hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilde Galleriet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Bilde Galleriet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

helene2

Norway

Skrevet - 08/11/2003 :  21:56:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
jeg får ikke lastet opp bilder til min vip-presentasjon, noen andre som har samme problem?

*helene*

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2003 :  16:02:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Hei!
Noen ganger ikke jeg heller. det er skekkelig kjipt!
Hadde 74 bilder, men tror noen har kommet seg inn og slettet de.

=D Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2003 :  17:36:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har erfart at om en prøver å legge inn et bilde med samme navn som et bilde en har eller allerede har hatt inn så går ikke det. Forsøk å endre navn på bildet til et navn du garantert ikke har brukt før.

Til *Faramear*
Du har ikke brukt noen bilder du ikke har tatt selv, eller har tillatelse til å bruke? Merk deg at følgende står på medlemssiden hvor du laster ned bilder:

Du skal kun legge inn bilder som du har tatt selv, eller har tillatelse til bruke!
NB! Brudd på dette medfører sletting av bilder og VIP-presentasjon!

Jeg har iallfall "skyld" i at noen av bildene hos enkelte brukere er slettet. Når folk bruker mine bilder uten tillatelse fra meg hender det av og til at jeg tar kontakt med vedkommende som har stjålet dem, ellers skjer alt i ren stillhet og jeg tar kontakt med hestemarked direkte. Kan være noe sånt som har skjedd, selv om jeg ikke husker deg som en som har stjålet av mine bilder..

Å bruke andres bilder uten tillatelse strider faktisk mot norsk lov om opphavsrett. Vær flinkere med å bruke egne bilder, og spørr fotografen av bildene først dersom du finner noen bilder du kunne tenke deg å bruke, som ikke er dine..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.