hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hovsopp
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Hovsopp
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

frkelin

Skrevet - 17/06/2007 :  17:49:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også brukt Keratex Nail Hole Disinfectant. Den er veldig tyntflytende og trenger derfor langt inn i tynne sprekker. - Men, det er enda et giftig produkt da. Nokså sterkt tror jeg så jeg vil ikke bruke det så mye og det kan ikke brukes på strålen. Tar en kur med det om det trengs. For meg er den værste tiden ofte våren når snøen smelter og gjørma kommer....
Man må gjerne prøve seg frem litt på hva som virker best og da trenger man å dele erfaringer og plukke litt tips fra øst og vest..... Det er litt forskjell fra hest til hest, og så må man finne en rutine som lar seg gjennomføre i praksis.
Det værste er å slurve en stund og vente for lenge med å gjøre noe. DA blir det fort et problem.... :-)
Gå til toppen av siden

sniff2

Norway

Skrevet - 11/07/2007 :  17:43:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk et tips en gang når det gjaldt sur stråle. Er ikke sikker på om sur stråle og sopp i strålen er det samme. Men tipset bestod i å blande en del rødsprit og ti deler jod. Dette hadde jeg på en bomullsdott som jeg stakk inn i strålen og lot sitte til neste dag. Denne byttet jeg ut med en ny og gjentok prosessen. Etter noen dagar var strålen helt fin igjen. Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 31/07/2007 :  16:29:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Eplecidereddik!! Svært effekivt

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.