hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/02/2007 :  11:23:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
litt for tidlig for meg det gitt hehe

har ikke hatt film maraton.
skal på jobben i dag, huff gruer meg, vi har nemlig fått ny kasse og jeg skjønner ingenting, for oppgjøret stemmer aldri, en kveld manglet jeg 3500kr og sist manglet jeg 200kr.

lurer på om de driver og herjer med meg jeg,

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/02/2007 :  00:03:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehehehe tok sånne hvem er du tester og så skulle jeg teste hvem jeg var i south park, men nok om det, bare det ene spm var så rått at jeg lo så jeg skreik,

det sto hvor rik er din famile,

ene svar var sånn

vi har akkurat måtte pansette pappesken vår for andre gang!

rart jeg ler hahaa

solanju

Norway

Skrevet - 20/02/2007 :  18:20:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
I mårra skal jeg avgårde å se på forhest!!! Yuhuuuuuuuu.. Gleder meg no aldeles fantastisk. Tenk om Sol får en hest som VIRKER???? Hadde vært fantastisk det!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/02/2007 :  18:44:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja ellers er det bare og sette på en ny lapp med "i ustand" på den du skal prøve hehehehe

nei jeg hakke sniffa lim, bare litt hår farge

solanju

Norway

Skrevet - 20/02/2007 :  19:07:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
det var det som sto i baken på bajas når jeg kjøpte han. Denne håper jeg selges7lånes ut som "pent brukt, ingen alvorlige mangler"
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/02/2007 :  22:42:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
fnis

Royal-X

» VIP

Skrevet - 22/02/2007 :  11:39:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åååååh så kjedelig! Jeg er innesnødd! skulle egentlig ha foret nå om en halv time, men måtte ringe stalleier i går kveld slik at han må gjøre det... Alikevel må jeg jo i stallen i dag, og gruer meg noe så borti natta! det tar sikkert 3 timer å gå til stallen, men må nesten spasere siden bussene er innstilt og bilen er innesnødd... Kunne solgt hesten akuratt nå hvis noen hadde spurt... De sier at dette ekstremværet skal fortsette i en uke fremover!!! heldigvis har jeg nok mat i frysa. Dette er jo bare skikkelig gammeldags at alt stopper opp sånn... GLEDER meg til sommeren jeg... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  13:06:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
herregud hvor bor du a? svalbar?
har hørt flere er snødd inn men her er det tja 15 cm snø og bare snør sånn lett pudder snø og veiene er helt fine med såle på.

har dere snø kanoner?

huff

stakkara

kos deg i din splitter nye iglo

Royal-X

» VIP

Skrevet - 22/02/2007 :  13:17:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe... Svalbard ja, det føles sånn... Nei jeg bor på sørlandet, Grimstad... Er totalkaos her! http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/forside så ser du hva som er hovednyhet, ja, eller ENESTE nyhet i dag... hehe! Sitter her nå og moter meg opp for å gå ut å måke verandaen sånn at hunden min kan få tissa... hadde han ute i sta, men han så bare fornærmet på meg og ville inn igjen. når jeg slapp han inn tisset han på gulvet... hm... Katten vil jo ikke ut, så jeg måtte lage til kattedo til den på kjøkkenet. Jeg skal heldigvis ikke på jobb før lørdag, men tviler på at jeg klarer å komme meg ut til jobb egentlig... Snakka med sjefen min tidligere og hun sa at hvis jeg klarte å komme på jobb, så kunne jeg bare ta med meg bikkja - hehe! DA er det krise da! Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  13:51:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er såpass ille der nede ja. Lurer på hvordan det går med gamlehytta vår, onkelen min sin nå. Halve taket blåste av for litt siden, haha.

Men litt av et vær dere har. Huff. Snø er gøy, men ikke når man må gå fra Fevik til Nedenes da. Det er langt, hvertfall i så mye snø. Stakkars.

Her i Oslo er det lite snø, kanskje 20 cm eller noe.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 22/02/2007 :  13:58:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blåste taket av? det så jeg ikke! en del av det gamle ridehuset på AGR blåste jo også ut tidligere. Skikkelig kraftig vind i år altså. Når de brøyter sømsveien så fyker snøen ned i innkjørselen min, måtte jo omtrent svømme til døra når jeg kom hjem i går kveld... innkjørselen er jo ca 10 meter lang eller noe også, så å måke den... ja det er ikke no jeg har veldig lyst til... :( men jeg burde jo selvsagt prøvd å få bilen enten ut eller inn sånn at brøytemannen kan ta med seg snøen... hehe! etter det jeg leser i avisa ser det ut som de har planer om å stenge veien fra grimstad - arendal også og da kommer jeg i alle fall meg ikke på jobb... Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  14:08:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Ja, deler av det blåste av, bare den tjærepappen da, men likevel, haha. Men det var sånn ca samtidig da veggen i ridehuset på AGR blåste inn. Pappa og jeg tok en dagstur ned dit i slutten av januar, så hang med venninna mi da (som bor på rideskolen der, rett over hestebutikken). Så hun fortalte det da. Men tenk å være inni der når veggen blåser inn da?

Men pappa var der nede i huset vårt den helga tror jeg. Han sa det blåste 42 m pr sekund borte ved ryvingen og sånn (de ytterste holmene). Vi har jo utsikt over hele skjærgården fra huset vårt (hvis du vet hvor Kvennebekken ligger?), og hele Gråholmen forsvant av bølgesptruten. Så dere har nok ikke helt vært heldige med vinteren, haha.

Uff, ja, dere bor jo så nærme Sømsveien også da. Men du bor den veien ned til høyre rett før Refvik om man kommer fra Hasseltangen eller den retningen der ikke sant? Ved de postkassene? Er hvertfall en stor gårdsplass å måke

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  14:47:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
huff stakkar dere,

her er det pudder snø og fint vær og jeg skal ut og ri jeg. fnis,

Royal-X

» VIP

Skrevet - 23/02/2007 :  14:33:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja rett ved postkassene ja... har gitt opp måkingen, nå får det bare snø i vei :). Skal gå i toppen og ta bussen til nedenes i dag, har vannblemmer over ALT! hehe! I morgen tidlig klokken 7.30 skal jeg på jobb i arendal. Gruer meg VELDIG! men blir nok bussen da også. I helgen har jeg hestepasser (forhåpentligvis... ja du vet jo hvordan tilstanden er...) så da trenger jeg kanskje ikke bekymre meg for mye om hesten i alle fall og hvordan jeg skal komme meg til den. Akuratt nå skulle jeg ønske jeg hadde Roal på AGR igjen, hehe!

Er det Ida du er venninne med, eller er det fler leiligheter over butikken? Ja var helt sykt mye vind i år... Hadde jeg ridd inni ridehuset på min hest når veggen kom fykende inn, ja da tror jeg at hesten hadde drept meg... han hadde sikkert løpt gjennom veggen på motsatt side og fått traumer for livet... huff a meg!

Har dere hus OG hytte på fevik? Vet ikke hvor kvennebekken er henn, men ryvingen ser jeg fra hytta vår da... Vi har hytte rett opp fra Moviga, på toppen av fjellet der. Jeg var ute der å så at alt var som det skulle på nyttårsaften... har ikke vært der siden, håper alt er intakt - hehe!

Hvordan går det med hestekjøp da? Hvis du trenger selskap på sommerbeitet vet jeg om to islandshester som er på jakt etter en plass å spise... hehe!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  14:52:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvem er hun jenta som døde i arendal i går da
ved bjorebekk eller noe?

kjenner mange der nede, er litt bekymret

må være meter vis med snø hos dere nå når man kan dø av og hoppe i snøen

Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.