hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  16:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
jeg får angst av ord delings feil ... angst
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  06:20:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
starer nytt og bedre liv i dag (igjen).... Har trent aktivt i 30 min nå..... Går i gjennomsnitt mellom 10.000 og 17.000 skritt på en dag (skrittteller)
Og skal skjerpe inn på kostholdet. Sitter for øyeblikket og drikker masse vann... jada, jeg vet utmerket godt hvordan det skal gjøres... men det er motivasjonen det lakker på.....
Jeg får sånne kick innimellom, så varer det kanskje i alt fra tre dager til en uke, så er det over igjen......... Grrrrrrrrrrr
Skal ha en bedre fasong innen sommeren, og den skal vare året ut og vel så det......
Noen tips til hvordan jeg kan motivere meg selv på en måte som varer?????

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Ikke tren for mye. Ha minst 1 dag i uka der du gjør noe moro (shopper, drar på kafè), og spiser uten å tenke på kosthold. Lørdag er en fin dag til det, da kan du bruke ele søndagen til å angre på alt du spiste lørdagen :P

Husk å varier treningen. Nøkkelen er: Forbrenn mere kalorier enn hva du inntar. Lykke til!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:11:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Treninger om tidilig på dagen skal vist også være bra.
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Ja, er ikke hva jeg skal gjøre som er problemet.... men motivasjonen......
Jeg er utdannet instruktør i turn og gymnastikk, så det er ikke det det skorter på.......
Men er så dårlig til å presse meg selv...

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Ja men er det ikke sånn?
Man er god til og fortelle andre hva dem skal gjøre, men litt sløv når det kommer til en selv?

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:32:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
jo, desverre.... har så lett for å gi meg... Kan være superflink en ukes tid, og så sklir det over, og så lager jeg masse unnskyldninger for å la være, he he teit. Trener ikke for å slanke meg da, men for å stramme opp og få bedre helse

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:33:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Hørets ut på meg som du trenger en pappegøye til og sitte på skuldrene dine og skrike IKKE GI DEG IKKE GI DEG, STÅ PÅ

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  09:35:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Men nå skal jeg ut og ri folksen, ha en stålande morgon *fnis*

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  10:11:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
kanskje en god ide det tigull, ha en fin tur da, he he

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  15:05:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Hadde en stålende tur fra kl 1100 til kl 1430

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  17:11:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg står opp kl. 5 hver eneste ukedag for å trene. Har gjort det regelmessig siden jul, og fra januar 05-juli 06 (måtte ha et opphold fra juli 06 til des. 06 pga. skade), og det har blitt en vane for meg. Dagen er ikke den samme uten 60 minutter på sykkelen!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  21:36:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
jeg jogger 06.30 om morgenen før jeg jobber tolvtimersdag på stallen som inkluderer møkke 10 bokser, ri fire hester og ellers det som må til på en stall. Det er nok. Motivasjon finnes ikke, jeg bare tvinger meg opp om morgenen (til joggingen, altså)
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 08/03/2007 :  20:30:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff.. takler ikke jogging... ridning og hestearbeid er det eneste treninga jeg får, ja sånn bortsett fra sex da... :-) Åsså trener jeg pilates en gang i måneden *ler høyt*. Med andre ord, ikke så mye trening... måkte en paddock med snø i går, det var bra trening! :) Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  21:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Endelig få trent Fox litt igjen.. hehe... God trening er jo svømming hehe..

Bilde av meg når jeg svømmer har jeg ikke(det er jeg glad for) men Fox:

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2007 :  22:06:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
hihi, er det bildet fra Holter? Gampen min svømte der i sommer. Gøy. Men hu som driver der er det mest humørsyke mennekset jeg har møtt.
Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.