hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest 2004 (messe)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hest 2004 (messe)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2004 :  09:15:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Tidligere har det vært tradisjon å ha Hest-messe på Hellerudsletta annenhvert år.

Kom nå over terminlista til Oslo og Akershus fjordhestlag og ser der at det står "12-13. juni: Hest 2004 på Bjerke Travbane". Er dette Hest-messa vi kjenner som Hest-messa som har vært på Hellerudsletta, eller er dette noe annet?

Kom også over en artikkel på n3sport: «Suksess for Hest 2002». Her står det: I juni 2004 er det nytt hestearrangement på Hellerudsletta, det er bare å begynne å glede seg til Hest 2004! Dette er riktignok en gammel artikkel, men det er jo snakk om juni 2004 iallfall. Men Hellerudsletta.

dressurblogg.no

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2004 :  09:12:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Hest 2004 er flytta fra Hellerudsleta til Bjerke. Det var noen problemer eller noe som oppsto, så derfor kunne de ikke ha det på Hellerudsletta i år. Men messa blir nok like bra Gleder meg som en unge til den begynner Det står om flyttinga på Norsk Hestesenter sine sider www.nhest.no Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/02/2004 :  11:40:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Ja,dette arr. er flyttet til Bjerke Travbane nå i år.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2004 :  18:37:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det et bra sted å ha hest 2004 på eller??
Har aldri vært på Bjerke før jeg og vet ikke hvor stort det er... Men inni det lille hodet mitt innbiller jeg meg at Hellerud sletta er mye større... Eller er det ikke det??
Har gått og gledet meg til dette siden hest 2002 var over jeg =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2004 :  13:57:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
har aldri vært på hest---- messe før, men bjerke travbane ER betydelig mindre en hellerudsletta.
Messen blir sikekrt i litt midnre skala enn tidligere, men bjerke er et bra område så det blir sikkert et knall arrangement alikevel :)

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

*Jane*

Norway

Skrevet - 01/05/2004 :  18:34:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, hest 2004 blir holdt på Bjerke...Har egentlig ikke fått med meg hvorfor det er flyttet, men alt er jo lagt mer til rette på Bjerke. Alt er jo liksom der fra før...staller, travbane, innhegninger+++
Tror dette blir bra jeg...Det gjør da vel ikke noe med litt forandringer??
Gleder meg sikkerlig til å se hvordan det blir...Hvis det ikke funker så bra, finner de sikker ett annet sted i 2006.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2004 :  19:48:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nettsider for messa finnes: http://www.hest2004.no. Kan absolutt betraktes som svært lite spennende for tida, men siden det reklameres med disse nettsidene i siste nummer av Hestesport (3/2004) antar jeg at de er oppe om kort tid. Håper iallfall det Jeg vil vite hva som skjer.. I annonsen står det nemlig bare: Norges største raseparade, oppvisninger, totalisatorspill trav/galopp og aktiviteter for barn. Det kan jo være så mangt, og antar de kjører på med mye av det samme som har vært tidligere. Det har jo vært litt mer enn som så Endel bra foredrag mener jeg å huske..

Datoen er forøvrig 12.-13. juni, og prisen er 100kr/voksen, 50kr/barn og 250kr/familie. Og de har åpent kl 10:00-18:00 begge dager. Info tatt fra annonsen i Hestesport.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 01/05/2004 19:49:32 Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2004 :  22:58:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Forholdsvis lang åpningstid, ikke for dyrt OG sentralt! Hurra, iår blir det hestemesse på meg og :) Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/05/2004 :  01:50:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Sentralt!? Vel...kanskje ikke for oss alle
Men at det helt sikkert er lettere å komme seg til Bjerke enn til Hellerudsletta skal jeg vel være med på .

Hva hjemmesiden angår: enig med deg spoff...på tide å få den opp og gå nå ja , med masse informasjon, så man vet når man skal tvinge lille bilen til å dra en tur til sydligere strøk (altså i forhold til lørdag/søndag, tidspunkt (da jeg tviler på om jeg har tid begge dager, og sikkert ikke klarer å være der 10 med mindre det er veldig viktig:)) etc)

Guro

Edit: skrivefeil..det er midt på natta..

Redigert av - Guro den 02/05/2004 01:51:26 Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2004 :  21:06:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Tenkte igrunn på offentlig transport da... ;)
Ganske deilig ikke å være avhengig av bil for å komme seg dit man skal avogtil!
Glær mæ!
:)
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/05/2004 :  23:10:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tenkte igrunn på offentlig transport da... ;)
Ganske deilig ikke å være avhengig av bil for å komme seg dit man skal avogtil!

Vanligvis bosatt på landet jeg...så sånt som offentlige kommunikasjonsmidler er jeg ikke så god på

Kopi av melding:

Glær mæ!
:)

Opprinnelig postet av elx

Det gjør jeg også

Guro
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  08:03:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
*hehe* Det er faktisk greit å komme seg til Hellerudsletta med offentlig kommunikasjon også Bare sånn for å ødelegge her.. Men det er nok slik at Bjerke er ennå enklere (også slipper man disse SL-takstene, som er greit å slippe når man likevel har månedskort i Oslo). Også for meg (kan ta buss, uten å bytte faktisk).

Nå mangler man et program, men etterhvert som det kanskje dukker opp hadde det vært kult å se hva som var interessant, og kanskje avtalt å dra på noe sammen. Det hadde vært kult å møte noen av de man "snakker med" hver dag, men aldri har sett

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  08:56:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå mangler man et program, men etterhvert som det kanskje dukker opp hadde det vært kult å se hva som var interessant, og kanskje avtalt å dra på noe sammen. Det hadde vært kult å møte noen av de man "snakker med" hver dag, men aldri har sett

Opprinnelig postet av spoff

En brillefin plan!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  09:56:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Gleder meg jeg og! Drar med meg min "jeg-skjønner-ikke-hva-som-er-så-fascinerende-med-hester"-kjæreste, om ingen andre orker. Er jo ikke akkurat flusst med hesteelskere oppi her ;) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2004 :  16:26:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Programmet er vel delvis klart: "Hest 2004: Her er programmet!"

For min del blir det til at jeg tar en tur både lørdag og søndag. Men p.g.a. en litt hektisk helg med reunion med folka fra ungdomsskolen lørdag, og fordi jeg og hesten skal på ferie på søndag, blir det bare på morgenen. På lørdag frem til rundt kl 15, og søndag noe kortere. Hadde vært gøy å møte noen av dere

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 10/06/2004 :  17:30:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Jeg skal kanskje på lørdag - hvis jeg får onkelen min med meg (finner ikke tilbake til leiligheten på egenhånd. huff) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.