hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjøp av hest fra utlandet.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Kjøp av hest fra utlandet.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tylla

Skrevet - 04/04/2003 :  22:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen der ute som har kjøpt hest i Danmark eller Sverige? Har dere noen erfaringer dere vil dele rundt det? Hvilke regler må man følge? Må Hesten stå i noen form for karantene?

Redigert av mix1 den 14/05/2003 13:56:49

Mix1

Norway

Skrevet - 04/04/2003 :  23:51:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Ta en titt på svaret du fikk på dette innlegget ("Kjøp av hest fra nabolandene.") i går.

Fint om en sjekker om en har fått svar eller ikke på tidligere innlegg, dersom en har lagt inn tilsvarende innlegg før.

Kan også være lurt å benytte søk-funksjonen for å se om samme tema alt er diskutert. Det kan ofte være lurt å tilføye et mer detaljert spørsmål i en allerede eksisterende diskusjon (dersom temaet dreier seg mye om det samme), fremfor å starte en ny debatt om samme tema. Noen temaer blir etterhvert litt utdiskuterte, og det er begrenset hvor mange ganger folk orker å svare på det samme. Dessuten kan det vært til stor fordel for andre siden at alt er samlet i en debatt.

--
Mix1, Moderator hestemarked.no

Redigert av mix1 den 04/04/2003 23:57:17
Gå til toppen av siden

tylla

Skrevet - 05/04/2003 :  22:53:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Beklager, det kom ikke frem på min pc første gangen jeg skrev innlegg. Jeg visste heller ikke at dette var diskutert tidligere, jeg har ikke vært i dette forumet så lenge. Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2003 :  22:31:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Hei Tylla. Jeg har kjoept meg hest i dk akkurat og er kjempefornoeyd.
Trenger du raad og vink kan du evt maile eller snakke med meg paa msn paa denne adressa: black_ara@hotmail.com

klem, Nina

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.