hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestefilmer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestefilmer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Skogstroll

Norway

Skrevet - 05/09/2004 :  23:09:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble litt inspirert av Formosissima sitt innlegg om Holywood og "hestefeil" så jeg kom på et spørsmål jeg lurt på lenge:
Hvor mange hestefilmer/hestetvserier finnes det egentlig der ute?

Kan jo liste opp de jeg vet om/kommer på:

-Hidalgo (super film by the way)
-Seabiscuit
-Zafir (dansk barne-heste-film)
-Silkesvarten
-Den Sorte Hingsten
-Hesteviskeren
-I Tølt Over Island (finsk-islandsk film som ble sendt som serie på NRK i Påskemorgen for noen år siden)
-Stallgjengen (blæh :P )
-Hippo

Til dere som vet om flere plz skriv her :)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/09/2004 :  23:27:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mr.Ed, den snakkende hesten. Amerikansk serie for maange år siden. Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 05/09/2004 :  23:38:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den husker jeg :) Kom også på All the Pretty Horses Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  00:40:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke la vær å nevne "Wendy" som gikk som serie for noen år siden. Jeg blei så sinna på tanta mi som skulle se Home and Away akkurat når Wendy gikk ;P
Ellers har du jo den norske filmen Villhesten (tror jeg den het) som var for mange mange år siden. Den var jeg så stolt av, fordi hovedpersonen het Ragnhild ;) Er foreløpig de jeg kommer på.. :)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  09:24:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
"Alle de vakre hestene" - dog, jeg er ikke heeelt sikker på at den faktisk handler om hest :-P Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  13:05:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Villhesten ja! Var det ikke Pennyklubben som laget den? Husker jeg var så stolt av å være medlem av Pennyklubben når det sto Pennyklubben et sted i rulleteksta på kino'n.. :) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  14:21:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. skal vi se... "thunderjam" en eller annen hestefilm som gikk på tv1000 i vår eller no.. hehe.. en veddeløpshest som kunne snakke og noe..

"the moon stallion".. var yndlingsfilmen når jeg var liten! en vill hingst som var magisk og noe styr.. var bare ei jente som kunne ri han, og hu var blind.. jaja ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  14:26:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. Må bare føye til noe off-topic: Noen som savner Lena Furberg sin tegneserie om Mulle? :) Hest var yndligsbladet mitt (synd de slutta å lage det forresten) Og Mulle var alltid høydepunktet :) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  20:12:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mulle lever i beste velgående i Sverige. :-) Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  21:44:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går det å abonnere på det svenske bladet? (Er det det som heter Häst forresten?) Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  10:49:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Disney filmen "Spirit: Hingsten fra Cimarron". Har ikke sett den enda da...

Ellers "Levade, Nobel Horse Show". Kjøpte den på dvd da de var i Oslo!
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 07/09/2004 :  11:17:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Var det ikke noe som het Follyfoot en gang også!? Som handlet om noe ala "vi redder dyr som ikke har det så bra" løsningen..
Tror det svenske bladet heter "Häst" eller "Min Häst" muligens (jeg tror jeg hadde et eksemplar i mitt eie for en del år siden, da de hadde en artikkel om Milton som pensjonist der).

Også gikk det en serie på svensk tv (type litt sent på lørdag kveld) som handlet om noe veddeløpsgreier..(gosj jeg er virkelig dårlig til å huske navn akkurat nå..)

Forresten noen som leser den nye serien "Holmegård" da!?

~Guro

~Guro
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  11:23:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
i n a; Spirit er ikke en disneyfilm. Men den anbefales, den er skikkelig bra!

Guro; Har tenkt på det ;-)
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  18:53:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holmegård? Aldri hørt om den...
Vurderer å melde meg inn i Pennyklubben igjen da :P Var faktisk en del gode bøker der. (bortsett fra de sinnsyke fjortissdramaene fra tid til annen )
Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 07/09/2004 :  19:04:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
En annen hestefilm er jo "Sherdil". Den er svensk med Rebecca Liljeberg (fra bl.a. "Fucking Åmål") i hovedrollen. Kjøpte den fra Hööks for en tid tilbake Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  20:15:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
er den bra ? Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.