hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - trenger tips
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 trenger tips
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 03/03/2008 :  15:24:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
er det noen som vet om det er noe man kan ha på hesten når man rir sprang så hesten ikke skal få tatt hode helt ned i bakken. for det har hesten min gjort noen ganger og sist hun gjorde det stupte jeg over henne og det vil jeg ikke gjøre igjen for å si det sånn... går det an å bruke sjekk hvis den er ganske slakk eller er det litt upraktisk i sprang?

håper på svar

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 03/03/2008 :  17:29:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Går det an å bruke gresstøyler da?
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 04/03/2008 :  08:34:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
det hadde nok gått ann. men jeg fant det bare på hooks men det var bare ponni størelse, vet du et annet sted dem har det? Gå til toppen av siden

Kristin_r

» VIP

Skrevet - 04/04/2008 :  05:15:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
løse innspenningstøyler festet i "ringene" ved forsvisselen kanskje..? eller løs strikk festet på samme måte..?
Har opplevd det samme noen ganger, men har løst det ved å holde sjenkel på (så mye som nødvendig) og sitte tilbake for harde livet med èn gang hesten lander, mulig man må virkelig tråkke ordentlig ned i stigbøylene for å ikke bli dratt med..;) og ta den inn på en volte og bli der til hesten er på plass igjen ved hjelp av sjenklene fortrinnsvis.
Kan det være at hesten din reagerte sånn fordi den ble veldig glad for å få hoppe..? isåfall hopp den ofte, og gi masse ros når den ikke drar ned hodet.
Hvis det er et innfall for å slippe å jobbe (hvis den ikke liker sprang) vil jeg anbefale å ri for en flink instruktør..
ps: hvis du har prøvd å hoppe med tøylene knytt rundt hestens hals, med hendene rett ut eller på hodet ol. vet du at det ikke er i tøylene balansen din sitter. ;) Kan hende hesten din bare trengs å jobbes med. husk masse ros når du får ønsket resultat. Lykke til!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.