hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hooks, handler du der?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hooks, handler du der?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2003 :  21:44:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
hvilke erfaringer har du med kjøp fra høøks? kvaliteten på det du kjøper? andre ting?
har selv kjøpt endel ting som har raknet osv..
tips til andre, bedere steder?

mvh ronja&lady

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:51:06

moi

Norway

Skrevet - 26/02/2003 :  23:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Jeg har bare kjøpt to ting derfra... d var bare en rosa grime og ett rosa leietau.. ( d så, så søtt ut) hehe....

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  00:30:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har til nå stortsett kjøpt klær derifra. Kommet over en god del bra tilbud på bl.a. ridebukser. I forhold til pris har de holdt utrolig bra (igrunn i forhold til veil. pris også).

Har også kjøpt noe hesteutstyr, men ikke brukt det så mye at jeg kan si at kvaliteten er topp eller ikke. Merkevarene der burde jo være bra, men deres egne dekner f.eks. har jeg ingen erfaring med.

--
spoff
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  09:06:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg handler mye på hööks. Det er god kvalitet på mye av det de har, men jeg veit jo om ting der som er av dårlig kvalitet!
Jeg har en del venninner som handler der også, så hvis det er noe av dårlig kvalitet, sier vi i fra til hverandre om det, så holder vi oss unna de produktene!
Men jeg må si jeg er fornøyd, men jeg hadde ikke handlet der hvis det hadde vært noe dyrere enn det det er(men da hadde det vel vært bedre kvalitet på produktene også!?).

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

tabrathe

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  12:35:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes hooks er OK. man får jo det man betaler for. Om produktene er billige, er kvaliteten litt dårligere. Jeg har handlet mye der. Synes ridebuksene er litt korte og breie, passer ikke helt min fasong... Ellers har jeg noen thermo master dekken, de synes jeg er bra, de tåler mye.

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  14:59:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes hooks er OK.. Pleier å handle litt derfra ja. Bestiller også ganske mye fra internett,da jeg synes d er grei måte,så får du vertfall akkurat va du vil ha.. Det står da også hva tid varene kommer. Noe av utstyret (merkevarene,buacas,stubben,gold medal osv.), har jo bra kvalitet da,men Thermo master regndekkenen er ikke så bra,som det står de skal være.. Går veldig fort hull i de,og rakner veldig lett. Skulle også kjøpe et vinrødt leietau der.. På bildet var det helt pent-vinrødt,men når jeg fikk d ,var det en DRITSTYGG lys lilla farge.. Ringte å klagte,men de sa at leietauet var sånn,og d kunne ikke de gjøre noe med.. DA ble jeg irritert på de!
Ellers er jeg ganske fornøyd med hva jeg får. :)
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  15:04:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg handler bare grimer, leietau og saanne smaa ting paa hooks.
Merkeklaer og utstyr som bucas f.eks. er jo helt greit, siden du vet at det er kvalitet paa tingene. Jeg har kjoept en av hook-buksene og den revna i alle soemmene den kan revne:s Den var ikke saerlig ettersittende heller, saa det var ikke det som var grunnen:p Kjenner mange andre som ikke handler annet enn grimer og leietau der heller, siden mange av tingene har daarlig kvalitet..

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  18:04:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt nesten alt mitt utstyr fra hooks. Sist gang bestillte jeg fra skoies.no , og da fikk jeg et par fleece-ridehansker med på kjøpet. Kjempebra ! :)

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 01/03/2003 :  11:03:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Kjøper aldri noe derfra, alt for dyrt. Drar heller til Sverige og kjøper hesteutstyr.

Koz Lizi!
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  17:54:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
kjøpte fra hooks en gang... kjøpte et regndekken som gikk i stykker etter 2 dager..enda det kosta 800 kr! kommer ikke til å kjøpe noe mer derfra..har fått dårlig lære av det,ja..

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  19:25:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har handlet en termo ridebukse, en jakke og et par sko fra hooks. Buksa ble ødelagt i glidelåsen, og raknet når jeg kom nær en grein.

Jakka har aldri vært noe feil med. Men ved skoa fikk jeg et nummer større en det jeg hadde bestilt. Men ikke noe feil med det.

Har ikke egen hest, men den jeg rir er ofte dresset opp i thermo master dekken. De har perfekt passform for han, men rakner innimellom...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  19:53:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
det var thermo regndekken jeg kjøpte... rakna opp i sømmen + at regnforet var tynt,ikke vanntett, så det ble revna opp med en gang..

Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 02/03/2003 :  01:00:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har handlet veldig mye utstyr derifra, og er jevnt over veldig fornøyd. Men jeg har, som jeg ser flere enn meg her også sier, vært ganske misfornøyd med et par Thermo Master-dekkener som har vært av veldig dårlig og lite holdbar kvalitet. Et fleecedekken revna etter èn gangs bruk, og et av vinterdekkenene dems begynte å skrante etter noen få ukers meget beskjeden bruk. Så jeg kommer ikke til å kjøpe flere dekkener via post-ordre, særlig ikke av det merket!

Men ellers, med hodelag og grimer, og egentlig alt annet jeg har handlet derfra, har jeg vært veldig fornøyd!

Gå til toppen av siden

Milla

Norway

Skrevet - 02/03/2003 :  11:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
Hei..

Jeg har handlet en del fra hööks og er fornøyd med det jeg har handlet. Men i forhold til pris på en del ting er det kanskje ikke sikkert at det holder like lenge som de dyre merkene.. Men man har kanskje spart litt penger..

Til de som har handlet DYRE ting som har raknet etter 2 dager.. Har dere prøvd å ringe og klage? Er verdt ett forsøk. Er vell kanskje garanti på noen ting... Eller kanskje ikke.

Men er man ikke fornøyd kan man bare handle andre steder da!! :)

-Milla
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2003 :  12:32:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Apopo andre billigbutikker som finnes:
  • Bole (veldig begrenset utvalg, men veldig billig det jeg ser dem har)
  • Börjes Tingsryd (Ligger i Sverige. Sender ikke til Norge, men du kan bestille til et postkontor i Sverige, og nære norskegrensa. Godt utvalg).

Har aldri handlet noe hos BOLE, så aner ingenting om kvalitet der. Har kjøpt noe hos Börjes i forbindelse med at de hadde stand på Eurohorse siste jeg var på Gøteborg Horse Show. Men jeg har jo ikke hest, og det jeg kjøpte var "spare litt utstyr til hest"-ting, så aldri brukt dette da. Men ok pris, og kvaliteten virket iallfall veldig bra i forhold til pris. Noen ting er det rett og slett begrenset hvor bra kvalitet en på død og liv må ha. Så sånne ting kan man iallfall trygt kjøpe billig..

--
spoff
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2003 :  15:38:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bole har utsyr av merker som Alpha Horse(tror jeg). Det er god kvalitet på det utstyret de har. Jeg har vært i butikken og sett, og det er bedre enn hööks... På kvaliteten liksom...

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.