hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Svarteliste over utstyr?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Svarteliste over utstyr?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Mie Ulrika

Skrevet - 21/05/2006 :  14:39:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske missfornøyd med mountain horse skoene mine!
Det er jodphursko med snøring og glidlås bak.
Glidlåsen blir ned hele tiden og snøringen røyk etter et halvt år! Dette er såpass dyre sko at en forventer noe bedre enn det. Venninnen min har et par hun har hatt i 7 år og de er like fine men de har ikke glidlåsen!
Ellers er skoene veldig gode og bra kvalitet, men er litt varme til å være sommersko synes jeg!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:53:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Ups, mente heininger klippemaskin.. jaja..
Vi stilte på den skrua og olja den masse å sånn men det hjalp liksom ikke.. durte i vei for det om..

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:21:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kjøpte nettopp det hodelaget Hööks selger for kr.199.- Da jeg hadde vasket det èn gang forsvant mesteparten av det svarte blanke laget på læret!!
Definitivt mitt værste kjøp, selv om det ikke er snakk om noe stort beløp da.. Irritasjonen ligger mest i at det er et ork og gidde kjøpe seg et nytt..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:31:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg synes de helt "vanlige" Horze-schabrakene (de i alle slags farger med grå kant, eller samme kantfarge som selve schabraken) er dårlige. De krymper i vask, farger over på kanten, og sitter ikke på plass under salen.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  11:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg har en sånn horze shabrak.. men synes den er helt ok.. like fin etter vask og ligger fint under salen..

men jeg leste etteller annet sted at hvis man hadde problemer med dem kunne man klage.. husker ikke nøyaktig.. det var noe om feilproduksjon...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  18:40:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hööks:
*Stigbøyleremmer til 279: Lær med nylonforsterkninger. Sprekker opp i læret
*Kongeblå sprangsjabrak fra Hööks: gnager veldig på ryggraden
*Beinreflekser
*Swing pussekasse: Min er knukket i plasten, så den noen ganger bare åpner seg når jeg bærer den, mange av de jeg kjenner sine har mistet håndtaket++ Lenge siden jeg har sett en hel en;)

Horze:
*Webtøyler; kjempedårlig kvalitet
*Sprangsjabrak med grå kanting fra Horze: Sklir bak og krøller seg; var derimot veldig fornøyd med allroundmodellen

Løwenborg:
*Euroriding lærstøvler ; Knallgode, men holdt bare et år(!!) før sålen delte seg, fôret var "spist opp" og de var helt myke i skaftet

Edit for å legge til pussekassen

Redigert av - Marte&Don:) den 29/05/2006 17:22:25 Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 29/05/2006 :  13:38:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårligste kjøpet jeg noensinne har gjort var Softshell Vinterdekkenet (svart og rødt) fra Heimer. Dekkenet så utrolig flott ut og var helt perfekt på mange områder. Alt var supert av passform, størrelse og vanntetthet, men hjelper lite når dekkenet gikk i stykker etter at hesten min hadde hatt det på seg 10 minutter! Revnet UTROLIG lett. Hesten min sto alene i paddock med en annen hest i paddokcen ved siden av, hesten ved siden av satte såvidt mulen borti dekkenet til min hest og RATSJ....stooort hull og halve fyllet på dekkenet datt ut.

Klaget til produsenten og fikk nytt dekken, da jeg klaget fikk jeg høre at de visste(!) at det ytterste laget ikke holdt mål fordi de hadde brukt noe annet materiale under utprøvingen av dekkenet... Hvorfor selge det da?
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  10:20:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
En ekkel ridebukse fra hooks, er så ekkel å ha på seg! Kjempestor i rumpa og trang i leggene, sånn at det ikke går an å dra den på seg ordentlig. Husker ikke hva den heter, men den er blå med mørkeblått skinn , "cord"stoff. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 30/05/2006 :  10:50:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
CWR ridebukse fra Hööks er det dummeste og dårligste jeg noensinne har anskaffet meg innen rideutstyr. Jukseskinnet nuppet seg etter 1. gangs bruk, passformen er helt latterlig og den er så høy på livet at den rekker opp under armene. Hele baken ramlet ut av buksa etter få gangers bruk

700 kr kostet den drittbuksa meg. Kanskje ikke all verden for en ridebukse, men alike vel. Har en fra Horze nå til 450,- og den er mye bedre.

Neste ridebukse vurderer jeg å kjøpe fra Cavello...
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  12:53:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
ridebuksa mi fra hooks kostet med 245 kr da på tilbud, brukt 2 g sprukket i livet og rompa er så stor, har den i str 40 ettersom leggene mine er brede(slanking neste) er hele 180 høy og har ganske lange bein, men ser ut som jeg har dreti på meg når jeg har den på å får den ikke lengre opp pga pircing som jeg ikke vil rive av om den kommer i kneppinga=/... samboer får sy den, rir nå uten ridebukse.... angrer bittert på det kjøpet...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:37:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
HOOKS: Det bling bling pannebåndet fra HorseHead. Revner i sømmen og mister bling blingene lett som bare det, og det kostet skjorta.. håpløst... Men fint er det så lenge det er helt;)

HORSELAND: Skulle absolutt vært "snor i baken" på det, ellers bra i vindstille,regne rett ned vær

HEIMER SOFT SHELL: Passer best til pynt

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 31/05/2006 :  09:46:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ridebuksa mi fra hooks kostet med 245 kr da på tilbud, brukt 2 g sprukket i livet og rompa er så stor, har den i str 40 ettersom leggene mine er brede(slanking neste) er hele 180 høy og har ganske lange bein, men ser ut som jeg har dreti på meg når jeg har den på å får den ikke lengre opp pga pircing som jeg ikke vil rive av om den kommer i kneppinga=/... samboer får sy den, rir nå uten ridebukse.... angrer bittert på det kjøpet...

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Åååå, håååhå!!! Nå måtte jeg le
Du fikk det til å høres ut som om du rir i trusa
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  10:02:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En ekkel ridebukse fra hooks, er så ekkel å ha på seg! Kjempestor i rumpa og trang i leggene, sånn at det ikke går an å dra den på seg ordentlig. Husker ikke hva den heter, men den er blå med mørkeblått skinn , "cord"stoff.

Opprinnelig postet av Preston

, er ganske så sikker på at det er samme ridebukse som jeg har gått rundt og drømt om i noen mnd nå... Hm, skal virkelig revurdere hele greia jeg.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 31/05/2006 :  10:27:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden vi er litt inne på ridebukser nå, så synes jeg det er vanskelig å finne ut hvor jeg skal handle. Alle butikkene jeg har vært innom og tittet har toppen et par stykker jeg liker, resten er ikke i min smak.

Men, vi vår på Norby kjøpesenter i Sverige for noen uker siden, og da tok jeg turen innom hestebutikken de har på det nye senteret der. De hadde lass på lass med ridebukser og jeg ble nesten hysterisk for det var så mye fint å velge i.

De koster det samme som her hjemme i Norge, men du verden for et utvalg!
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  12:17:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Birre altså.... leste det inlegget i gjen å ja, høres ut som jeg sitter med undertøy, men nei, rir i vanslige klær, blir bare skritting nå garsy er halt og fin annen hver dag..... Men bør nok få meg en ny ridebukse snart, orker ikke sy den hver gang jeg bruker den...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.