hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestehold
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Hestehold
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2004 :  15:03:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Dette er ikke en ny debatt - for de som måtte tro det . Men les dette innlegget; http://pub96.ezboard.com/fhorse84124frm3.showMessage?topicID=645.topic&index=88

Må si jeg synes det var utrolig bra! Forøvrig inneholder det opplysninger enkelte av oss sikkert kan ha nytte av å vite...

Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2004 :  07:56:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Veldig bra innlegg!!! Godt å se at noen har et nyansert syn på dette med barfot, dekken, utegang osv... Gå til toppen av siden

elx

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2004 :  13:41:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideelx  Svar med kopi av melding
Det kan vel igrunn ikke bli sagt for ofte at det er hestens ve og vel som går foran ALT. Og at vi alle har forskjellig syn på hva som er best, og kanskje spesielt hva som er best for den enkelte hest i den enkelte situasjon. Det er altfor lett å glemme at vi alle har ulike mål og forutsetninger for å holde hest.
Men har man et åpent sinn samt en solid dose sunn fornuft er det utrolig mye man kan lære!

PS - måtte kikke litt mer på siden og fant masse interessant. Og jeg lo godt flere ganger mens jeg leste denne http://ellenofstad.com/horselovers.html

Redigert av - elx den 23/01/2004 14:43:02 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/01/2004 :  03:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Verden er ikke sort eller hvit..den har noen nyanser, og innimellom er det så kjekt når andre klarer å sette ord på det

Guro

Ps Elx: den der "regla" er skikkelig bra Har lest den før og må alltid le av diverse når jeg leser den
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 25/01/2004 :  05:54:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Ville bare si at det paa ellenofstads forum stemmer ihvertfall helt med meg! Bortsett fra at jeg ikke er gift... hehe... men likevel, jeg eier ikke bilder av x-kjaerester, vi slo opp vanligvis fordi hesten kom foran dem... og jeg staar opp klokka 6 hver dag for aa dra i stallen... yepp.... hehe...
Hestehilsen fra Cathy og Nicky Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.