hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

iris22

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  09:47:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja,heldigvis gikk det bra med både hest og folk. Er evig glad for at ingen ble påkjørt..
Litt her og litt der... Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  07:40:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jæddæ jæddæ... Er det noen som er våkne her?? Jeg er på jobb og sliter med å holde meg våken... *gjeeesp*
Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  09:19:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nå er jeg våken, skal snart ut og ri

fy f dere skulle hørt jeg var sint natt til i går, grr pokkers katter

3 katter satt og klora på døra mi og ville inn, og da jeg slapp de inn gikk de løs på rullegardina mi og lagde et helvetes spetakkel, helt til jeg slapp dem ut,

makan

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  10:33:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, ja, katter kan være noen gnagsår! Den ene min er også en sånn "skrape på dører, banke på vindu, rope og skrike og skal være med overalt"-type. Men er jo moro med litt personlighet også da!

Ååååå, jeg vil også ut og ri! Heldig du! Håper jeg er ferdig på jobb snart...

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  10:44:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hehe ja men jobb betyr penger,
skal prøve og få noen til og filme hesten min i dag, for han har en sikkelig merkelig gangart nå, det er ikke tølt og ikke pass og ikke trav og heller ikke grisepass,
han har laget sin egen gangart

jeg sitter dønn rolig i salen, og han løper sinnsykt fort, som en kaldblods traver

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  10:51:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
men spendas, kjeder du deg på nattevakt, kan du legge meg til msn så han vi underholde hverandre for jeg kjeder meg til langt utover natten, satt oppe til halv seks og så film natt til lørdag jeg hehe,

litt små trøtt

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  10:51:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ondkrabbe@msn.com

Spendas

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  11:00:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wohooo, en stk Tigull lagt til MSN! Nå har jeg ikke nattevakt på en uke, da, men kommer nok til å slite med døgnrytmen uansett!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  11:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
JA et stk VIPS lagt til hehe.

nå skal jeg ut og vrølte med hesten min, genialt navn til den nye gangarten hans hehe,
vi snakkes på msn da.

så kan vi ha øya på stilk sammen hahaa

Royal-X

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  19:45:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg går av siste nattevakt, pleier jeg ikke å gå å legge meg. Det blir en grusom dag, men utrolig deilig å gå å legge seg 20.30 på kvelden og sove til 12 dagen etter. Det funker hver gang.

Katter som maser ja... Min katt gnikker potene sine på vinduet, det er en grusom lyd. Det er sånn; vi gnikker med isoporen vår, gnikk gnikk - på vinduet, mornings! ALT ER FRITT!

Jeg var i stallen fra 13 til kl 18 i dag, det var så herlig vær. Rei, og prata sjit :). Fyllesyk og fæl. Når skal jeg lage Pita med løvstek - det blir deilig! etterpå skal jeg opp i min private kinosal i 2 etasje og se på film... Jeg har 3 filmer innepakket i plast her (har altfor lite fritid). Hvilke gjør seg best på kinolerretet: Spirit, hidalgo eller running free?

*sint* Skulle se running free... så åpna jeg coveret og skulle ta ut cden - SÅ BRAKK DEN!!!! Fatter ikke hvorfor de ikke kan la vær å feste de så stramt!! ok, hvilken skal jeg se... hidalgo eller spirit?
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  20:32:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når jeg går av siste nattevakt, pleier jeg ikke å gå å legge meg. Det blir en grusom dag, men utrolig deilig å gå å legge seg 20.30 på kvelden og sove til 12 dagen etter. Det funker hver gang.

Opprinnelig postet av Royal-X

Samme her. Sto opp 16 i går, jobbet fra 20 i går kveld til 11 i formiddag, så er LITT sliten, og nå er det snart senga... men nå er jeg så trøtt at jeg tror faktisk ikke jeg får sove, hvor rart det enn høres ut...
Men pleier å våkne tidlig dagen etter da. Så blir herlig med goooood døgnrytme fra i morgen, håper jeg.

Ja, UTROLIG irriterende med DVD'er som er helt UMULIGE å få ut! For ikke å snakke om når man skal ha plasten av en ny DVD... At det går AN!!

Ville gått for Hidalgo, jeg.

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  20:49:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg hadde gått for spirit, helt utrolig godt laget film, selv om hestene har øyebryn haha.
disse kattene mine gir ikke opp heller vettu, helt håpløse
skraper og klorer og mjauer så jeg ikke får sove, og jeg ligger dum som jeg er og bare hysj pus stille nå da pus

ha da blir de bare værre.

har btw sett 13 dvd i helgen , fritids problemer jeg, det har vi ikke sett.
pluss at jeg satt 10 timer mens jeg så film og fikk mer poeng på hesten min på dyrepraten.com

sliter ja hehe..

og i dag skulle vi ut og trene sammen med noen issir, og tigull har jo ikke noen bra tølt så vi vrøltet sammen med tølterene, men plutselig så fant tigull ut at bak nei det var ikke hans plass, så han raset mellom de to islandshestene forran og vrøltet på så snøen føyk før han la sånn ca 500kg i kjeften og slo over i galopp, mmm morsomt og ri på trinse da ja phø.

duste ponni.

så når jeg kom hjem virket ikke vamekablene og gulvet er like kaldt som isen ute så da ble jeg sur og gikk og la meg og der sovnet jeg, og så gikk strømmen så når jeg våkent var det rimelig mørkt.

nå sitter brodern og klapper takten til skyte spillet sitt,

jeg tror jeg holder på og bli gal,.

men ja ja .

og ellers da folkens?

Royal-X

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  21:20:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! jeg får se begge da! :)

13 DVDer ja... høres ut som meg når jeg pløyde gjennom alle sesongene av sex og singelliv... Når jeg så sesong 2 av greys anatomy så jeg faktisk alle episodene på to dager (er vel 25 eller noe), da var jeg temmelig utslitt i skallen etterpå... hehe! Tror jeg må gå ned i stilling for å rekke å se nok film... har hatt disse tre filmene innepakket i plast siden før jul! hehe! Bestilte de en kveld på CDON etter å ha lest på mixen hvilke som var anbefalt... hestehviskeren var jeg ikke forberedt på... Grein som en GAL på begynnelsen med den trailerscenen. Ble nesten redd for å ri på tur etter den filmen... :/ Men utrolig bra film da!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  21:29:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
gjorde du å?
jeg skvatt da jeg hørte trailere liksom

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/02/2007 :  05:28:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
noen andre våkne nå da?sitter å kjeder meg i hjel med influensa
tipper jeg skal få tak i nesespray i morgen,ja..får ikke sove

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.