hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sletting av annonnser.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Sletting av annonnser.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Guro
» VIP

Skrevet - 19/04/2004 :  19:33:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Mulig det er en eller annen tråd om dette fra tidligere, og at jeg bare har oversett den...

Men iallfall:
Jeg føler at det i stor grad opprettholdes et "ufornuftig" høyt anonnseantall når annonnser ikke slettes med mindre annonnsør selv gjør dette. Under diverse hesteutstyr ligger det annonnser fra august 2003 som de eldste. (nå er det ikke mange annonnser som er fra 2003, men om man ikke har fått napp på 2-3 månder så er det kanskje på tide å oppsøke et annet media for å få solgt ting!?)

Spm er: er det stor jobb å slette disse for dere som driver siden!?

Spm 2 er: hvor lenge syns folk det er logisk at en annonnse ligger!? Til ting er solgt!? I 1 måned, 1 år!? eller noen andre forslag!?

Det virker litt som en del folk rett og slett glemmer å slette annonnser, nå har ikke jeg giddet å sjekke opp om disse tingene er solgt osv. Men mener likevel at noen er vel gamle.

Forøvrig syns jeg kanskje 3 månder er mer enn lang nok levetid for en gratis annonnse...

Og hvis norsken min er heller dårlig nå og tegnsettingen likeså så håper jeg det er unskyldt med stor innsats på skolebenken i dag

Guro

Redigert av - Guro den 19/04/2004 19:34:34

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  20:27:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, takk for påminnelsen. nå som jeg endelig har kjøpt drømmehesten trenger jeg vel ikke alle de 6 (!) ikkeaktive annonsene liggende på medlemssiden min har hatt dem der sånn i tilfelle det ikke funket mellom meg og hesten, slik at jeg slipper å skrive ny (har en tendens til å være litt pessimistisk)...

tilbake til tema: når jeg holdt på å annonserte etter hest så hadde de fleste nettsidene en ordning på at annonsene ble slettet etter 30 dager, og en av sidene hadde det slik at jeg fikk beskjed og da kunne bestemme om jeg ville forlenge tiden på den eller la den slettes. ettersom jeg satte ut annonser i gud vet hvor mange sider, så var dette utrolig snedig. kunne ikke hestemarked også hatt en slik ording? tror det hadde blitt mye ryddigere... er enig i at det er irriterende å lese slike annonser, svare, og så er det solgt for flere måneder siden...

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  21:35:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Tror at annonser egentlig skal slettes automatisk etter 60 dager, men det skjer ikke...
Er veldig enig i at det vil virke ryddigere - og mer fristende å se på "gamle" annonser - hvis dette ble implementert. Hvis man ikke får solgt det man annonserer eller feks har en etterlysning (som gjerne kan stå i månedsvis uten at den blir uaktuell) er det like greit at man må oppdatere og fornye.
Ellers kan jo vi brukere gå inn og "rydde" selv - hvis en annonse åpenbart er gammel og utdatert kan vi be om at den slettes på samme måte som vi kan med like annonser etc.
Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 20/04/2004 :  08:53:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Veldig manger her inne legger inn samme annonsen på nytt etter 2 uker igjen, for at den skal komme "høyst opp" på lista... Slitsomt å lese en hel kategori når det ofte er 3 og 4 like annonser. (Slett ihvertfall den gamle når du legger inn en ny!)

Hadde vært fint om annonsene ble slettet automatisk etter f.eks 60 dager, og så får man heller legge inn en ny hvis man fortsatt leter etter noe eller skal selge noe...!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.