia, de er i bumull og er i to forskjellige farger paa hver bukse. Og Kingsland jekkene er bare go! De er varm og ganske vantett ogsaa! Elsker de kingsland ridejakkene, men kingsland stevnejakkene har teit passfor for meg, saa har ikke kingsland stevnejakke, og vill ikke ha det heller.
Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 24/11/2004 :  21:25:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte et red line leietau i lær med kjetting.
Sømmene gikk opp med en gang og ble veldig frynsete. En dag jeg skulle leie ut hesten min bare datt læret av kjettingen. Og da hadde jeg kunn hatt det i max 3 uker..
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 25/11/2004 :  20:53:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høøks:

** CRW fleecehansker. Sømmen gikk opp ved tommelen etter en gangs bruk. Var ikke værre en å sy den igjen da, så var den like fin. Utrolig gode og varme hansker da!

** CRW grønn bomullsridebukse. Sømmen i det forsterkende stoffet ved kneet gikk opp etter bare to gangers bruks. Skuffa over det, men etter å ha sydd det selv så sitter den. Litt rar passform (store lår og små legger form), men den fungerer til mitt bruk.

Lokale hestebutikken:

** Dyr grønn grime som messingringen bare falt av etter en lite napp fra hesten (så lite at jeg ikke kjente det selv en gang...)

En annen hestebutikk:

** Alpha Horse dekken. Svart og grårutete (nesten litt lyseblå). Dårlig passform som alltid sklir til venstre. Sømmene "lekker" ut kondens....

Det er det jeg kommer på i farten...
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 26/11/2004 :  23:47:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Høøks:

Grime med "saueskinn" og et leietau som begge gikk i oppløsning(morsomt når jeg hadde det på hingsten)

Mountain Horse Stallsko, som skuffet meg VOLDSOMT... Begynte å lekke etter kort tid, og sprakk i gummien.

En travsele jeg kjøpte en gang, som hadde bare helt UTROLIG dårlig passform... Den var str. full og kom med PONNIBRØST!!!

Et sommerdekken som tok natta etter fem minutter på hesten min... Utrolig dårlig i sømmene...

Elsker det meste jeg har fra FinnTack, BORTSETT fra en yankeegrime, som MÅ være laget til en veeeldig edel blodshest... Passer overhodet ikke min egentlig edle fjording.

Gå til toppen av siden

BariolèMagique

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  21:04:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
har dårlige erfaringer med stort sett alt som er kjøpt hos horze.no.
både det som jeg har kjøpt selv, og det andre på stallen har kjøpt.
spesielt dekkene har ekstremt dårlig kvalitet, og detter fra hverandre bare man ``ser`` på dem.
ellers har jeg dårlige erfaringer med stallskoene til mountain horse. dårlig kvalitet og dårlig passform.
Gå til toppen av siden

Nickeline

» VIP

Skrevet - 30/11/2004 :  19:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har før vært veldig fornøyd med Alpha horse polar plus med hals.Kjøpte et nytt også i år,men nå har det kommet med nye spenner i metall.Det gjør at strikken som bogspennene er festet i blir slitt.Etter 19 dagers bruk,er den øverste strikken nesten slitt helt over.
Tok dette opp med Paddock hvor jeg har kjøpt dekkenet,og de skulle ta det opp med produsenten.
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 04/12/2004 :  21:06:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pussekassa fra høøks, den "lukkingen" ble dårlig VELDIG fort så når jeg skulle bære den i håndtaket (som man skal) går lokket av og alt faller ut..

Er heller ikke så glad i ridebuksene fra høøks..
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 26/12/2004 :  22:45:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Alt for masse dårlig kvalitet ute og går nå for tiden!!

Vil selv legge inn en klage på Hööks!
BESTILLINGENE TAR ALT FOR LANG TID!!!!!
Jeg venter fremdeles på en pakke jeg bestillte i oktober... Har ringt å purra noen ganger, men det hjelper ikke!!(Jeg er vel ikke effektiv nok...) Skal avbestille hele greia!!! Kvaliteten fra Hööks er heller ikke 100% på en del ting......

Noen som har tips til bra hestebutikker på nett forresten?

Dessuten er det helt forvrengte størresler på noen av produktene! Jeg som vanligvis bruker str. 38, måtte ha CRW helskinn i str 42!!
Noen fler som har merket det?!

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2004 :  23:17:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Dessuten er det helt forvrengte størresler på noen av produktene! Jeg som vanligvis bruker str. 38, måtte ha CRW helskinn i str 42!!
Noen fler som har merket det?!

Opprinnelig postet av Inga&Sleipner

Jess... Hadd 36 i ei CRW buksa, den va utruli trang. Har kjøpt meg MH patricia no, den e nok til at eg får to knyttneva i midjen..:p Irriteanes.. Gjør d vanskeli å kjøp bukse der fra da..=\ Ikke at dem e nå bra .. men.. heh

-Marte Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/12/2004 :  18:47:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kopi av melding!

Mountain Horse Stallsko, som skuffet meg VOLDSOMT... Begynte å lekke etter kort tid, og sprakk i gummien.

kjøte akuratt de samme skoene jeg!
skulle bruke de i nm i mounted games og de holdt nøykatig i 2 dager da revna hele sålen på de og skoen var ødelagt og dette betalte jeg en del for!

bare og kaste de skoene!

godt råd IKKE KJØP DE

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bentus<33

Skrevet - 03/01/2005 :  18:47:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en vanlig ridebukse i bomull som bare var kneforsterket for rundt 500,-kr den krypmet allerede etter første vask! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  17:02:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
dyne dekkenet til alfa horse! dritt dekken!
spennene foran stekker seg de er vel og merke i strikk hallo for no dritt!
den sklir og det er ikke bein snører !

møkk møkk møkk sier bare jeg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.