hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva er vanlig å betale???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 hva er vanlig å betale???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

-madeira-

Norway

Skrevet - 07/01/2006 :  00:01:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Vinga, jeg òg.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på at de må betale? Når men er fôrrytter "eier" man, etter min menig, hesten de dagene man har den. Og alle vet vel at det koster å ha hest? Jeg synes det er riktig når man deler stall-leia på 30 dager og da finner prisen pr dag. Og å klage for at man må fli boksen og kanskje fôre et måltid, er iallefall helt på jordet! Det følger med det å ha hest. Og ang det hvorvidt man gjør eieren en tjeneste eller ei, er opptil hver enkelt eier, tror jeg. Jeg ville uansett ha tatt betaling hvis jeg skulle hatt fôrrytter. For da er fôrrytteren min "med på" det å eie hest. Ikke bare moroa, men alt.

-Madeira- Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  23:48:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
er det bare meg eller betaler eg mye? der eg rei før så betalte eg 400 kr mnd... hadde 3 plasser eg kunne ri: en vei på ca 100 meter flatt, en oppoverbakke ca litt over 100 meter og til slutt bane. kunne ri flere plasser men fikk ikkje lovt... hadde hesten 3 timer kvar mandag, en gang i uken........ en litt merkelig hest synst nå eg... var en skikkelig kranglebøtte som nermest hatet alle andre hester i stallen. så å ri på tur med noen var nesten umulig. eg striglet foret møkket og pusset utstyr, en gang eg hadde pusset hodelaget og tatt det fra kvarandre, kom eg vel gjen ca 1 uke senere, og hodelaget var framdeles fra kvarandre... da følte eg virkelig at eg gjorde eigeren en tjeneste, siden hun til og med bodde der!!! nå rir eg av og til hos noen andre der eg ikkje betaler en skit!

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  23:56:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Brevet mitt kom kanskje litt skeivt ut..!! hehe.........!!!!!!!!! dette var opplegget:
dei leigde ut hester: leiger betalte 400 kr mnd for å leige hesten en gang i veko.
arbeid: måtte gjøre alt arbeid som å fore møkke pusse utstyr osv.
det med at eiger ikkje hadde ridd hesten på 1 til 2 uker var litt dumt, for det virket som hun tenkte: gidder ikkje å ri eller har ikkje fått tid til å ri, men jaja... leiger kommer om noen dager, da trenger eg vel ikkje bry meg...

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.