hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva ville du gitt for denne hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hva ville du gitt for denne hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  13:46:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVA VILLE DERE GIDD FOR DENNE HESTEN HER:

-9 ÅR GAMMEL HOPPE (F.94)
-HELT FRISK,SKADEFRI OG GODT GEMYTT, IKKE PROBLEMHEST,,
-GÅR CA 1.25 SPRANG,BANE.. LA DRESSUR. (er ikke sikker på dressur)..
-ER 152 I MKH..
-IRSK.VBL. RIDEHEST
-HUN HAR IKKE STAMTAVLE,MEN FEI.PASS OG (NORSKT PASS NÅ)..
-GIKK GRAND PRIX KLASSER SOM PONNI,MEN HAR NÅ VOKST OVER MÅLET.
HÅPER NOEN KAN GI MEG ET SERIØST SVAR PÅ HVA DE VILLE GIDD FOR DENNE HESTEN HER!!!

Redigert av mix1 den 22/02/2003 13:48:15

Diddel

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  14:09:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!for den Hesten ville jeg git enten: 30.000 eller 40.000 høres veldig pen ut,å hadde vært perfekt for deg! og meg!hilsen Diddel!

Frida! elsker hester og dyr har over 100 hester!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  14:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et SERIØST!! SVAR sa jeg jeg ville ha,,
Dette måtte jo selfølgelig være deg Karlina...
Det er ingen som selger en slik hest til 30.000 kr altså!!!!!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  17:35:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!
Ok.. Jeg har nemlig denne hesten her,men ville bare se om vi hadde blitt lurt på prisen,men da har vi altså ikke det heldigvis! Vi betalte 53.000 kr for hun!
Da hadde hun nettopp komt fra Danmark,(4 dager før d)og det vil jo si at prisen også var inkl. transporten hit osv..!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  23:22:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gitt at det også er hesten for deg, så virker det om en fornuftlig pris. Friske hester, med erfaring koster gjerne litt..

I Norge ville kanskje hesten vært dyrere også.. Ikke godt å si når man ikke har sett hesten. Men ut i fra beskrivelsen kan jeg faktisk tro det.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  13:55:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei spoff!
Jeg har også tenkt det samme,når jeg har sett på prisene på hest.no,her inne og på div. andre hestesider.. Tilnermede hester ligger mellom 60-70.000 ca.. Spesielt hopper,er dyrere..
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2003 :  15:10:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Pepito, du skrev noe merkelig som ikke stemmer. Nemlig at hopper koster mindre pga brunst... Tvert i mot, hopper er mere verd pga avlsmuligheten!
Vallaker er mindre verdt enn hopper. Mindre hester koster heller ikke automatisk mindre enn store hester. Hvor har du det fra? Jeg har en hest som er under 1,48 (i vekst enda) og som vel havner på rundt 1,52 når hun er utvokst. Hun er av god stamme, og vil koste deg 80-90.000.- dersom jeg skulle selge henne. Du kan like gjerne få en hest på 1,60 av samme rasen for 20-30.000.- mindre. Kvaliteten teller nemlig mere enn størrelsen. Og kunnskapsnivået teller faktisk mindre enn du tror. En høyt utdannet og mye premiert vallak av samme rase er nå til salgs for 65.000.-...
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2003 :  20:12:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Pepito!!
Hvor har du fått at mindr hester koster mindre fra??? En islandshest kan koste minst lik mye som en annen hest. det er faktisk oftere at en vanlig hest i den rasen, uten noe spesielt ekstra koster mer enn en større hest i en annen rasr, som heller ikke har noe spsielt ekstra..

Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 29/03/2003 :  22:54:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
mindre hester koster som regel mindre fordi de kan være vanskelige å selge. eierne senker prisene fordi de ikke får solgt. liten hest er nesten stor ponny, og når folk vil gå fra ponny f.eks vil de gjerne ha en litt større hest. men det er seff mange små hester som går dyre. det skal jeg ikke si noe i mot:)

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2003 :  19:08:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for mange flotte svar folkens!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.