hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - VAL videregående skole!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 VAL videregående skole!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mamo

» VIP

Innlegg: 68

Skrevet - 25/01/2004 :  17:33:01  Vis profil  Svar med kopi av melding

Er det noen som har gått/går på Val videregående skole, hestefag?
Jeg går nå VK1 almenne fag, og skal gå VK2 til neste år. Senere skal jeg gå landbruksskole hestelinje, eller en skole som har hestefag. Jeg har sett på en del skoler, men Val hørtes veldig bra ut. Jeg har lest en brosjyre om Val, og jeg har også sett på internettsida deres. Jeg syntes det hørtes veldig bra ut, men jeg fant ikke noe om hvordan timeplanen ser ut, og slikt. På mange av de skolene jeg har undersøkt, så har elevene måtte hatt norsk, samfunnsfag og diverse almenne fag, og heller mindre hest vil jeg si. Er det slik på Val også? Jeg fikk i grunn inntrykk av at om du går hestelinja på Val så er det hest du holder på med. Både ridning, kjøring, kløv, turer og masse slikt. Undervisningen så ut til å dreie seg om bare hest, både helse, foring, ridning, og diverse. Har jeg oppfattet dette riktig? Jeg kan godt tenke meg å se en timeplan over opplegget på skolen, eller om noen har gått eller går der nå kan fortelle meg om skolen. Er greit å få høre elevenes oppfatning om skolen Takker for svar!!

Hilsen Marianne

sPikE

» VIP

Norway
Innlegg: 438

Skrevet - 03/02/2004 :  18:29:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann! Tenkte selv jeg skulle gå på VAL. Desverre kan jeg ikke svare deg på dette, men søk på VIP`n til disse jentene som selv går der Kan sikkert svare deg på det.

- Hilde Christine
- (:Tyra:)
- Anita/Odin

Lykke til



* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

mamo

» VIP

Innlegg: 68

Skrevet - 04/02/2004 :  13:18:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk skal du ha sPikE, skal sjekke det:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.