hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommerjobb i England/utlandet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Sommerjobb i England/utlandet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

caoperia

Innlegg: 42

Skrevet - 05/02/2004 :  21:17:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har planer om å jobbe med hest, først og fremst i utlandet til sommeren.. Er det noen som har erfaringer fra dette, eller evt vet om sider/personer en kan kontakte angående dette?
Helst i England (evt Norge...)

elx

» VIP

Norway
Innlegg: 536

Skrevet - 05/02/2004 :  22:29:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Hvor lang ferie har du, altså hvor lenge har du tenkt å være borte? Hva slags stall vil du allerhelst jobbe i? Sprang, dressur, galopp, rideskole - eller spiller det ingen rolle? Skal du bort for å lære mer enn engelsk, eller kan du mye om hest og hestestell fra før?
Med mer info kan jeg kanskje hjelpe :)
Gå til toppen av siden

caoperia

Innlegg: 42

Skrevet - 05/02/2004 :  23:48:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har planer om å jobbe fra ca 20. juni til ca 1. august.
Vil helst jobbe i dressurstall/med turister eller med generell ridning. Kan gjøre alt fra å ri til å møkke.
Har drevet med hest stort sett hele livet.. ser på det som et supplement til mine engelskkunnskaper, samt hestekunnskaper. Ønsker selvsagt å lære mer om begge deler.
Jobben må uansett gi avkastning, slik at jeg ikk kommer hjem tomhendt, materielt sett!:)
Hmm.. var det da noe mer..? du får heller spørre!
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway
Innlegg: 536

Skrevet - 06/02/2004 :  16:31:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Ikke lett å tjene særlig penger på å jobbe med hest, og de fleste er nok på jakt etter noen som kan jobbe i en lenger periode.
Forhørte meg med noen venner, og de sa igrunn at sommerjobber på de allrighte stallene er såpass ettertraktet og at det vanligvis er folk som jobber deltid (helger etc) i resten av året som blir foretrukket.
Men men... ikke gi opp!

Sjekk ut denne linken http://www.yardandgroom.com og ta evt kontakt med staller og selskaper som arrangerer rideferier. Kanskje trenger de en hjelpende hånd? Hadde sikkert vært kjempegøy å vært medhjelper på noe sånt...

Lykke til!
Gå til toppen av siden

caoperia

Innlegg: 42

Skrevet - 06/02/2004 :  16:53:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takktakk! Jeg skal ikke gi opp.. =) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.