hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Connemara?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Connemara?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 20/01/2007 :  14:08:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Hei hei
Jeg har netopp kjøpt meg en Connemara valakk på 1,5år. Er veldig fornøyd med han.

Det jeg lurte på var hvordan erfaring dere har med Connemara ponnyen og om dere har noen fine bilder?

-Siw-

When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874

katrine89

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  14:36:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Jeg har BLANDING av connemara, halvt med araber.. Veldig fornøyd jeg =) Men de er vel kjent for å være veldig stae? Hihi..

FLotte er de hvertfall, tror de er veldig kalde i hodet, å stø på foten ;D

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/01/2007 :  17:05:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har en connemara-hoppe på stallen, med to avkom. En årings-hingst og en 3-åringshingst.
Jeg liker veldig godt den rasen.

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  09:51:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Jeg har jobbet på et Connemara stutteri, og har bare gode ord og si om rasen. De er rolige og tålmodige ponniser, samtidig som de er kvikke og lærenemme!
Lykke til!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Maiken k

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  18:15:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har connemara og er veldig fornøyd han går kjempe bra i både dressur og sprang og han er utrolig pen <33 de er også veldig sterke og kalde i hodet av min erfaring så er connemara ponnier også veldig inteligente som både kan være positivt og negativt så er de en av de rasene som lever lengst da "naboen" til ponnien min også er connemara og 34 år og ris fortsatt i både skritt, trav og gallop lykke til med ny ponni værtfall har noen bilder på vippen min skjønner ikke helt hvordan jeg skal legge inn bilder her =S

-Maiken

Redigert av - Maiken k den 22/01/2007 18:18:44 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  00:38:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har gode erfaringer med connemara - ja, jeg lærte faktisk å ri på en av den sorten - i 1970.....
Hun het Blue Lady og var "blue roan" av farge - var importert fra Irland - OG hun ble gammel også.
Hun var en meget god terapiponni, snill, rolig og lydig.
Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  09:12:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en cnnemara hoppe fra Irland, hun heter Granaghan Beauty Grey, masse bilder på vipen min:) Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  01:27:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Jeg har en connemara vallak på halvfòr. En super ponni, rolig, snill og veldig grei med folk/barn. Veldig gode erfaringer med han = )
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2007 :  18:46:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Sto en fiin Conemara på stallen før han het Celtic Lucky Luke han var snill som dagen var lang og en ordentlig allround ponni..

Her er en film, han er den grå ponnien på førsten av fimen.. Ps. Gamle opptak.. ::

http://www.youtube.com/watch?v=mdilTM6Ue1g

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

e-marieu

Skrevet - 03/03/2007 :  10:47:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
mimre, mimre...
Fin ponni, flink til å hoppe. Jeg lærte også å ri på en connemara en gang på 70-tallet. Danskfødt hoppe, Musty ble hun kalt. Kald og fornuftig, hoppet hva som helst og fløy over. Siden har jeg (desverre) aldri sittet på en. elin
Gå til toppen av siden

e-marieu

Skrevet - 03/03/2007 :  10:47:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
mimre, mimre...
Fin ponni, flink til å hoppe. Jeg lærte også å ri på en connemara en gang på 70-tallet. Danskfødt hoppe, Musty ble hun kalt. Kald og fornuftig, hoppet hva som helst og fløy over. Siden har jeg (desverre) aldri sittet på en. elin
Gå til toppen av siden

siliussa

Skrevet - 09/03/2007 :  11:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
connemaraer er abselutt ikke en lat ponni, det står det i de fleste rasebøker.
jeg har en reinraset connemara, og han er alt annet enn lat...;)
Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2007 :  14:28:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
En hest i stallen vår var blanding mellom Connemara. Han var like sprek som da han ar ung til han døde som 28 år. Supersnill hest !
Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 20/03/2007 :  13:49:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Connemara ponniser er KJEMPE ponnier, min søster har to hingster og vi har drevet litt avl. Fellesnevneren for mitt inntrykk av rasen er at de er veldig lærevillige og intelligente og det er også en super rase for de som ønsker ut i sporten. Utallige Connemara som har bemerket seg i de fleste grener. Oppfordrer til å sjekke ut historien om vidunder ponnien Stroller, han var blanding mellom Connemara og Fullblod og deltok i OL i 1968....som eneste ponni i historien...relativt imponerende kan man si. Til helgen skal vi på utstilling meg "guttene" og gleder meg masse til å se de andre ponniene som også kommer dit Gå til toppen av siden

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 29/03/2007 :  11:22:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Connemara ponniser er KJEMPE ponnier, min søster har to hingster og vi har drevet litt avl. Fellesnevneren for mitt inntrykk av rasen er at de er veldig lærevillige og intelligente og det er også en super rase for de som ønsker ut i sporten. Utallige Connemara som har bemerket seg i de fleste grener. Oppfordrer til å sjekke ut historien om vidunder ponnien Stroller, han var blanding mellom Connemara og Fullblod og deltok i OL i 1968....som eneste ponni i historien...relativt imponerende kan man si. Til helgen skal vi på utstilling meg "guttene" og gleder meg masse til å se de andre ponniene som også kommer dit

Opprinnelig postet av lantano

Hvor er det dere var\skal på utstilling?

Foressten tusen takk for alle svar, de fleste virker og ha ett positivt inntrykk av hesten :-) det er bra!

When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/03/2007 :  23:39:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Connemara ponniser er KJEMPE ponnier, min søster har to hingster og vi har drevet litt avl. Fellesnevneren for mitt inntrykk av rasen er at de er veldig lærevillige og intelligente og det er også en super rase for de som ønsker ut i sporten. Utallige Connemara som har bemerket seg i de fleste grener. Oppfordrer til å sjekke ut historien om vidunder ponnien Stroller, han var blanding mellom Connemara og Fullblod og deltok i OL i 1968....som eneste ponni i historien...relativt imponerende kan man si. Til helgen skal vi på utstilling meg "guttene" og gleder meg masse til å se de andre ponniene som også kommer dit

Opprinnelig postet av lantano

Dere fikk den ene kåret og den andre ikke, stemmer ikke det?? Sjefen var borte med "vår" 3-åring også, men den ble desverre ikke kåret.....

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.