hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes dere er værst???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva synes dere er værst???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jalla

Skrevet - 20/10/2004 :  14:27:30  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hester som blir syke og/eller dør er ikke noe gøy! Hesten min fikk kverke nå i vår og ble kjempedårlig, det værste jeg har vært borti tror jeg. Dersom du ser under hest og helse, deretter KVERKE? skrevet av formosissma, så finner dere hele historien der.

Da jeg var 9 år hadde jeg en kvit nordlandshoppe på fòr, men så en dag ble hun borte... Ei uke etter ringte politiet, hesten hadde druknet i Sjoaelva og ble funnet 3 mil lenger nede i dalen. Ikke noe gøy det heller!
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 20/10/2004 :  21:42:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Til Welsh lover:

Je skjønner hvordan du har det. Jeg og venninna mi var gjennom akkurat det samme i sommer. Hesten hennes måtte slaktes p.g.a. et brudd i kodeleddet. Utrolig fælt å gå bare sånn å vente! Har selv en gammel hest, og gruer meg fælt til jeg må sende ham til slakting. Er ingen annen mulighet enn det her, for jeg nekter å kjøre med en død hest på hengeren i mange timer!!! Bor på ei øy skjønner du.... Føler med deg!

Til alle dere andre vil jeg si takk for alle svarene!:D Gøy å se at det også er andre som missliker strømgjærde.....;) Fortsett å komme med flere meninger!

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 29/10/2004 :  17:17:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Avlivning/død er verst, vennina mi sin hest ble på kjørt. først så det ut som den skulle klare seg,men så ble den bare verre.......

Bort sett fra det er det verste jeg vet når hesten min får en "dårlig dag"........ Alt det andre er for det meste greit.....

Sjekk mitt inlegg (hestevett) og si din mening .

Kooz troyjenta
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 31/10/2004 :  21:49:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Henger meg på strømgjerdebølgen=)
Fikk kvoten i sommer da det var lite gress og vi måtte flytte gjerdet ALTFOR ofte. Særlig ille varr det den dagen det øste ned og ungene til søstra til venninna mi hadde lekt med gjerdet(ikke med strøm i så klart) og vi brukte særiøst 1 1/2 time på å surre det opp FØR vi flytta det.
Ellers er hester på rømmen på en god andre plass! Har ikke opplevd det så mange ganger, men suk og stønn og ach und weh! Kanskje spesielt ille når venninna detter av og du må fange hest, holde på din egen og forsikre deg om at venninna er ok!
Ellbell&Þyrladyret

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2004 :  21:59:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ja, det med hester på rømmen er et godt poeng! Blir så stressa når hesten kommer løs og bare springer rundt og leker mens man er livredd for den skal løpe foran en bil eller no. I fjor kom tre ponnier i stallen seg løs på likt, en løp heldigvis rett inn i en paddock så jeg lukket bare igjen porten, mens de to andre sprang inn i boligområdet. Måtte springe rundt en skole, gjennom lekeplass og inn i en småvei før jeg fant de spasere rundt midt i veien. Heldigvis hadde de ikke løpt ned noen, hadde bare fått noen småsår og mistet en sko. Jeg hadde bare fått med meg en grime i farten, men heldigvis følgte den andre bare etter :P Det kunne gått skikkelig galt, så var veldig glad når alle tre ponniene sto trygt i boksene sine igjen!
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 02/11/2004 :  21:42:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Kjenner meg igjen i det med avstikking ja!:) Veeeldig kjip! Hesten foran og jeg bak. Sleipner er også veldig glad i å løpe i hagene til folk!:( Hehe....! Dessuten er han helt dust når det gjelds sånne ting. Han vil bare ikke fanges!
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 03/11/2004 :  11:50:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det verste er når hester må avlives på grunn av folks uansvarlighet!
ellers må det være når hesten har en "dårlig dag"....
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.