hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan dere vær så snill...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Kan dere vær så snill...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lm
» VIP

Skrevet - 21/02/2003 :  22:14:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hestemarked folka :o)
Jeg lurte bare på om dere vææær så snill kunne ha en avansert søks greie på annonsene, der man kunne sette inn hva man ville ha, hvilken prisklasse, farge, type/rase osv og få annosene som passet da. Det er så slitsomt å lete gjennom alle annonsene... Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, men dere kan få insperasjon herfra: http://www.varmblod.dk/menu_Salg/forside_salg.htm eller her:http://www.hesteinfo.dk/salgdb.htm Tror det vil bli lettere å finne det man leter etter da, istedenfor å lese alle annonsene.

colombus

Norway

Skrevet - 30/11/2003 :  12:26:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Det hadde vært kjekt...
Hesten er en gave. Ta vare på den. Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2003 :  14:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja har lagt merke til d der.... hadde vært veldig bra

-sPikE-

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

-Henriette-

Skrevet - 05/12/2003 :  21:57:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er helt enig!! Hadde vært kjempefint med en slik søkemotor innenfor annonsene! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 05/12/2003 :  22:34:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Å lage en søkemotor (og attpåtil en som fungerer slik alle ønsker) er ikke bare, bare.
Nå skal jeg ikke si annet enn at jeg også syns det hadde vært kjekt, men det setter jo også krav til brukerene, eksempelvis _må_ alle som legger inn hester da legge inn farge og pris slik at søkemotoren klarer å "finne" dem, etc.

Men jeg vil gjerne også ha det om noen her kan lage en

En midlertidig løsning er jo å benytte google hvor man skriver sine ord med + mellom , og avslutter med "in hestemarked.no" (tror jeg det er, spoff kom og redd meg om jeg husker feil) da vil google kun søke gjennom hestemarked.no domenet for å finne matcher til ditt søk.
Nå er jo selvfølgelig ikke dette heller feilfritt, men kanskje verdt et forsøk.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2003 :  22:45:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En midlertidig løsning er jo å benytte google hvor man skriver sine ord med + mellom , og avslutter med "in hestemarked.no" (tror jeg det er, spoff kom og redd meg om jeg husker feil) da vil google kun søke gjennom hestemarked.no domenet for å finne matcher til ditt søk.
Opprinnelig postet av Guro

Vil du søke på noe i Google som finnes på adrssen www.hestemarked.no kan du forsøke følgende søkefrase: "site:www.hestemarked.no søkeord" (uten fnuttene selvfølgelig).

Enig i at annonsene bør være litt enklere å søke seg frem i. Etter rykter jeg har hørt er det også saker og ting i planlegningsfasen fra hestemarkeds side.. Får se hva som etterhver dukket opp.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 05/12/2003 22:46:47 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.