hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks vårsortiment
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks vårsortiment
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 25/01/2004 :  12:56:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
hihi.. Kristy daaa... .. saann er det vel overalt egentlig, det har med marketsfooring aa gjoore... Det er saann OVERALT absolutt ikke bare hooks aa skylde paa;) Det er vel kanskje det som selger, det er det de tror folk vil se. Synd kanskje, men jeg synes ikke vi skal angripe hooks paa grunn av det...
Forresten synes jeg ikke dte bare er varmblodser som blir brukt til utstilling, de bruker jo mye fine ponnier(har desverre ikke sett en fjording), shettisser, islandshester... all slags hester synes jeg. MEN jeg er ganske sikker paa at de kun tar bilder av de hestene i best form, d.v.s ingen beinrangel eller noe(det er vel egntlig en bra ting, vi vil ikke ha hester med anorexia), og hestene er veldig "stasjet opp", noe jeg ikke synes er SAA ille... Vi har alle vaare meninger om hva som er pent, og hooks retter kanskje mest mot tenaaringer og unge kvinner, og da er det vel slanke modeller med perfekt hud de tror folk i denne alderen vil se...

Hestehilsen fra Cathy og Nicky Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2004 :  13:31:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Bryr meg ikke stort om modellene og hestene jeg. Seer på utstyret. De har mye pent i Hooks, men jeg har bare dårlige erfaringer derfra. Syns noen av westernhodelagene er fine, og BigHorn er jo bra, samt Stubben og Griffin er jo noe jeg streber etter;) Men det er også det eneste jeg vil ha fra hooks. Men kjøper det nok andre steder.
Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2004 :  19:39:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Ang modellene - joda de er både slanke og unge. Jobber med tøy til "hverdags" og vet at prøvekolleksjoner - som er det man har for hånden og dermed bruker når man skal fotografere kanskje 2-3 måneder før katalogen sendes ut - er i SMÅ str. Ren økonomi...
Ofte blir et plagg sydd opp 5-6 ganger før det er godkjent, og da sparer man faktisk penger ved å lage str 36 framfor str 40. Synd men sant.
MEN når det er sagt så går det selvsagt an å bestille opp noen plagg i de store størrelsene for prøvekolleksjonen også. For siden Hööks er blant de få som har ridetøy i store størrelser burde de absolutt promotere det i større grad. Vi er ikke bare sylfider i stallen akkurat

Har bare kjøpt "hesteting" på Hööks tidligere, så jeg har ingen erfaring med kvaliteten på ridebukser etc. Men ang Thermomaster så har jeg to dekken som jeg ikke har noe å utsette på... Riktignok foretrekker jeg også Bucas, men det gjør ikke alltid lommeboken min...

Liker godt å kikke i katalogen og på nett, men siden jeg bor i sånn passelig kjøreavstand fra butikken på Skedsmokorset blir det helst en tur opp for å dobbeltsjekke at varen er som jeg har fått inntrykk av på bildet og at kvaliteten er grei.

Denne gangen blir det gjorder (takk for alle tips om sympatex til en billig penge), hodelag (det med flettet pannebånd og neserem ser fint ut, men kanskje går jeg for det helt enkle klassiske?) og nytt mildere bitt for hest som har blitt mer ridbar. Pluss pluss pluss...
Blir noen kroner, men for meg som har Löwenborg og Paddock som "nærbutikker" blir Hööks ganske rimelig i forhold
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2004 :  16:05:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MEN når det er sagt så går det selvsagt an å bestille opp noen plagg i de store størrelsene for prøvekolleksjonen også. For siden Hööks er blant de få som har ridetøy i store størrelser burde de absolutt promotere det i større grad.

nettopp!! endelig noen som får frem det jeg ville *lurer på hvorfor i all verden jeg fikk den 5eren i norsk*

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 27/01/2004 :  21:16:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også denne kunstskinnbuksa som spoff snakker om, og kvaliteten på den var rett og slett elendig. Tror faktisk jeg ga 750 for den, og da var den "på tilbud".

Når det gjelder ridebukser, kommer jeg i fremtiden til å satse på kvalitet. Jeg har hatt en eurostar-bukse i ca. 10 år, og den holder fremdeles. Bortsett fra at det nettopp røk en søm, men den har jeg tenkt til å lappe sammen. Skinn og stoff er faktisk ikke skikkelig slitt en gang, ikke tendens til slitemerker eller hull. Farget en riktignok falmet, men den funker fint til hverdags i stallen.

Den siste buksa jeg kjøpte, var en pikeur. Den kosta 1250, det er en del, men hvis den holder i et halvt år, har den faktisk betalt seg i forhold til den "billige" hooks-buksa.
Gå til toppen av siden

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 09/02/2004 :  14:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
heij alle sammen!

når d gjeld utstyr så e ikke æ rætte pærsonen å lægge en katalog i postkassa til. æ elske utstyr, å spinke å spare på alle pængan for å få rå til alt æ ønske mæ. resultat? jo, en hæst me 3 sala, maaasse hodelag å grime å for ikke å snakke om børsta å andre småting... har rætt å slætt shoppingdilla på hæsteutstyr!

men over til høks, da. da æ fikk katalogen va d å nilæse den å finne ut ka som "trængtes". (vente på en utstyrspakke på 2000 kr nu, æ...)å når æ blar gjænnom den katalogen finn æ bestandi nåkka nytt som må haes, nåkkatøft, nåkka utruli stykt å masse unødvendi som dæm ikke hadde trængt å sællei fjor trur æ, sællte dæm en støvsuger til hæst. har hørt om d før, å pærsonli syns æ d e nåkka utruli unødvendi som ingen hæsteeiera træng. ka har mas børsta å sjampo til? bare spør! i år va d de dær tøylestrikkan. syns heller man skal træne hendern sine, å træne hæstn, æmin mening... d æ syns e bra me høksprodukta e alt av småting man får kjøpt. goe ærfaringe me d. åsså har dæm så stilie hodelag å salunderlag! falt for en rosa schabrack i fjor, til vallaken hero... men æ bare måtte ha den, så han får heller se ut som han kommer rætt fra nærmeste homseklubb. gjør`kke nåkka d æ reagere på e at dæm trur dæm e så motebevisst! en hæsteutsyrskatalog sæll ikke d nyeste av undertøy, jeans å collegejakke! dæm skal sælle ridebokse, stævneklær å kansje ei jakka eller to som kan brukes under tøffe forhold. men d får være min mening, vet ikke ka andre syns om d...

koz silje&hero
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2004 :  10:12:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Høøks har jo som vanlig mye pent, men det meste er jo også en del dyrere enn i butikker og nettbutikker, så det er sjelden jeg handler i høøks lenger. Har likevel bestilt med tømmekjøringstøylene, da jeg ikke fant disse i nærmeste hestebutikk!:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 11/02/2004 :  17:25:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en ny hestebutikk på nettet www.hesteutstyr.net -mye fint utstyr & super service!

Anbefales!

mvh.
tonje
Gå til toppen av siden

Martine_og_Luke

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  20:12:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMartine_og_Luke  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg ny hjelm og det er en jeg ønsker meg, men jeg lurer på en ting, kan jeg bruke den hjelmen her : http://www.hooks.no/butik/default.asp
kan jeg bruke den til dressur?

Hilsen Martine
Gå til toppen av siden

Martine_og_Luke

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  20:18:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMartine_og_Luke  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg ny hjelm og det er en jeg ønsker meg, men jeg lurer på en ting, kan jeg bruke den hjelmen her : http://www.hooks.no/butik/default.asp OG PÅ HJELMER OG HJELMEN HETER HI-LITE PRO PLUSS HJELM

Hilsen Martine
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  20:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, hvorfor ikke? når du rir dressur så ser vel ikke de andre på hvilken hjelm du har på hodet, og hvis du er kommet på det nivået at du bruker hatt så er vel neppe dette noe du lurer på

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  21:04:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg ønsker meg ny hjelm og det er en jeg ønsker meg, men jeg lurer på en ting, kan jeg bruke den hjelmen her : http://www.hooks.no/butik/default.asp OG PÅ HJELMER OG HJELMEN HETER HI-LITE PRO PLUSS HJELM

Opprinnelig postet av Martie

I følge dressurreglementet er det ikke noe som sier at du ikke kan bruke denne hjelmen. Så dersom du ønsker å bruke den, er det bare å kjøpe

Det eneste dressurreglementet (§425) sier om hjelm er at den skal være en sikkerhetshjelm (og det er jo denne). Fra MB er det lov å ri med bowlerhatt eller flosshatt istedet for hjelm.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/02/2004 21:08:02 Gå til toppen av siden

Martine_og_Luke

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2004 :  21:57:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMartine_og_Luke  Svar med kopi av melding
Takk for svar!! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:57:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var forøvrig innom Hooks en tur i dag. De har endel ting på salg nå. Kan jo nevne noe (av det jeg husker..):
  • 50% på sikkerhetsvester (fra "childeren - small" til "adult - X-Large").
  • 50% på en rekke ridebukser (mye ridejeans, litt annet)
  • 50% på støvleskaft (både brune og svarte, flere størrelser).
  • 50% på gjordter (mest dressur. Noen i lær som de har hatt en stund. Og Bucas i brune og svarte).
  • 50% på endel ulike vinterjakker
  • 30% på stevneridejakker. Farger som svart, marine, grå og mørk grønn. Flere størrelser.
  • 50% på Champion ridehjelmer i farger som marine, svart og grå. Størrelser rundt 60 pluss/minus.
  • 50% på vinterleggchaps.
  • 50% på div dekner (mest vinter, og mest små størrelser).
  • + litt mer som jeg ikke husker..
Så hvis man har litt mer penger enn meg, og kanskje trenger litt utstyr kan det være verdt et besøk. Jeg kjøpte et par ridevanter Mest fordi jeg ikke trenger så mye, og fordi jeg ikke hadde penger..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/04/2004 :  12:10:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Er dette et tilbud bare i butikken!?
For det står ikke noe om noe sånt på nett...
Og for student med lyst på sikkerhetsvest hørtes dette fint ut...Men for student i Trondheim er det jo ikke sååå lett å få kjørt til Skedsmo (huska jeg rett nå!?)

Guro
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.