hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Oslo Horse Show
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Oslo Horse Show
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Destrier

Norway

Skrevet - 13/10/2004 :  12:21:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDestrier  Svar med kopi av melding
Amillion: Må innrømme at jeg ikke skjønte så mye av svaret ditt. Det at folk trekker seg og at det blir omrokkeringer i siste liten, er vel helt normalt i en konkurranse som dette. Det samme ser man internasjonalt, d.v.s. at det skjer forandringer i siste liten, invitasjoner sendes kort tid i forkant osv.

Har forsøkt å se gjennom postene for å se hvem som startet diskusjonen om 'å bli overrasket', men kan ikke se noen andre enn deg som kommer med en slik setning.

Nok om det, det spiller ingen rolle. Det kan godt være at setningen bare ble litt dum. Så om du ikke har lyst til å svare, eller mener det ikke kommer fra deg, så er det helt greit. Var bare nyskjerrig på hva du mente med at vi skulle bli overrasket.

Hilsen Destrier
www.klassiskdressur.com
Det er de som vet minst som bruker flest ord for å forklare det de mener. De som vet mye, sier det med få ord. (Baucher)
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/10/2004 :  12:38:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Destrier:

Kopi av melding:
Dere blir nok meget overrassket når dere kommer til Spektrum. Men nok om det. Det var ikke det jeg skulle frem til men uansett... Teit at Kanga får starte når hun ikke har vært ute i år.

Opprinnelig postet av Supersun

Nå har jeg ikke tuklet noe med dette innlegget, så med mindre Amillion og Supersun er samme person var det Supersun som syns noen skulle bli overrasket.

Slik jeg tolker innlegget til Amillion så kunne vel overraskelsen bunne ut i at Per ville trekke seg så Lise-Lotte skulle ri. (siden det er det eneste jeg kan komme på som er overraskende i det hun skriver (øh, lett å forstå hva jeg mener innimellom ja..))

Guro
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 13/10/2004 :  13:43:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Du er helt enkel å forstå GURO!!!
Jeg bare kommenterte den setningen en gang fordi en annen hadde skrevet det...

Kanksje det var det hun mente ja, nå forstår jeg litt mer av sammenhengen i denne diskusjonen. Selv om den er kommet litt på avveiet. Menmen... Ingen sure miner her i gården bare godt humør, for jeg fikk være hestepasser...

Destrier: Jeg foreslår at du leser innlegget mitt en gang til. Det var ikke det at jeg mente det var rart at folk trakk seg. Det var flaks at Lise Lotte fikk vist Edison for vetrinæren og at Per fikk ri. Hadde jo vært kult hvis det hadde blitt to Waalers til start. det var det jeg mente...

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.