hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor gammel var hesten din da den ble innridd?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hvor gammel var hesten din da den ble innridd?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hege+Blesi

Skrevet - 11/04/2007 :  11:02:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min islending ble innridd da han var 8. Det er ihvertfall ikke for tidlig;) Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 13/04/2007 :  12:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynte med min nå i mars, hun er 3 år i mai og dansk varmblod ridehest.

Begynnte med fjordingen min når han var 4år, eller han ble ridd litt på tur som 3.5års, men for alvor på bane fra høsten etter han var blitt 4år. Tror det var veldig lurt å ikke kjøre på tidlig med han, fordi han vokste så utrolig mye fra han var 3-4 år! Fra 1.39m til 1.49m på et år! ganske sprøtt!
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2007 :  14:09:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Fjordhestene våre har blitt ridd inn når de var mellom 3 og 4år. Begynte med rolige turer, mens banetrening venta vi med til de var 4.

Araberblandingen jeg hadde begynte vi og å ri inn høsten etter hun ble 3, og banetrening starta sommerne hun ble 4.

NV hoppa jeg har kjøpt nå (åring) begynner vi nok med når hun blir 3 hun også.. Rolig turer i starten. Har det ikke travelt.
Gå til toppen av siden

*stjerna*

» VIP

Skrevet - 14/04/2007 :  23:35:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stjerna ble innridd som femåring.. Hun er kaldblods"traver"=) Gå til toppen av siden

Linda-og-traverne

Skrevet - 17/04/2007 :  09:56:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg aner ikke når min hest ble innridd, men de jeg har ridd inn har vært rundt 3 år. Var faktisk innom en som ble ridd inn som 2åring fordi han utvikla seg veldig tidlig så vi fikk klarsignal fra dyrlegen, men han ble ikke ridd på før han var 3 år. Ellers har jeg ridd inn en kaldblods på 4år nå. Gå til toppen av siden

Miss Masada

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2007 :  00:29:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMiss Masada  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMiss Masada  Svar med kopi av melding
Min varmblodstraver ble innridd høsten som 3-åring. Men red ikke orntlige turer før tidlig på året hun ble 4.

~Hvil I Fred, Miss Masada & Trolltind<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/08/2007 :  18:09:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sittet inn når hun var 4 år, ridd inn når hun var 5.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

ida-e

» VIP

Skrevet - 18/08/2007 :  18:11:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseida-e  Svar med kopi av melding
den ene fjordingen min ble ridd inn som 9 åring. når jeg fikk han..
2 års hoppa mi skal bli ridd in i 4 års alderen..

laura..skjønne hoppa mi med stjernebless Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2007 :  23:36:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Vår døla-hoppe begynte vi å sitte på ca 2-3 måneder i år, før hun fylte 3 år. Hun fylte 3 i april, så etter jevn fremdrift rir vi nå på turer i skogen. Ca 1 times tid, har vært på en tur nå nylig på rundt 2 timer. Hun var mye kjørt og har veldig god rygg-muskulatur!!
En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2007 :  17:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Min Arik, en fjording. Ble ridd inn 7 år gammel. Han hadde bare vært kjørehest til da. Men dersom du stiller spørsmål om når han kunne blitt ridd inn hadde jo det vært når han var 3-4 år gammel. Andre hoppa jeg hadde ble ridd inn da hun var 3 år. Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2007 :  09:02:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Min DV trakehner/hannoveraner ble innridd på høsten som 3 års.
Etter to mnd hos en "berider" ble han tatt hjem pga mishandling og så stod han ett halvt år for å bli feitet opp og komme i psykisk balanse igjen ( Gamleeier er fremdeles i rettsak ang dette)
Og så ble han begynt å bli ridd på i slutten av februar, og så kjøpte jeg han i mars.

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

hestehov

Skrevet - 30/08/2007 :  22:40:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg kjøpte ei shettis hoppe i våres, uten papirer. 3 år, men veit ikke når på året hun er født. veldig unghest i kroppen da, men har nå begynt å legge seg ut etter noen måneder på beite. Jeg har latt barna mine på 6 og 8 år sitte korte strekninger på henne, uten at hun bryr seg. jeg ønsker å kjøre henne inn i vinter, og ri henne inn til sommeren. har bare drivd med travhester før, så jeg veit ikke om dette er for tidlig for en shettis. Er det noen av dere som syns dette er for tidlig for en shettis? Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 31/08/2007 :  10:23:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal nå begynne å ri inn ei 5 år gammel varmblodshoppe... gruer meg litt, men hun forstår det lille vi har gjort så langt. Ellers ble kaldblodstraveren ridd inn som 2!!! åring og den andre som døde, som 5åring Gå til toppen av siden

sundance-kid

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2007 :  19:37:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesundance-kid  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesundance-kid  Svar med kopi av melding
jeg begynte helt roligt me min welsh ponni når han var 2 år gammel. Gå til toppen av siden

mona_jeanette

Norway

Skrevet - 25/09/2007 :  11:08:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg begyte å sitte litt på min Araber da han var 3 år.
Nå er han 4, 5 år og er nå klar for mer intensiv innridning!
Men kommer nok ikke til å sette han i daglig, normal bruk før hann fyller 5!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.