hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane folkehøgskule!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane folkehøgskule!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Frk. Zilja

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  13:13:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har søkt på hestelinja på Fjordane å i dag har eg fått svar om at eg e komt inn fleire så skal gå der?

lino

» VIP

Skrevet - 03/02/2007 :  15:48:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har søkt, men ikke fått svar ennå. Har jo en allerede en tråd om fhs, der er det vel to til som har fått svar om at de har kommet inn.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2007 :  22:54:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg har kommet inn, og sansynligvis kommer jeg til å takke ja til plassen. :)
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  12:12:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
I dag fikk jeg beskjed om at jeg er kommet inn, og jeg takker selvsagt ja til plassen!! :D
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Frk. Zilja

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  13:09:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulera! Eg har og takka ja:) Har betalt innmeldingsgebyret i dag. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  15:59:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Takk det samme! Jeg risikerer å måtte låne penger til innmeldingspengene, men det er det verdt.. hehe ..nå håper jeg bare ikke det blir veldig stress å få hesten oppover. Skal du ha med hest?
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  17:07:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg kommer nok til å takke ja jeg også tenker jeg... Jeg skal ihvertfall ha med hesten min:) Svarer selv om det ikke er meg du spør jeg;P
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  19:02:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, jeg spør deg også, Kristina - og alle fremtidige lesere av denne tråden.. hehe
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  19:59:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding

Har dere fått noe info fra skolen om evt oppstallingsmuligheter, kontaktpersoner på de ulike stallene eller noe?

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  20:08:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det tror jeg kom med et brev man får etter man hadde betalt depositum.

(Ellers kan du spør meg på pm om tlfnr hvis du vil være tidlig ute )

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  20:48:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg aner ikke hvordan man sender pm her, Eva V, men har du telefonnummeret til han der Ivar? Og kanskje gidder å sende meg en epost? liz@linoweb.net
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2007 :  23:34:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sendt avgårde søknad i dag tidlig så da er det bare å vente spent på svar. Dere som skal ha med hest, skal dere ha hesten på skolen eller hos han Ivar?
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  10:10:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på å ha hesten stående på senteret, men det spørs om de tar inn vevere der. Om de gjør det kommer jeg nok til å stå der:) Dere da?

Frk. Zilja

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  11:48:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg hadde ein snill pappa som betalte innmeldingsgebyret eg:)
Eg skal ha me meg hesten min! Søstra til venninda mi som har gått der oppe har allerede bestillt stallplass til oss på Fjordhest senteret:)
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  12:39:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skal ha hesten min hos Ivar. Har snakket med ei som går der nå, og hun sier privathestene på senteret ikke kan stå ute før etter klokken 14. Pluss at det er mye mer stress på senteret, mer folk osv.

Ivar var visstnok billigere også, og hesten kan stå ute hele dagen og få maten sin ute. Må betale for bruk av hallen, men det gjør ikke noe.

I følge hun som går der ender de fleste privathestene opp hos Ivar i løpet av året uansett..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  12:51:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei,eg skal gå på Fjordane til høsten!Eg skal ha med meg fjordingen min å skal ha han på senteret.Har vore å sitt hos Ivar,er fint der og:)Om det er litt mindre paddocktid på senteret,gjere ikkje da nåke,for hestane ska jo brukast i time før kl 14 likavel:)Men smaken er som baken;)Eg har vertfall bestilt meg boks på senteret;)Alle elevane må jo væra me på foring å sånn der uansett så:)Gler meg kjempemasse til et flott år,har vore å sitt meg om på skulen å helst på lerarane to gonga,da virke utruligt kjekt!Søster mi har gått der i to år å skryte veldigt;) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.