hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - *HVA SYNES DU DENNE HESTEN ER VERDT??**
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 *HVA SYNES DU DENNE HESTEN ER VERDT??**
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 11/04/2007 :  21:21:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du "Hestrdust" Hvis du syntes at hest er så kjedlig så HVRFOR i ALL VERDEN er du inne på en HESTESIDE og leser MIX-debatt?

Ang den hesten syntes jeg hun var nydlig, og håper du fikk kjøpt henne.. Men ville kansje bydd 10 000.

Julie og Freja(L)
Gå til toppen av siden

Marianne&Oclaf

» VIP

Skrevet - 27/04/2007 :  22:37:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:)
Synest ikke en 17 år gammel hest er noe gamelt jeg.. jeg har en fjording på for på 21 år å han er kjempe sprek! Han brukes helt vanlig enda:) Og han ELSKER og hoppe:D

Synest en hest på 17 år er verdt 10-12 000 viss du føler at denne hesten er den rette for deg:)

Lykke til:)
Gå til toppen av siden

sivjune

» VIP

Skrevet - 04/05/2007 :  11:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ville hatt vetrinærkontroll/bøyeprøve på en såpass gammel traver, bare for å ikke sitte med en ødelagt hest etter et halvt år.

Men utenom det:
Hun er mest turhest, hopper noe, men blir sterk og må jobbes med. Mye som må trenes med henne, som mange travere. Er det dette du vil? Ri tur og jobbe med utfordinger som det? I såfall er det jo en flott hest for deg. Om du vil satse på dressur/sprang/o.l. er ikke dette hesten som er verdt 12.000...

Er hun frisk og rask, og du føler hun gir deg det du vil ha, syns jeg ikke du burde nøle på grunn av alderen. Kanskje høre om du kan få henne litt billigere, bruke argumentene om at det blir feil mot hesten å omstille seg til nye miljøer hele tiden, og at dere to trives sammen osv. Vet at jeg selv hadde slått av på prisen om jeg skulle selge hvis jeg visst hest og nye eier trivdes sammen. :)

Hun var uansett nydelig, og har du funnet den rette hesten for deg er det ingenting som gjør mer vondt enn å ikke slå til når man kan! Lykke til!

Gi oss litt tilbakemelding på hva du ender/har endt opp med da. :)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 04/05/2007 :  22:44:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har det vel gått såpass lang tid at trådstarter enten har - eller ikke har - kjøpt hesten.

Er spent, for jeg syntes det er en veldig pen hest.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 12/05/2007 :  00:47:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men ved en veterinærsjekk så må du huske at en gammel traver som er så oppi åra trolig kommer til å ha noe utslag, det skulle egentlig bare mangle. Hva veterinær finner/ikke finner på en sjekk vil jo også være med å bestemme prisen.

Men hvis det er pris det står på så får du hest til slaktpris. Er det følelser det står på så er ikke det en høy sum å betale :)
Uansett hvilken hest du ender opp med, husk å forsikre!!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

BodilKiss

Skrevet - 04/06/2007 :  01:09:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
D nøtte ikje kor fin å snill ho e, så lenge ho e såpass gammel, å tydelivis ikje har mer enn to gir...! Ville gitt MAX 10 000,- for ho, selv med utstyret...Å siden ho e gått som traver ville d sikkert vise seg en hel masse under en ev. bøye/røntgenprøve...Ikje bli en av di som betale nesten ka som helst bare for å få sæ hest..! Å hvis æ ikje tar helt feil så har ho bare et år igjen som ho kan forsikres...:/
Men lykke til!:)

Kopi av melding:
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=22427

Har Kaldblodshoppa Ektina på for nå..vip (2ne)Hatt henne i 4mnd ca Hun er 17 år og ekstraver.
Eieren vil selge henne for 12000,-

Jeg har veldig lyst å kjøpe henne..Hun stortrives her, og jeg har ikke så lyst at hu skal flytte eenda en gang:/ men synes det er litt dyrt for en 17år gammel hest.

Det er noe utstyr med som sal,hodelag,grime,2 dekkener,transportbeskyttere +++

Hun er snill som dagen lang, kjempesnill og rolig sammen med andre hester,å leie,i boks, å sko,transportere,sale på osv

Åsså har hun den utstrålingen!:)kjempefin å se på..Er ikke så mange som tror hun er så gammel..veldig opplagt og sprek..

Som de fleste ekstravere er så er hun innmari stressa på tur! Strever med å få henne i kort gallopp uten at hun traver så fort at det går over i full gallopp.....Så det må jeg få lært henne...Også det å få henne til å trave rolig uten at jeg må dra så fælt i tøylene for å holde henne ijenn....

Så altså..... Hva synes du hun er verdt??:)

Opprinnelig postet av 2ne

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.