hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor snubler hesten min?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hvorfor snubler hesten min?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ulsrud Marte

Norway

Skrevet - 09/11/2007 :  15:57:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUlsrud Marte  Svar med kopi av melding
Heisann jeg har ei kalbdlodshoppe på 6 år som har slitt veldig med å snuble. Hva kan være årsaken til dette? Hun halter ikke, og hun ser ikke ut til å plages med noen beinproblemer. Kan det bare være at hun rett og slett ikke løfter beina godt nok?
Hun snubler ikke så mye lenger men hadde vært kjekt å hørt hva dere tror det kan være. :)

En hest står alltid ved din side og støtter deg samme hva som skjer..

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 09/11/2007 :  20:36:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
"daffer" hun veldig når hun går?? Går hun veldig sakte når hun skritter?

har hatt d samme problemet med min hest også,. Han er jo 15 år da men likevel.. Han gikk veldig sakte før å da snublet han mye mer, når jeg holder stabilt i tøylene og driver frem så han ikke får bare gå der å tusle liksom så snubler han nesten aldri. Slvsagt kan jo alle hester snible i blant.
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2007 :  21:28:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Feil skoing, beskjæring, for lange tær, høye drakter, ubehag (feks byller, knusninger) mm. kan være årsaker til at en hest snubler.. Eller det kan sitte høyere opp, låsninger, muskelknuter, anspenthet, ømme muskler, for trang sal +++
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 10/11/2007 :  22:04:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Enig med missixty, pluss at det kan rett og slett være at hesten ikke er "vant" til slikt underlag. Min hoppe snublet masse i gresstustene her i starten, men nå har ho vendt seg til å løfte beina skikkelig og være obs på hvor de plasseres.
Ellen Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/11/2007 :  22:22:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du mulighet for å legge ut bilder av høvene til hesten din?
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.