hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tnååå <3
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Tnååå <3
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  21:33:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
http://www.youtube.com/watch?v=zKQgTiqhPbw&mode=related&search=

Trur hesten bara var 9 år gammal.
Var utroligt fint og se på :)

Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com

louise92

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  15:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

eg vet! den kyren e bare heilt syge!!!
han e mitt store forbilde:)
Gå til toppen av siden

SofusOgMarlene

» VIP

Skrevet - 29/06/2007 :  00:44:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSofusOgMarlene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSofusOgMarlene  Svar med kopi av melding
Han er superkul!!

Så han i danmark da vi var der på hingstekåringa i herning! Han er råflink!

Det er han som driv å rir de derre blue hors hestan.

http://www.piczo.com/EliasnesSofus Gå til toppen av siden

contaxgious

» VIP

Skrevet - 01/07/2007 :  21:12:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig flott hest (:
Men synes hun pisker litt vel med halen og det drar ned helhetsinntrykket, etter min mening.
Men for all del. Fantastisk hest!
Gå til toppen av siden

contaxgious

» VIP

Skrevet - 01/07/2007 :  21:12:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig flott hest (:
Men synes hun pisker litt vel med halen og det drar ned helhetsinntrykket, etter min mening.
Men for all del. Fantastisk hest!
Gå til toppen av siden

Poppit

» VIP

Skrevet - 01/07/2007 :  22:44:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
ELSKER hele opptredenen.. Synes det gir litt ekstra eleganse at hun er med i hele kroppen.. :)
Love it!
Både han og hesten er helt vanvittig gode så..
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 01/07/2007 :  23:36:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
be mine, be mine, be my little baby! WOW!! Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2007 :  16:25:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Jeg tipper det ligger noen timer trening bak.
Utrolig flott hest!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2007 :  22:47:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Dette med halepiskingen er forøvrig bergunnelsen samtlige av de fem dommerne ga, på hvorfor den ble belønnet med 9 og ikke 10 på piaffen og passagen på siste midtlinje. Det har vært litt debatt om dette, da "hva er 10, om ikke dette er 10?". Men det er altså grunnen. Denne pisker dog ganske mye på halen, men viser ikke akkurat tegn til spenninger eller misnøye på noen som helst annen måte. Jeg vet det har vært litt debatt rundt akkurat "denne midtlinjen".
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2007 :  00:41:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Jeg synes midtlinjen er en 10er.'
For som mennesker har hester forskjellige vaner og uvaner.

Og Matine pisker så og si ALLTID med halen sin, samtidig som hun er blid og oppmerksom på rytteren.
Det lyser jo nærmest positivitet og arbeidslyst ut av hele hesten.

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 20/07/2007 :  01:54:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke sett klippet, men jeg skjønner det er Andreas og Matiné det er snakk om....
Personling så synes jeg Andreas er særdeles dyktig, da han ikke kun har suksess med EN hest, men med flere. Matiné er en flott og spektakulær hest, men jeg savner dog litt takt og "grunnkvaliteter" hele veien igjennom....

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2007 :  21:43:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
hesten nermest danser seg igjennom det programmet..
Han er fliiink til å ri..

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2007 :  01:35:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
hele hesten lyser jo av glede over å få vise seg frem på fra sin beste side, hun er jo som en lykkelig jentunge som danser rundt, og vet hun ser fantastisk ut:D helt hærlig å se på!!

og så ung hun er til det nivået!! takt og "grunnkvaliteter" kommer vell med årene ;)
uansett så er Andreas veldi flink til å få frem hester som ser bånn ærlig ut, det lyser arbeidsvilje og ståpå vilje av hestene hans, syns jeg ;) og glede over å få vise seg fram :)

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden

Kvika-

» VIP

Skrevet - 22/07/2007 :  23:49:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKvika-  Svar med kopi av melding
Skjønner meg virkelig ikke hvordan hest og rytter for til sånn ridning : )
Det der var fantastik :)
Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 23/07/2007 :  12:01:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Om man tror at slike prestasjoner kommer av seg selv og at hesten "danser" rundt som et resultat av positiv forsterkning må man nok tro om igjen.
Det ligger mye og HARD jobbing bak prestasjoner som disse. Det er snakk om sporer og pisk, ikke gulerøtter og klapp.
Jeg er på ingen måte kritisk til Andreas´ ridning, men synes det er viktig å være realsitisk iht HVORDAN slike resultater oppnås.
Om man tror hesten vil gå GP hvis man rir og sitter "balansert og i harmoni" vil man garantert bli skuffet!
Wake up and smell the coffee folkens; Vil man bli god må man regne med å "ta i et tak" selv om man rir sympatisk....

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 24/07/2007 :  08:13:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Det ligger mye og HARD jobbing bak prestasjoner som disse. Det er snakk om sporer og pisk, ikke gulerøtter og klapp.
Opprinnelig postet av Caeles

VI får da håpe at det er snakk om både sporer og pisk, OG gullerøtter og klapp ;) (Ellers tror jeg ikke man kommer dit..)

Har forøvrig sett Matine "live" på klinikk og i program, og selv i meget godt selskap skiller både hest og rytter seg ut med smidighet, letthet, rytme, og pen og klassisk ridning. De har sikkert sine konfrontasjoner de som alle andre, men det som blir vist frem er i alle fall bunn solid (noe man faktisk ikke kan si om alle i bransjen).
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.