hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes dere er værst???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva synes dere er værst???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 08/10/2004 :  13:56:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg lurer å en ting, og det er hva dere mener er det desidert værste med å ha hest er!

Personlig synes jeg at og holde på med strømgjære er noe dritt! Det floker seg og setter seg fast i alt mulig.

Ellers er jo hest best, og alt det positive man får av hesten veier opp med det slitsomme arbeidet.

-Inga-

Black Baily <3

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2004 :  17:58:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det verste med hestehold? Hm,, det er nok kansje om vinteren, når hesten er skitten og kald og våt og trøtt og det er du og :P Også har vannet fryst fast og alle dekkene er blaute og det er spinnglatt ute og alt er bare dumt. Men det gjør ingenting, det går helt greit. :)
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 09/10/2004 :  10:24:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det verste er vel definitivt når hesten blir alvorlig syk eller skadet, eller når den dør/må slaktes. Aller verst er vel fødselskomplikasjoner der hvor hoppa/føllet/begge dør..
Alt annet blir bare piece of cake i sammenlikning..

Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 09/10/2004 :  11:39:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er helt enig med Ida.
Den verste dagen i mitt liv var i fjor sommer når jeg mistet Vingur i kolikk. Og nå for en uke siden hang livet til Arwen i fare av samme grunn. Heldigvis er hun frisk og rask nå.
Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  11:14:53  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Det verste er når hesten blir alvorlig syk!
"I find it kind of funny..
I find it kind of sad..
When the dreams in wich I'm dying, are the best I ever had..."
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  22:02:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Hmm.... Det er jo selvfølgelig det som er værst... Jeg tenkte mest på litt sånn andre ting jeg da!:) Er så trist når hester må bli avlivet/slaktet!!:...( Ei venninne av meg måtte avlive hesten sin før sommeren og nå er det en annen venninne som kanskje må si farvel til hesten sin. Begge disse ulykkene er i beina. Det er sæ fælt å tenke på i ettertid liksom. De er bare borte!!

Jeg ønsker fred over deres minner og gruer meg til min elskede Sleipner står for tur. Vi får bare trøste oss med at de alle er sammen på "De eviggrønne enger"......

Klem fra Inga!!:)

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  23:33:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Sånn sett bortifra død og sykdom, som selvfølgelig er helt grusomt, hva syntes dere andre er verst med selve hesteholdet? Kanskje hva som er best også?
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  07:51:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Er enig i at det er forferdelig når hester må slaktes/avlives, måtte ta farvel til stallens 2 årige koseponni da hun ble påkjørt for et par uker siden.... Satt sammen med henne til nødslakten kom...

Men hva som er verst utenom det.....

Desidert strømgjerder!! Har nettopp flytta unghingstene til et nytt beite...
Og det er ikke noe arti å stå å hoppe på strømpinner som bare ikke vil ned i jorda, eller gå å røske gras for at gjerdet ikke skal ligge til jord

Nå må jeg skynde meg så jeg rekker skolebussen....

Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  18:19:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Hehe... Kjenner meg igjen i det du sier Tonje!!:) Så alt for godt! Også veldig kjipn når hesten stikker av og sånt, ihvertfall hvis du ikke får tak i den!!!!Blæh!:)
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  19:57:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Det værste med hest er at det tar så mye tid! Siden jeg driver så mye med hesten min føler jeg at jeg ikke får tid til venner og sånn... og når jeg tar meg tid til hesten, så syns jeg at jeg skulle vært med vennene mine! Men det løser seg!!

Men ellers så er det jo ikke noe dumt med hest!! kun fordeler! Har man alt som det skal være så er det vel ingenting som er dumt med hest!!

Ikke tenk, bare ri! Og nyt det! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  20:12:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det verste med hest.. Hm.
Det må være når det regner, blåser og stormer verre og man ikke har tilgang til ridehus. Eller når det er sno og man har tatt på seg akkurat litt for lite klær, og hjemme er langt unna stallen.
Sånn egentlig synes jeg ikke noe er veldig ille, annet enn værrelatert og det er jo ikke akkurat hestens skyld.
Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  20:48:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Det finns ikke dårlig vær... bare dårlig klær!!!
Ikke tenk, bare ri! Og nyt det! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  21:20:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det finns ikke dårlig vær... bare dårlig klær!!!

Opprinnelig postet av CowGirl

Har hørt den der et utall ganger opp gjennom tiden, da jeg så pent ba om skyss til/fra stallen i den verste vinterstormen, men måtte stort sett ta sykkelen eller sparken fatt, ikke gøy med hest akkurat der og da, men denne tanken var som blåst bort da jeg endelig kom til stallen, og hesten står og venter på meg:)

Nå er nok ikke været det verste (har jo hall), men våte dekken o.l er kjipt. Men som andre har nevnt, det aller verste er hvis hesten blir alvorlig syk, og må slaktes.

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Yoshi

» VIP

Skrevet - 15/10/2004 :  13:53:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
All gjørmen nå på høsten. Beitet her er fullt av gjørme og da er det ikke like enkelt å hente hestene. Sikkert ikke så kult for hestene heller. Men det værste for meg er at det går så sjelden buss til stallen. Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2004 :  02:28:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Er veldig enig i at strømgjerder er en uting. Hater det som pesten, og for sikkerhets skyld så hyar jo jeg da nettigstrømgjerde med enda en høyde med vanlig bred strømtråd OPPÅ!!!(en liten shettis som krøp under... helt til nettingen var på plass) ÅÅååårgh, ingenting får meg så sint som å skulle flytte det Men, det må til det også.

Ellers så er vel det andre kjekt... kommer ikke på noe annet negativt enn sykdom, død og strømgjerder...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/10/2004 :  19:59:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det verste er helt klart når hesten må slaktes/avlives... Jeg vet at jeg snart må oppleve det, for hesten min er 26 år og har fått kjevebetennelse.... Så jeg driver å forbereder meg på en helt forferdelig periode.....
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.