hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skal jeg velge? FHS
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Hva skal jeg velge? FHS
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 16/03/2007 :  17:00:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen fra Rogaland og omegn som skal begynne på Fjordane og skal ha med seg hesten?

Opprinnelig postet av MajaHex

Visst Hordaland går inn under "Rogaland og omegn" så er me tre som skal herfra:)Treng du nokon å dele transport med kanskje?:)I såfall veit eg kanskje om ei så er intr,visst dere skal kjøre gjennom trekanstsambandet,ta ferja til bergen og opp den veien da;)Litt rusten på geografien:P
Gå til toppen av siden

Maren-Celina

Skrevet - 16/03/2007 :  22:01:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja var egentlig det jeg tenkte på og må vel begynne å planlegge hvis det skal gå opp i opp.. Vet nå ikke hvilken vei, men må opp mot Bergen uansett for å komme videre så takker for all hjelp du klarer å finne:D Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/03/2007 :  22:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Vi skal fra Bergen, så om du vil dele transport, er det bare å si i fra. Har ikke tenkt så mye på hvordan jeg skal få hesten dit, men finner det nok ut.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Maren-Celina

Skrevet - 16/03/2007 :  22:33:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok takk for innbydelsen så får jeg sjekke litt rundt og høre/bestemme meg for hva jeg gjør. Når reiser dere i tilfelle? Et par dager før skolestart eller noe sånt? Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 17/03/2007 :  11:08:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ok takk for innbydelsen så får jeg sjekke litt rundt og høre/bestemme meg for hva jeg gjør. Når reiser dere i tilfelle? Et par dager før skolestart eller noe sånt?

Opprinnelig postet av MajaHex

Trur ikkje ein får flytte inn før lørdag den 25 og skulen begynner mandag 27 august. Men på lørdagen er det opningsshow og middag for elever med foreldre/foresatte.Da blir ein long dag for å sei det sånn;)Me kommer til å stå opp grytidlig,lasse hestane på hengaren å kjøre heile veien opp,ca 9timer i strekk..Så er det å få hestane på stallen,få sjekka mamma å de inn på hotell,slenga tingo mine inn på ein paviljong og kjappe oss å skifte til opningsshowet;)
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  16:30:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det ikke mulig å komme en dag før på skolen, altså 24.?? For jeg har veldig lang reisevei og tenkte at jeg skulle reise på fredag så vi slapp å kjøre på natta...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Maren-Celina

Skrevet - 17/03/2007 :  18:13:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja syns også det hadde vært ganske greit å kunne være litt mer på forskudd for jeg har også lang vei. Må også sansynligvis bytte i Bergen eller noe:/ og tror heller ikke foreldrene mine har lyst å slå følge:P Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.