hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Så på nyheten på TvNorge
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Så på nyheten på TvNorge
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Skogstroll

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  22:34:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
4 hester som sto på sommerbeite har blitt plaget/torturert i en måned eller noe Noen har festet strikker rundt kjønnsorgenen på hestene, den ene hesten var vist døden nær når de fant den! Så noen bilder på tv, IKKE IKKE IKKE pent

SYKE mennesker! Skjønner ikke hvordan noen folk kan synes slikt er morro! Men så er det jo mange gærne rasshøl rundt omkring og...

Det værste er at hvis de folka blir tatt så blir de sikkert satt ut på gata igjen etter en uke eller to.. De skulle vært sperra inne på lukket avdeling i ihvertfall 20år.

jalla

Skrevet - 21/10/2004 :  22:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding

Så ikke dette du prater om her, men det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre!!!!

Det finnes så utrolig mange syke folk i verden!! Så alle heste-eiere, og hestefolk generelt; hold et øye med hestene våre! Man vet aldri hva som skjer......
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2004 :  22:53:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg så heller ikke dette på TV, men fikk med meg dette.

Det skjer desverre vonde ting her i verden. Både med hester, andre dyr og mennesker. Like trist alt sammen.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  00:13:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Syke, syke mennesker. Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  01:13:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Har bare en ting og si FY F***. Hvordan kan noen få seg til å gjøre noe sånt??
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 22/10/2004 :  02:18:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Stakkars" menneske, må ha det fryktelig vondt oppe i hodet sitt ,og være svært følelseløs mellom beina...

Skulle vært utlovet dusør på de og stengt de inne bak lås og slå som de gjør i Danmark.

Redigert av - xxxx den 22/10/2004 02:21:31 Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  09:26:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Har ikke folk tilsyn med hestene sine når de står på beite???? Det trodde jeg var en selvfølge, jeg! Har alltid sjekket hestene mine minst en gang daglig på beite, og når jeg har leid beite hos andre har jeg avtale med dem om daglige kontroller og at de ringer meg om det skulle være noe som helst...

Men jeg har også hørt og sett tilfeller av hest som står på "såkalt" beite til ut i oktober, der det ikke har vært mat nok på månedsvis og de får hjem noen skjeletter av noen hester til sin "store overraskelse"... Fordi de "trodde" at det var bra med mat der... Fy Skam!

Line, frustrert over folks nonsjalanse...

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 22/10/2004 :  12:34:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cowgirlchris: Du sier st du sjekker hesten på beite minst 1 gang i løpet av dagen, men det er mye som kan skje i løpet av resten tå døgne..... Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  14:09:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
CowgirlsChris, strikkene var bindt fast på penisen på hestene, og den er jo som kjent INNI hesten mesteparten av tiden. Eiern oppdaga det ikke før han så det rant verk den bakbeinet på den ene hesten.. *grøsse* Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  14:22:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg tror nok at jeg sannsynligvis ville forstått på hesten at noe var galt med den, selv om det vel skal endel fantasi til for å ta tak i penisen og dra den ut for å sjekke at den er OK. Ikke det første jeg ville tenkt på, tror jeg... Det hadde blitt mye fundering av meg og veterinær før vi kom til å sjekke den, dessverre.

Men SÅ mentalt forstyrret som gjerningsmannen her tydeligvis må være er forhåpentligvis blant sjeldenhetene... Håper noe slikt aldri skjer igjen!

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  15:09:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes utrolig mange perverse folk der ute... Om det har blitt flere av dem eller om det bare virker slik fordi sakene får sånn oppmerksomhet i media vet jeg ikke.. Trist og ekkelt er det ihvertfall.
Hadde jeg sett en som holdt på med noe slikt, da hadde det vært frem med hagla
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 22/10/2004 :  15:09:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes utrolig mange perverse folk der ute... Om det har blitt flere av dem eller om det bare virker slik fordi sakene får sånn oppmerksomhet i media vet jeg ikke.. Trist og ekkelt er det ihvertfall.
Hadde jeg sett en som holdt på med noe slikt, da hadde det vært frem med hagla
Gå til toppen av siden

Dream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2004 :  10:17:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDream  Svar med kopi av melding
Jeg også så dette, og jeg ble sjokkert!! Hvordan kan noen gjøre noe slikt?? Hva i alle dager tenker de med??! Slike folk kan ikke ha det helt bra med seg selv!

Mvh. Therese og Fanta!
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2004 :  13:15:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Æ blir så inni H*****E forbanna når æ hør om sånt!

Folkan som har gjort detta må vær veldi, veldi syk inni det lille stygge hode sitt!!

Enig me BabyLunah! Det hadde vært frem med hagla hvis æ hadde sett nån gjør nåkka sånt!

Håpa de skyldie blir tatt! Og at de får ei langt strengar straff enn bøter!
Helst skull de ha blitt kasterert uten bedøvelse eller nåkka sånt!

Hvis det viser seg å være guttestreker gjort av noen i nabolaget, ville det vært greit å finne ut på forhånd før saken ble blåst stort opp i media

Stod det i artikkelen!
GUTTESTREKA??
Det som har skjedd e nu like jævli sjøl om det e voksne folk eller ungdomma som har gjort det!

Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 23/10/2004 :  17:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Tonje!

Uansett hvem som har gjort dette er det absolutt ingen "guttestreker"! Det er ren og skjær faenskap!

Det er så TYPISK naive, patetiske Norge å bare trekkke på skuldrene, kalle det guttestreker og slippe de rett ut på gata igjen. For det er det som kommer til å skje! Garantert!
Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2004 :  18:11:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det er så SYKT som det kan bli ass! At det er mulig! Syke, syke, syke mennesker! De burde bli satt i fengsel på livstid. eller bli gjort det samme med selv (håper dere skjønte den setningen)!! Jeg HAAAAATER sånne folk, de kan ikke kalles mennesker, kun idioter! Og politiet i Norge er så dumme som ikke tar sånne saker på alvor!
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.