hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Shire?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Shire?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Skjotta

Skrevet - 29/03/2007 :  22:38:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja, det er jo bra!:) men hvorfår må hun dær skjotta prate får deg hele tiden, ser jo at du kan skrive selv.

hun dær skjotta svarte fordi hun ville det. Sultan har ikke bedt meg om a gjöre det.

hun dær skjotta syntes det var utrolig a se en gjeng med selvgode mennesker angripe noen pa denne patetiske maten.

a nar det kommer til at man ikke skal ta seg nær av det noen sier her inne.... dere tok dere jo temmelig nær av det Sultan skrev.

vi kan holde dette gaende lenge for min skyld, Stor&Liten. jeg synes fortsatt ikke der var noe i Sultans förste innlegg som kan rettferdiggjöre oppförselen deres, og du velger fortsatt a ignorere det faktum at hun prövde a oppklare, MEN DERE VILLE IKKE TRO PA HENNE. og det var det som ble sa galt i mine öyne.

jeg synes det er trist at folk skal matte passe seg for hva de skriver her inne. der var mange som svarte med lignende innlegg, men bare en som ble angrepet. Sultan burde kanskje formulert seg annerledes, men det burde dere og, og dere burde da være voksne nok til a kunne stille spörsmal og ikke annta dere vet allt.
Gå til toppen av siden

Stor&Liten

» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  12:38:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, skjotta. Jeg har forstått at du gjerne lar denne diskusjonen gå videre, men jeg tror jeg sier nei takk.

Jeg har nok allerede har fått frem hva jeg mener, og hvorfor, og det står jeg fortsatt ved!
Hvis vi ikke er enige nå, så blir vi det nok aldri uansett hvor mye vi diskuterer...

Punktum finale og god helg!
Gå til toppen av siden

EliJeanette

» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  14:29:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er ute av denne disken, gidder ikke bruke mere tid på deg ''skjotta''!
God Påske;)
Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2007 :  15:07:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om ingenting kan ordnes opp i , er det vell heller ikke
noe som blir ordnet opp i med det første . Ute av denne
disken som egentlig skulle handle om shire . Kanskje
noen burde fått den slettet ? Har ikke noe på hesterase
forum å gjøre ^.^
God Påske Allesammen !

Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Aggzy

» VIP

Skrevet - 29/04/2007 :  19:53:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
men ærlig talt Aggzy!!!
Kopi av melding:
Jeg er helt enig med T-boysen og Sjotta! Det er dessverre enkelte som måler godt dyrehold i hvor mange dekken og hvor flott utstyr de har til hesten, i stedet for å fokusere på hestens natur og instinkter. Hest er jo storfe, og ikke et kjæledyr.

som om dette har noe med saken å gjøre da?!?
HAR jeg sagt noe om dekken/utstyr da??
tror ikke noen har sagt noe sånt her;)
JEG bryr meg IKKE om hvor mange dekken en hest har, og gir da F*** i flott utstyr!!
å du sier vi ikke fokuserer på hestens natur og instinkter, hvor har du det ifra?!?
jeg bryr meg om hesten min, og andre hester og dyr for den saks skyld, og DERFOR ble jeg en *smule* sjokkert av sultans FØRSTE innlegg... fordi det hørtes ut som om de ikke brydde seg om føllet...

hvis det er noen skikkelige usaklige innlegg her er det DITT AGGZY!!! det synes nå JEG!

Kopi av melding:
Dette er også et ansvar man må ta om man vil være en GOD hesteeier.

så du mener at vi som ble sjokkerte her ikke er gode hesteeiere?? fordi vi ble forskrekket over sultans første innlegg??
så vidt jeg vet ( men jeg kan vell ikke vite noe sånt jeg...?) har hesten min det heeelt fint, besøker du hjemmesiden min finner du massssse bilder og videoer av hesten min, som er en utrolig positiv og glad hest, og min aller beste venn!!!

men vær så snill å hold dine meninger om dekken og lignende på tråder om slikt da er du snill;) har jo ikke noe med saken å gjøre;)

Opprinnelig postet av Polo Sunshine

[/quote]

Det var da MÅTE PÅ til hårsårhet her da! At det går an å ta ting så personlig...?! Tror de fleste som leste innlegget mitt skjønte at jeg snakket på generell basis, og ikke siktet til enkelt personer her. Det har jeg heller ingen interesse av. (tenkte faktisk på stallen i lokalmiljøet mitt) Og når du snakker om usakelighet: Var det ikke SHIRE det skulle dreie seg om, dette? Så hvorfor "får" ikke jeg være usakelig, når du er det? Bare spør... Lag en egen tråd om at avliving av hest er dyrehold, da. Så skal jeg lage en tråd om dekken og slikt. He, he. (Du tar vel denne spøken seriøst også, du?)
Jeg vil bare spesifisere at jeg ikke tviler et sekund på at hesten din har det bra, eller noen andres her for den saks skyld. At dere reagerte på innleggene i begynnelsen av debatten (som nå er HEELT ute på jordet) sier jeg ingenting på, siden ordvalgene var heller bomskudd... Men dette er nå oppklart, og alle burde skjønne at det er flere forhold enn å "kvitte seg med hesten" som skal til før et shireføll slaktes.
Du spør om jeg synes alle som ble sjokkert over dette med avlivinga er dårlige hesteeiere. Nei, langt i fra! Men jeg ønsket å påpeke at det faktisk er flere årsaker til at dette KAN bli aktuelt, uten av vedkommende som tar den avgjørelsen er en dårlig hesteeier (som jeg syntes dere hintet til i begynnelsen).

Husk at hver enkelt av oss kjenner vår egen hest best. :-)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.