hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks vårsortiment
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks vårsortiment
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

~~*Pink lady*~~

» VIP

Skrevet - 01/04/2004 :  16:18:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
jeg syns Høøks er kjempedårlig!
jeg kjøpte en jakke der en gang, den ble ødelagt etter noen dager. :((((
har holdt meg unna høøks deretter, p.g.a jakka og fordi det er svindurt på DÅRLIGE ting!!
jeg forholder meg til butikker som Caprilli, Lillestrøm hest og hund og Løwenborg heretter.
av erfaring anbefaler jeg dere: vær kritisk til deres kjøp!!;)
koz Martine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  16:51:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!
jeg syns Høøks er kjempedårlig!
jeg kjøpte en jakke der en gang, den ble ødelagt etter noen dager. :((((
har holdt meg unna høøks deretter, p.g.a jakka og fordi det er svindurt på DÅRLIGE ting!!
jeg forholder meg til butikker som Caprilli, Lillestrøm hest og hund og Løwenborg heretter.
av erfaring anbefaler jeg dere: vær kritisk til deres kjøp!!;)
koz Martine

Opprinnelig postet av marty2

Jeg har egentlig litt blandet erfaring med det.

Har en bukse som jeg generelt er veldig misfornøyd med. Dette er en sånn med kunstskinn ("helskinn"), som ble nuppete etter første gang. I tillegg ble passformen veldig raskt slafsete.

Ellers har jeg endel bukser uten skinn. Selv om jeg liker helskinn best, er det ok med noen bukser uten skinn som er lette å vaske, og sånnsett greie til hverdagsbruk (hender jo også at man er i stallen uten å ri, og da trenger jeg ikke dyre ridebukser). Har noen av bomullsbuksene og cordbuksene fra Høøks. Cordbuksene er klart favoritt. Bomullsbuksene også, men den ene er ganske utvasket (men den er brukt mye). Av bomullsbuksene vil jeg anbefale de med spesielt tykk bomull, og høyt liv. De holder seg bra. Har en venninde som er veldig fornøyd med de rutete dem har.

Det som også er ok på Høøks er at de ofte har ting på salg. Og at tingene er sterkt nedsatt når det først er salg. Den beste buksa jeg kjøpte på Høøks betalte jeg faktisk 187.50 for. Den var i cord, og jeg brukte den veldig, veldig mye før den tok kvelden. Formen hold seg bra, og ble ikke utvasket.

Ellers har jeg noen gensere, sokker, et par vester, og dette er jeg igrunn også fornøyd med.

Min generelle erfaring er altså bra, men jeg vil anbefale folk å kjøpe skikkelig helskinnsbukser (ikke Høøks) dersom det er helskinn man vil ha.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 23/04/2004 :  22:22:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte denne jakken på Hooks tidligere i vår:

http://www.hooks.no/Butik/assets/Mallar/mall6.asp?OrderId=751455415&pf_id=NO-14101&dept_id=NO-77

Jeg har vært ute i regn med den, og den tålte det faktisk ganske bra. Jeg red i regnet i 30 minutter, og var tørr under jakka. Jeg har prøvd noen jakker på hooks tidligere, og oftest passer de meg ikke fordi de er for korte på armene. Men denne passa fint, jeg har brukt den masse allerede :)

Bukser kjøper jeg ikke lenger på hooks, har erfart at de har dårlig kvalitet.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.