hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke heste rase liker du best?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilke heste rase liker du best?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Deliberate

Norway

Skrevet - 03/04/2003 :  09:45:14  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
jeg liker best kalblods jeg asså folkens!
de er de aller beste!!!!
de har et elegant steg ( i vert fall de fleste av de)
men grunnen til at jeg liker de er vel fordi jeg holder på med trav da.. hehe
men jeg må si jeg liker fjordingene også. de er tøffe å ri på. ridde en fjording mye før i sprang. han var dødskul. ridde en annen fjording på rideleir, han var bare helt rå! fikk 1 plass i dressur! juhu!! hehe
men kaldblods!! den rasen er det ingen som slår!!!!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2003 :  19:13:09  Vis profil  Svar med kopi av melding

Varmblods ridehest er bare BEST!
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2003 :  19:35:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
FJORDHEST OFCOURSE!!! Fjordingen er bare den råeste hesterasen ever!!! De kan brukes til alt, og de har så mye særpreg!!! Men jeg liker islandshester, kaldblodshester, Baskhir Curly, shettiser, de e jo bare dødsråe!!! Også shirehester da...lekkert...og Irish Draugth...de er flotte de;) Men fjordingen er bare aller aller best!!!!

Gult è Kult;)
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 14/04/2003 :  20:54:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Welsh Cob! Det er den desidert mest allsidige rasen! Den kan brukes til alt, og nå langt innen ALLE hestesportsgrener (unntatt trav- og galoppløp da!). Welsh Cob`en har så mange positive egenskaper at jeg kjenner ikke til noen annen rase som kan måle seg med den!
Den har alt! Styrke, eleganse, mot, hurtighet, intelligens, motor, utholdenhet osv.osv.osv
Dessuten har den et fantastisk lynne, flotte bevegelser, og er bare alldeles vakker å se på med sitt araber-lignende utseende og sine store, uttrykksfulle øyne!

Se bilde av min flotte, nydelige, søte, snille Welsh på min presentasjonsside... *hihi*

Andre raser jeg har sansen for er: Fullblods, varmblods/halvblods ridehester, araber, enkelte kaldblodshester, også nordlandshesten da .. Men Welsh Cob (sec. D) scorer helt klart høyest!

Redigert av frik den 16/11/2003 00:27:25
Gå til toppen av siden

smurfen=)
» VIP

Skrevet - 14/04/2003 :  22:42:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dansk Varmblods e jo bare bæst! Dæm e flink i konkuransa og passe t nesten alle.. Å etter dær kommer lyngshesten=) Dæm e tøff, hardfør og alsidige. Å så e dæm ganske sterk! Lyngsa på under 1,30 bær voksne folk lett som bare d!!

Hvurfor være normal i en verden som er gal??
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2003 :  19:17:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
DANSK HALVBLODS....!!!!!!! Og så klart fjording...!! Islandshest, det skjønne ej mej ikkje på..., korfor ISLANDSHEST...????? Dei er jo IKKJE best..,

FJORDING, ALLE HALVBLODSA OG SHAGAYA ARABERA...!!!
Gå til toppen av siden

Island_s_hest

Norway

Skrevet - 21/04/2003 :  22:06:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding
hIILER??
Hvorfor synts du ikke noe om Islandshester??
De er jo best!!
Tølt og pass og kan alt det andre raser kan!!
Ri Islandshest, det gjør livet til en fest

Ri Islandshest, det gjør livet til en fest!
Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 22/04/2003 :  15:15:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Huuumf, selov du ikke liker islandshest så ikke snakk stygt om de.... *aaaarg* hold for deg selv
Greit du liker ikke noen visse raser men ikke skrik d ut... *aaarg*

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

Tøft

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2003 :  16:39:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Islandshest er absolutt best..... ingen skal sei stykt om islandshesten den kan jo alt og meir till.... kven andre har tølt og passs????????? Gå til toppen av siden

krapylet

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2003 :  22:19:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekrapylet  Svar med kopi av melding
Islandshest er jo BEST!!!
Tenk på disse utrolige gode gangartene den har, og den passer som regel til liten og stor, du finner altid en islandshest som passer deg!!!

Gjør livet til en fest- ri en islandshest
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2003 :  11:13:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
ISLANDSHEST=)

tihi
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 30/04/2003 :  08:44:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding

For et spørsmål! Islandshest så klart!Mange likesinnede her også!
De slår alt altså!...Men må inrømme at schvære tunge beist av non hester er driitkult også!

Ellbell&Thirla
Gå til toppen av siden

Sprø_tenåring
» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2003 :  01:47:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSprø_tenåring  Send %s1% en ICQ meldingSprø_tenåring  Svar med kopi av melding

Heyzann!
Digge FJORDINGAR OG ISLANDSHEST MEST.
hesten eg rei på i tre år var blanding mellom d to rasene:)
Skal sikkert snart kjøpe mg ein fjording vallak nå:D
Men islands hest er veldig spesielle og tøffe med gangartene sine.ellers står døla hesten mitt hjerte nærme:)
Snax
~'~SpRø_TeNåRiNg~'~
Gå til toppen av siden

Zanik
» VIP

Skrevet - 01/05/2003 :  18:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
FULLBLODS arabere er BEST!!!!!!!
det kan INGEN nekte på!
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 01/05/2003 :  23:04:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Glemte å si at jeg har veldig sansen for trakehner
Men det går vel egentlig innunder kategorien varmblods ridehest, som jeg jo før har nevnt.
Jeg glemte også å nevne andalusier, som også er en rase jeg har stor sans for. Jeg har planer om å anskaffe enten en andalusier hoppe eller ei welsh-hoppe i løpet av året, eller seinest neste år. Andalusieren er en fantastisk hesterase!

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.46 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.