hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  22:57:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Weeee, er så glad

Endelig har jeg fått hesten min.. Den nye

Og den står til all forventning..

Innlegg uten mening, I know, men jeg er bare så glaaaaad. Har ventet så lenge på han nå (1.feb).

Weeeee...

*over og ut*

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 08/03/2007 :  23:18:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Grattis:)
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  18:40:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hihi, er det bildet fra Holter? Gampen min svømte der i sommer. Gøy. Men hu som driver der er det mest humørsyke mennekset jeg har møtt.

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

Ja er fra Holt hestesenter.. Jeg hakke vært der så mange ganger enda.. Men Line har bare vært hygglig å posiiv hittil... Fox har aldri vært så myk å fin før... hehe.. men jeg skal kjøre han dit to dager i uka i noen månder så får se hehe

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha
Redigert av - felt tre ganger så gøy den 09/03/2007 18:43:48 Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  18:43:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Weeee, er så glad

Endelig har jeg fått hesten min.. Den nye

Og den står til all forventning..

Innlegg uten mening, I know, men jeg er bare så glaaaaad. Har ventet så lenge på han nå (1.feb).

Weeeee...

*over og ut*

Opprinnelig postet av missixty

Gratulerer så mye jah.. hehe kjønner at du er glad.. Jeg har venta lenge på min nye oxo nå, skal hente min til SøndagOxo er den i Norge på tisdag...
Lykke tilGøy med ny hest

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:07:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Tusen takk felt tre ganger så gøy og Stinem.

Var og red vidunderet i dag
Ååå, som jeg har savnet stallen. Men er endelig tilbake.

Felt tre ganger så gøy; hva slags hest har du kjøpt deg da?

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  21:09:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hihi, er det bildet fra Holter? Gampen min svømte der i sommer. Gøy. Men hu som driver der er det mest humørsyke mennekset jeg har møtt.

Opprinnelig postet av Kaizers Elise

Ja er fra Holt hestesenter.. Jeg hakke vært der så mange ganger enda.. Men Line har bare vært hygglig å posiiv hittil... Fox har aldri vært så myk å fin før... hehe.. men jeg skal kjøre han dit to dager i uka i noen månder så får se hehe

Opprinnelig postet av felt tre ganger så gøy

Ja, hun er hyggelig. Men jeg hadde hesten min stående nesten en mnd der, og kom opp for å ri fem dager i uken, og var like redd hver gang. Hu hadde nemlig sine fikse ideer. hehe. Men svømming er bare helt supert ellers"!

Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  18:19:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

En Oldenburger/fullblods, tidligere kåret avels hingst men nå vallak...
Åssen hest har du kjøpt deg? Nå er det 25 timer til jeg drar ca.. hehe kan ikke vennte...

her er bilde av gampen:

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  13:56:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med ny hest!!! har du bilder? og "feltritt dobbelt så gøy"- den hesten var dritpen! minner meg veldig om en hest vi har i stallen hos oss som heter Diablo. Jeg liker sånne kraftige hester - tenker du gleder deg max! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  21:24:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt med en morsom blanding

Det er en blanding av tung-døl, trakhener og saddelbred.

Har seff bilder vettu

Her er han i hengeren

Og her står han i boksen sin.

Skal legge ut flere på VIPen når jeg får. Tok en del bilder på fredag, eller, venninna mi tok flere bilder torsdag og fredag siden jeg hadde glemt kameraet mitt Så venter bare på å få dem.

Royal-X

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  22:36:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, den ser skikkelig tøff ut! det blir gøy når vi skal ut på tur i sommer! ... hvis du får den på henger :). min skal ikke på beite i år heller, blir trening for alle pænga i sommer :). Driver med barokkridning jeg vet du og så kommer treneren min til å oppstalle hestene sine på stall nedenes i sommer.

Og jeg har fått ny hestepasser! whiii! Jeg kjenner henne litt fra før av, eller hun jobba på den stallen der jeg kjøpte Roal. :). Så har jeg tenkt at hun andre jeg har (som jeg ikke har vært så fornøyd med) kan komme og gå som hun vil, så reiser jeg i stallen og tar han alikevel. hun rir ikke som regel og da når hun har han hver helg, så blir det litt mye fri på han :). Men hun liker best å kose og stelle med han. så tenkte jeg litt i dag, at søren heller: hvis det er det hun har lysst til så vil ikke jeg bruke mer energi på å irritere meg over det! det kan uansett være greit å ha noen til å børste og kose me han. :).
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  22:38:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

En Oldenburger/fullblods, tidligere kåret avels hingst men nå vallak...
Åssen hest har du kjøpt deg? Nå er det 25 timer til jeg drar ca.. hehe kan ikke vennte...

her er bilde av gampen:

Opprinnelig postet av felt tre ganger så gøy

hvor høyt hopper den supre hesten din

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  23:06:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, den ser skikkelig tøff ut! det blir gøy når vi skal ut på tur i sommer! ... hvis du får den på henger :). min skal ikke på beite i år heller, blir trening for alle pænga i sommer :). Driver med barokkridning jeg vet du og så kommer treneren min til å oppstalle hestene sine på stall nedenes i sommer.

Og jeg har fått ny hestepasser! whiii! Jeg kjenner henne litt fra før av, eller hun jobba på den stallen der jeg kjøpte Roal. :). Så har jeg tenkt at hun andre jeg har (som jeg ikke har vært så fornøyd med) kan komme og gå som hun vil, så reiser jeg i stallen og tar han alikevel. hun rir ikke som regel og da når hun har han hver helg, så blir det litt mye fri på han :). Men hun liker best å kose og stelle med han. så tenkte jeg litt i dag, at søren heller: hvis det er det hun har lysst til så vil ikke jeg bruke mer energi på å irritere meg over det! det kan uansett være greit å ha noen til å børste og kose me han. :).

Opprinnelig postet av Royal-X

Yeah, de blir bra når vi skla på tur sammen med de gampene. Ja, vet du driver med barokkridning. Du må lære meg litt når jeg kommer ned. Hvis du vil da

Oioioi, gratulerer med ny hestepasser da Får håpe du er litt mer heldig med henne enn du har vært med de andre, hehe.
Men joda, det er greit å ha en som bare duller og steller med gampen da, dersom det er det hun vil

Men weee, nå er det ikke så lenge til jeg kommer. Ca 4 mnd haha.

Royal-X

» VIP

Skrevet - 12/03/2007 :  11:45:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja nå går det fort mot vår og sommer! Brøytemannen ble omsider frisk og fikk brøyta innkjørselen her også, hehe! Nå måtte e imidlertid ha landroveren min på verksted - og var livredd for at clusjen var røket (det var helt jævli å få gira), men heldigvis var det bare en sylinder i clutchen som måtte byttes.

Vi melder dere bare på et kurs hos alexandra til sommeren. Det koster 200 kroner for en time (helt alene) og da kan hun komme å undervise på AGR, eller du kan ri deg bort til nedenes :). Ja vi skal få det så knallgøy altså :)

Nå må jeg i stallen å fore :)
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  23:45:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Ja, det går virkelig mot våren her nede i Oslo. I Maridalen er ishelvete begynt, og det er gøy med barfothest kan du tro? Grr. Bare is overalt, og masse vann oppå. Nå står n¨å gampen i sykepaddocken da, skulle egentlig sluppet han ut med de andre går, men valgte å la være pga føret.

Men det var godt ikke clutchen din hadde røket da. Dyre greier å fikse det. Sverger til automatgir jeg da. Mye bedre

Hmm, ja, det hadde kanskje vært en god ide det, å være med på kurs . Det må jeg prøve. Hvor lang tid tar det å ri til Nedens da? Og blir det på veien, eller finnes det andre veier (altså stier eller noe)?

Nei, vettu hva, jeg skla på kurs i barokk

Er så rart.. Denne uka, og fra nå av skal jeg bare 2-3 dager i uka. Merkelig altså. Har jo nå jobbet fulltid siden desember. Skal bli deilig med litt fritid. Og bare det å slippe å tenke på at jeg må ta 0800-bussen i stallen nesten hver dag. Det er noe dritt, men litt deilig å være der så tidlig også da. Men vil heller sove. Men nå babler jeg bare..

Royal-X

» VIP

Skrevet - 13/03/2007 :  18:05:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja blå himmel og sol her for tiden, så snøen er snart borte nå :). Jeg satser på at ishelvete ikke kommer i år, for det er det verste jeg vet. Veien kan heller være dekket av et lag med snø for min del.

Du, jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid det tar å ri til Nedenes. Det går en veldig fin vei fra Løkka (der Cathrine Knudsen har hestene) og over til Nedenes - Det er en gammel jordbæråker som de nå bare har gress på og så går det en traktorvei tvers over. Der går det an å trave og galloppere også, så vil ikke tro det tar så lang tid å ri henn da :). Men jeg har bare ridd der en gang, og da tok vi en annen vei slik at jeg ikke fikk med meg hele ruta da - men jeg vet at den går over :). Det er jo litt bedre enn å ri på sykkelstien, det er ganske kjipt ja...

Jeg jobber over 100 prosent jeg nå. ganske pumpa for krefter... men er veldig glad jeg har roal slik at jeg ikke daler rett i sofaen når jeg kommer hjem :). da MÅ jeg liksom ut, og våkner når jeg begynner å møkke, børste og ri :). kan ikke sitte på han å sove nei... hehe!
Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.