hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Selge hest?? se hit!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Selge hest?? se hit!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 23/04/2007 :  21:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
siden jeg leste på mange emner om at det er så vanskelig å få solgt hester nå til dags så tenkte jeg kanskje at et emne hr på hestemarked kansekje vill hjelp for mange?? men vet ikke jeg.. prøver bare å hjelpe de som skal selge hestene sine..

om derer har hester til salgs så kan dere legge de ut hr..

skriv generelt om hesten og eventuelt bilde om du har

jeg selv vet om to hester som skal selgest hr i rundt der jeg bor..

den første er ei varmblodshoppe på 19 år.. hun er utrolig snill , stort sett med alt.. Hun er helt trafikksikker.. Hun kan stresse litt til tider .Hun er 165cm i mankehøyde..
fulle navn på denne hoppa er young bonita.. hun har i sitt 19år lange liv vært traver og har hatt to føll..

tror hun opprinnelig kommer fra Amerika men ikke sikker. Hun kan dessverre ikke hoppes med da hun har ganske så utslitte bein men som turhest fungerer hun fint.. selgest ikke til personer under 14år..

Med Bonita følger er Stübben Dressursal, to hodelag, et regndekken (thermo master), et stalldekken, et vinterdekken, et fluedekken, to-tre grimer, to-tre leietau, to teddypad-er og to-tre salunderlag.
Håper noen vil ha denne vakre hoppa, og gi henne et godt og varig hjem!

MÅ SELEGS SNAREST!! selges for 12.000kr med alt ustyr..

den andre hesten er en nordlandsvallak på 13år og han heter Vinter Blessen. Han er 130-135 cm i mkh, kan vel det grunnleggende innen dressur og han hopper fint 70 cm, med kapasitet for mer med trening.
Han er en kjempefin liten kompis, men har noen uvaner (som såklart kan jobbes bort med tålmodighet!). Desverre er han ikke trafikksikker.
Veldig snill med skoer!
Gikk tidligere litt i rideskolen, men det er noen år siden.

Med Blessen følger en islandssal, en allround sal (syntetisk), et hodelag, to sjabraker og en voilock, et lendedekken, to-tre grimer og et-to leietau.

MÅ BORT SNAREST!! selges for 17.000kr for alt ustyr.

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2007 :  23:16:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mulig det er vanskelig å selge, men man har jo annonsesteder, som her på hestemarked og andre steder.. På forumet skal man holde annonser utenfor, er nok færre som leter etter annonser her, dermed også færre treff.. Dessuten står det i forumreglene at annonser skal holdes utenfor.
Hege Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 24/04/2007 :  08:09:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke det er lov å selge hester som er 19 år gamle.
"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 24/04/2007 :  10:07:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Og hvor har du det fra? Jeg har ihvertfall ikke lest det i lovene som omhandler hest.
Ellen Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2007 :  10:13:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
For noen år tilbake, så var det ikke lov å selge hester som var fylt 19år.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/04/2007 :  11:12:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkar! Hvem er det som har klippet panneluggen på Vinter Blessen? Det var rett-av-pannelugg det =/
Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 24/04/2007 :  11:45:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Jeg har lest det fra moderatorene på Hestemarked + jeg har hørt det av Kjell Eidsvåg som er brukshest-kjøredommer grad ||
"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Sarha

Skrevet - 24/04/2007 :  12:27:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes ikke lenger noen lov mot å selge eldre hester.
Før var grensen 20 år, men dette er opphevet.
Gå til toppen av siden

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 24/04/2007 :  14:42:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stakkar! Hvem er det som har klippet panneluggen på Vinter Blessen? Det var rett-av-pannelugg det =/

Opprinnelig postet av TORHILD

det var en som ridde han før.. han var mye finere før...
Gå til toppen av siden

PonniTeam

Skrevet - 25/04/2007 :  22:05:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Synes jeg også, stakkars. Lang lugg er bra for hestene om sommer'n! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.