hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestefilmer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestefilmer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Skogstroll

Norway

Skrevet - 19/09/2004 :  20:24:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem er denne Melissa Gilbert ? Ser hun er nevnt i forbindelse med flere hestefilmer...

Og igjen: Er det noen av dere her på forummet som vil selge meg en kopi av I tølt over Island??
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/09/2004 :  22:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en film til min søster forrige uke. Shergar het den. Irsk film om en topp galopphest som ble stjålet og bortført. Den skulle bli skutt, da stallgutten hvor den var oppstallet stakk av med dem. Kjempe fin film :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

KEV

Skrevet - 20/09/2004 :  11:09:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare for å svare på dette med Melissa Gilbert.
Hun ble jo først og fremst kjent gjennom familieserien Det lille huset på prærien. (Little House on the prarie). Der spilte hun Laura Ingalls (fregner og musefletter) fra hun var liten jentunge i 1974 og helt fram til voksen alder. Så serien varte noen år kan man si. Sikkert mange som nikker gjenkjennende nå..;)
Senere har hun vel stort sett medvirket i diverse B-filmer av typen virkelighetsdramaer etc. mange av dem har dukket opp på onsdagsfilmen på TV-Norge. Gift med Bruce Boxelitner (Som ble meget populær i serien How the west was won (I ville vesten)).
At Melissa plutselig var med i to hestefilmer jeg har hjemme er nok egentlig mer tilfeldighet enn noe annet.

Serien I tølt over island har jeg et ex. av selv og har vel ingen planer om å kvitte meg med den dessverre. Har også små muligheter for kopiering. Foreslår som nevnt før å ta kontakt med Svensk television da de sendte serien for få år siden (Under navnet "Den trettonde ryttaren"). www.svt.se.

Kristin
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 20/09/2004 :  19:55:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aaaaah...så det er ho ja .. :) Det lille huset på prærien har jeg sett på mange ganger det :)

Gå til toppen av siden

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2004 :  14:16:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Husker en kjempe koslig film fra jeg var liten med en gammel mann som danset i måneskinnet med en hvit hest-noen som vet hva denne heter?
*Camilla* Gå til toppen av siden

KEV

Skrevet - 22/09/2004 :  15:20:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Husker en kjempe koslig film fra jeg var liten med en gammel mann som danset i måneskinnet med en hvit hest-noen som vet hva denne heter?

Opprinnelig postet av teddy

Vet du, jeg er nesten helt sikker på at dette er den ene av filmene jeg har nevnt tidligere. Høres veldig ut som en scene fra filmen Sylvester. Den gikk på NRK for noen år siden (Kanskje ca. 7-8 år siden). Det var Richard Farnsworth (Noen som kanskje husker han fra Anne fra Bjørkely-serien?)som spilte den gamle mannen. Og red da på en hvit hest (Sylvester) i måneskinnet. Var helt sikkert en ganske dreven rytter som var stand-in i den scenen.

Kristin
Gå til toppen av siden

Dora-Diovanni

Skrevet - 26/09/2004 :  15:45:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hallo!!!
vett iche om denne sto øve men d e ein så hette stuntrytteren (wild hearts can`t be broken)!!!!!!

huske iche om an e bra ellår iche men an handle om hester!!!!
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 03/10/2004 :  20:26:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg sendt mail til Svt og spurt etter Den trettonde ryttaren :) *krysse fingre og tær* Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  11:17:11  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Stuntrytteren er bra :-)
"I find it kind of funny..
I find it kind of sad..
When the dreams in wich I'm dying, are the best I ever had..."
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.