hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lipizzaner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Lipizzaner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2004 :  00:06:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Noen som vet ca pris på lipizzanere? Føll, hopper, hingster.. Er bare generelt nysgjerrig. Siden det er så få av dem mener jeg.
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 20/10/2004 :  10:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lipizzanere er relativt dyre, men det kommer litt an på hvilket register de er registrert i.

Lipizzanere som er hundre prosent renraset og registrert i LIF er nok dyrere en lipizzanere som er registrert i A-registeret (minimum 87,5 % lipizzaner blod), og Lipizzanere som er registrert i B-registeret (minimum 50% lipizzaner blod)

For et føll/unghest ligger prisen på ca 35000/40000 kr på en LIF registrert hest. En voksen utdannet hest ligger nok på 50-60 tusen og oppover, alt etter hvor mye den kan.

Men du kan være heldig og finne noen billigere også:)

Jeg har en LIF hoppe på tre år som er under innridning nå. Veldig teknisk hest som lærer raskt, det virker som hun omtrent har det i blodet:)
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2004 :  14:27:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner også en som har ei Lipizzaner og jeg kan vel si at jeg forelsket meg litt. Ho er så snill og god :) Kjempe nysgjerrig og virker kjempe lærevillig (ikke så gammel ennå)
Så at det er veldig få av de generelt i hele verden og svært få i Norge, derfor var jeg litt nysgjerrig på pris klassen :) Ingen planer om hest før om noen år jeg da men

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.