hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - longerrings pisk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 longerrings pisk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  10:54:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!=)

er på jakt etter en longerings pisk, og det er vel ikke akkurat noe de selger over nettet...så jeg lurte på om hvor dere har fått ak i longeringspisk? vanlige hestebutikker har det vel kanskje? =)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  11:03:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte min på Løwenborg. Jeg tror nok de har det i de fleste nettbutikker, hvis du ikke finner der, så kan du jo dra til FK på Røros; de har faktisk ganske mye hesteutstyr - billig er det også ;-) Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  11:42:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
www.minhestebutikk.no har det!
Og kansje www.borjes-tingsryd.com

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  11:43:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har longeringspisk, men bruker faktisk stort sett køyrepisk når eg longerer. Synest den er betre å bruke. Longeringspiska har eg vel kjøpt og fått tilsendt i posten, men eg husker ikkje heilt. Det er ca 10-12 år siden. ehh. Men den er i allefall slik som kan delast i to så da går det nok å få sendt i posten.

Køyrepiska har eg kjøpt i hesteutstyrsbutikk. Dei blir nok vanskelige å få sendt i posten ja.

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  12:49:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Foretrekker også kjørepisk når jeg longerer. Skal jeg ha skikkelig lyd, så slår jeg den i bakken istede. Den longeringspisken som kan deles i to hater jeg, den er lang og ustabil, og vanskelig å holde styr på...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  14:11:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Om felleskjøpet har hesteavdeling så hjelper så er de veldig greie ved at de bestiller det de ikke har inne. De har både kjøre- og longeringspisk. Longeringspisken koster omtrent 250,- God er den også.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  15:10:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
flytter om en uke, så jeg hører med kneggen jeg...
kunne tenkt meg å bruke den som kjøre/longerings pisk =)
har jo planer om å kjøre han oxo så, men i første omgang longering ja ;)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/06/2005 :  20:15:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
250 kroner for en longepisk!? Er den laget av gull? Jeg kjøpte min på Löwenborg, som er den desidert dyreste butikken jeg vet om, og den kostet 120. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/06/2005 :  11:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte min longerrings pisk på hesteavdelinga på felleskjøpet Kjempe fornøyd

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  12:35:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
250 kroner for en longepisk!? Er den laget av gull? Jeg kjøpte min på Löwenborg, som er den desidert dyreste butikken jeg vet om, og den kostet 120.

Opprinnelig postet av Formosissima

Min longepisk kosta 475,-! Fikk egentlig sjokk da jeg betalte...men jeg trengte den jo, så gadd ikke lete mer.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  13:21:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
475,- !!! Hjelpes..
Therese
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  13:25:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Gikk for moro skyld inn på Løwenborg sine sider og så etter longeringspisk. Den er 160 cm, og koster 98,-.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  20:15:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er faktisk rimelig imponerednde. :-P Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 20/06/2005 :  18:41:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
min kostet rundt en 100 lapp, synes det var en grei pris...hadde jeg måttet betale 475 kr for en hadde jeg heller latt være....*grøss* Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.