hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Det er litt dårlig (OHS)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Det er litt dårlig (OHS)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  18:38:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er for dårlig når vi har et arrangement i Norge som Oslo Horse show at det ikke er bedre media dekning av dette. Jeg hadde ikke noen mulighet til å dra inn for å se i år, ei har jeg heller ikke tilgang på svenske kanaler. Da ønsker jeg bedre dekning en kun Landrover world cup!
Hvorfor skal de dekke hver eneste lille fotball kamp, håndball kamp osv osv uten å kunne bruke litt mer tid på ohs når det ikke er mer en en helg i året!

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  18:44:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Rikstoto Grand Prix i går var også på TV (ifølge programmet iallfall). Mye eller ikke mye.. Tror vi kan være glad det er noe. Norge er ikke noe hesteland..

Tror ikke det har blitt vist noe på svensk TV apropo..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  19:12:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
sverige sender hver eneste worldvup i sprangridning, også oslo horse show!

nrk sendte world cup og riks toto denne helga. pleier å komme fra showet rundt juletider.
ellers pleier det å være en gang om sommeren, et sammendrag av nm ;o)

men 4 ganger i året er likevel litt lite :/
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  23:58:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Skulle ønske de kunne visst litt av dressuren og showene som var der! Brukt litt flere timer på et såpass stort arrangement hadde ikke kostet dem noe. Jeg så sprangridningen i dag, i går var jeg på jobb.. Er mest interessert i det andre jeg da som ikke blir vist
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  17:32:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Senkveld hadde jo også et innslag av Harald som red og mest sannsynlig får vi se det de filma av Thomas i shettisgaloppen i fredagens Senkveld sending. Gøy at også de viser litt hesteinnslag! Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 12/10/2004 :  14:11:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes norge har generell dårlig mediadekning fra hestesporten. Riktignok hadde NRK en times sendetid fra Grand prixen på lørdag og nesten 2 timers sendetid fra Landrovercupen på søndag hvis jeg ikke husker helt feil. Og det er faktisk ganske MYE!! Er enig at det kunne vært litt mer variert feks. mer fra dressuren. Også synes jeg det er ganske tragisk at Line Raaholt ikke fikk mere medieomtale i nyhetene med den innsatsen hun gjorde på lørdag..... Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2004 :  16:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er kanskje å overdrive å si at det er snakk om bred mediaomtale, men det har vært noen notiser om Lines flotte innsats i noen aviser:
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 12/10/2004 :  23:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det hadde forresten vært morsomt å sett showet og.. Ikke bare den "seriøse" delen av ohs.. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2004 :  23:41:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Showet pleier å bli vist i romjula på NRK. Og som i n a nevnte, så får du nok se noe på Senkveld på fredag.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 12/10/2004 23:42:55 Gå til toppen av siden

sadie

» VIP

Skrevet - 16/10/2004 :  04:21:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
apropos.. viasat sport sendte islandshest SM (svensk mesterskap), noe sånt hadde vel aldri fått særlig mye mediaomtale i Norge, men i Sverige får de hele greien på TV.. *sukk* Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 16/10/2004 :  12:07:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Norge er litt "gubbete" når det gjelder hva som skal vises av sport på tv ja... Kjedelig :(
Skal man få med seg noe særlig av hestesport på tvn (bortsett fra trav da) så må man vel invistere i en parabol..
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 16/10/2004 :  15:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeger også litt skuffet over at det ikke er bedre mediadekning av hesearrangementene som forgår, men hver enstes lille bille lille fotballkamp skal vises, og gjerne kutter tv2 ut hotell cæsar til fordel for fotballkampene. Da kunne de søørnmeg vist litt mere av hestesporten også!

Vi har jo dressur, feltritt, voltige, diverse kjøring, og en haug med andre grener de kunne vist også!

Hva med NM for dølahesten som var i helga som var??
NM for fjording og for den saks skyld...
Det hadde jo ikke skadet....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.