hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pysete ridning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Pysete ridning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

viblaa

Skrevet - 10/05/2004 :  22:56:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
jepp! pysa her og! eg elskar på hoppa og galoppera når vi er på tur. men vi gjør det bare på "faste plasser" kor vi veit det er greit underlag, lite folk og alle andre pysebekymringar.

det er dei som tøyar grensene for sikker ridning som kan ødelegga ryktet til rytterane... det er mange nok som er redd hestar allerede...vi treng ikkje fleir ulykker og skræmde turfolk osv.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/05/2004 :  18:30:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
er nok en kjempe pyse jeg oxo =)
å galoppere i nedover med en urutinert unghest , skulle vel være null problem i følge de jeg red med...men nei....liker ikke suse i full galopp i nedover bak, ikke at jeg elsker å galoppere i full fart hele tiden,...men kapp løp er jo greit, hvis man har kontrol....

Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 11/05/2004 :  20:31:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gallopp er nok min favoritt gangart.....MEN kun på en hest jeg kjenner godt, kun sammen med rolige ryttere og hester, kun på kjent og trygt underlag, Kun områder som går rett frem eller oppover, kun brede veier marker, og kun på steder med lite/ingenting traffikk eller fotgjengere.

Noen kaller meg nok en pyse, men i løp av mine 14 år med hest har jeg sett og opplevd ting som har lært meg å tenke to ganger, og at jeg har sluppet stort sett uskadd fra det er nok bare flaks.

Ofte er det oss litt eldre ryttere som er mest forsiktig, selv om vi ofte har mye mer erfaring en de yngre. Men det er denne erfaringen som har lært oss å være forsiktige...
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2004 :  20:59:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
vet ikke helt om jeg kan kalles "pyse", vil helst ikke kalle det det, heller ansvarlig.
jeg ser an underlaget/forholdene.....
rir mest med kristy, så da har jo hun nesten svart for meg(uvanlig? nei!)
det hender jo at vi prøver å "race" om kapp, noe som går heller dårlig da ingen av hestene våre vil forlate den andre =oP

men kall det heller ansvarlig, det er mer ansvarlig enn pysete å ta det med ro å ha kontroll!

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2004 :  00:38:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vet ikke helt om jeg kan kalles "pyse", vil helst ikke kalle det det, det er mer ansvarlig enn pysete å ta det med ro å ha kontroll!

Opprinnelig postet av epetra

Det er vel ikke bare meg som skriver pyse med en DIGER dæsj ironi til tross for at jeg ikke har på hermetegn???
Er nemmelig ikke (hysj hysj) pysete på ordentlig , og selvsagt er fornuftige og ansvarlige riktigere ord, men det blir ikke like artig å være medlem i en "Fornuftig og Ansvarlig Klubb" som å være medlem i den etterhvert så legendariske "Pyseklubben"...
Eller hva
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2004 :  07:42:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
hehe, skjønte jo at det var ironi, er vel ingen(utenom meg når det er noe jeg ikke tørr)som absolut vil kalle seg pysete

så glemte jeg resten jeg skulle skrive, typisk meg *flau* jaja, skriver det senere....

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2004 :  07:49:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, da er det vel greit at jeg svarer for deg da, så glemsk som du er

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.