hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem vinner NM?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Hvem vinner NM?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lille_meij

Skrevet - 12/07/2007 :  22:22:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem tror dere vinner NM i dressur i år? I alle aldersgrupper.

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2007 :  22:31:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Synes dette er en litt skummel ting å spekulere for høyt om offentlig, men må jo si at jeg har noen favoritter i alle aldersgrupper da Også et par ekvipasjer jeg antagelig burde ha på favorittlisten, som jeg ikke har sett noe særlig i action, da jeg hittil i år kun har sett dressur på Østlandet.. Vanskelig å legge lista her. Dessuten er jeg vel ikke helt sikker på hvem som vil stille til starte heller. F.eks. i seniorklassen så har jeg en mistanke om en som antagelig kan være en favoritt, men vet ikke om vedkommende stiller i år rett og slett. Så kan dere lure på hvem jeg har som favoritter
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 14/07/2007 :  00:28:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vanskelig å si det ja!!! Er jo en god del gode! Er vel noen som skiller seg særdeles ut, noe ganske mange vet..

Hos YR er det vel ingen stor hemmelighet hvem storfavoritt er..Hos ponniene er det også en favoritt tror jeg..Juniorene er litt mer usikkert, da det er ganske mange gode..De rir på masse gode hester, mange som har trent i utlandet i sommer, og overaskelser kan komme! Og det tror jeg vil skje Men favoritter har vel alle, kanskje ikke man bør gå så mye ut med det!! Men jeg vil jo ikke legge sjul på at jeg heier på mine supre "danske" team-mates:)
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 17/07/2007 :  13:57:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke veeeeldig oppdatert på hvem som rir, men hos YR er det nok en stor-favoritt ja... Ellers kan jeg opplyse om at min "samboer" gjennom 3 uker Hanne Brænden Fet fikk en flott 4. plass i en MA klasse med 66% i Silkeborg i går! -Jeg har sett henne på trening i det siste, og det ser BRA ut!
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/07/2007 :  15:33:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
De beste vinner nok.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 27/07/2007 :  00:09:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
dette er egentlig helt teit å spekulere i, men YR er vel ganske sikkert hvem som vinner og det samme gjelder ponniene. når det gjelder jr er det veldig mange gode og masse gode hester så de er vel litt uklare, men vi har jo noen som vi vet vil gjøre det bra. Seniorene vil jeg ikke tippe på engang. Vi får se etter skauen GP og stevne i Alvøen Den beste vinner nok ja! Gå til toppen av siden

annie_cv

» VIP

Skrevet - 27/07/2007 :  16:12:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror at Louise Reiersen og Gejser vinner :) Gå til toppen av siden

Campari.

Skrevet - 28/07/2007 :  09:58:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke sett så mye til Louise og Gejser så det aner jeg ikke..
Hanne og Mille har jo gjort det veldig bra nå så håper hun gjør der bra i NM!!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 30/07/2007 :  18:24:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hej...

Takk for fine ord KC, Camilla og Nicoline!!

Jeg driver ikke med spekulasjoner og røper heller ikke mine favoritte, vanligvis... Min siste sesong som YR, ble alt annet enn jeg hadde håpet, og jeg kan like så godt si at det har vært en "skoddsæson" for å si det på godt dansk!
Derfor har jeg disse ord og tilføje!!

Ponni II:
Vet ikke hvordan de rir i år, har verken hørt eller sett!!

Ponni I:
Gull: Cassanova
Sølv/Bronse: Loke, Tookwino, Kimberly, Limerick og Dumbledore skal nok sørge for å gjøre det spennende

Junior:
Gull/Sølv: Catharina og Katinka sørger for å gi oss gåsehud her
Bronse: Hannah, Madelen og Rebecca kommer til å sloss om den

Unge Ryttere:
Gull: Lillann, ingen spenning der gitt...;)
Sølv: Benedicte
Bronse: Turid

Senior:
Her er det jo ikke så mange, men jeg syns det er Gunn sin tur til å ta Gull!!!
AC og Trude skal gjøre det spennende om sølv og bronse!!!

Dette er spekulasjone og tanker jeg har summert sammen i løpet av sesongen!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:02:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig på de fleste punktene dine, men jeg tror nok louise og geiser vill være med å kjempe i toppen, selv om jeg da vell å merke ikke har sett halvparten av de andre ponni rytterne :P Gå til toppen av siden

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:02:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig på de fleste punktene dine, men jeg tror nok louise og geiser vill være med å kjempe i toppen, selv om jeg da vell å merke ikke har sett halvparten av de andre ponni rytterne :P Gå til toppen av siden

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:04:01  Vis profil  Svar med kopi av melding

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:04:22  Vis profil  Svar med kopi av melding

Dora-Diovanni

Skrevet - 31/07/2007 :  11:04:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.