hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder av hester med uvanlige farger/avtegn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Bilder av hester med uvanlige farger/avtegn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2008 :  23:44:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder jeg tok av Paint hoppa Snowflake i går. Har alltid likt denne skjønne hoppa, smelt smelt. (Bare så inderlig synd at hun ikke er min, he he)

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 22/01/2008 :  23:06:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var masse flotte hester her, men falt for den frieser/paint blandingen jeg da RÅLEKKER!
Men er det lovlig? Er han virkelig kåret? Hvor i verden er han? Og hva kan han bedekke?
Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 23/01/2008 :  13:34:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Hesten min har prikker på rumpa :D

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 21/02/2008 :  18:04:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lille Emma har Batman vingen på rumpa :)

Opprinnelig postet av Harneshaug

Det var ett stilig avtegn!!!:)

Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2008 :  12:22:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Legger ut en link jeg, siden jeg ikke helt har skjønt hvordan man legger ut bilder.

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=11777&galleri=show&side=3

Legg merke til den svarte manen og hvite halen som er ganske tøft, selve fargen er også spesiell til renrasa tinker å være;)

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2008 :  21:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føllet til Indi, født 14 mai 2008. Føllet har to blå øyne, men er mørk rundt de.

Og noen snev av Indis spesielle bles... spesielt i pannen. Hun har et blått øye. Skal ta et bedre bilde i morgen

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Inga+Bailey

» VIP

Skrevet - 15/08/2008 :  23:58:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er kanskje ikke sååå spesielt, men Bailey er på vei til å få stjerne! Det blir fler og fler hvite hår i panna, så kan bli spennende og se ;) Hun har også noen plasser med hvite hår på kroppen! Litt stilig :) Bildet er desverre uskarpt, men "stjerna" er liten, og hesten vil IKKE stå rolig og bli fotografert.

BAILEY TRENGER HELFÒRVERT!! Se finnkode: 15931305 for mer informasjon. Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 20/08/2008 :  00:54:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Superflotte hester da:D
Tassen min er jo en "vanlig" grå fjording, men har en STERK kajal rundt øynene - noe jeg ikke har sett mye til:)
Dessuten er han mer hvit enn grå egentlig, selv om han ser grå ut på bildene på vip'en min=)

Og for å ikke glemme det; han er PITTELITEN! Mindre enn generelle islandshester til og med:)

Elsker gutten min!<3<3<3<3<3<3<3

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 20/08/2008 :  01:08:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Din Tassen er en "borket" fjording, dvs. samme farge som Atom Vinter, altså brun med "gul-gen", men med fjordingens "blakk-gen", som gjør at han blir betegnet som "grå".

Fjordinger kan ha alle farger, brune, røde, borkete, gule, osv. men fordi "fjordingfargen", dvs. "viltfarge-genet" er dominant, vil alle fjordinger ha en eller annen "viltfarge", og 99,99% av alle fjordinger har i dag dette genet. I gamle dager var det ikke uvanlig med bla "brune" fjordinger.

Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2008 :  13:13:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den artige pannen til Indigo. Er det rart jeg kalte henne "møøøa" og kua??

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 24/08/2008 :  15:25:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding

Noen kom til meg og sa at Tassen's bein hadde noen rare avtegn som ikke er vanlige. Er ikke disse "tigerstripene" vanlige da? Vet ikke om de viser så godt på dette bildet, men han har dem rundt hele beina. Noen tror også at det er skitt, men det er det IKKE! *Fornærmet*

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 24/08/2008 :  15:26:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding

Noen kom til meg og sa at Tassen's bein hadde noen rare avtegn som ikke er vanlige. Er ikke disse "tigerstripene" vanlige da? Vet ikke om de viser så godt på dette bildet, men han har dem rundt hele beina. Noen tror også at det er skitt, men det er det IKKE! *Fornærmet*

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 24/08/2008 :  18:27:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min som er en quarab (araber/quarter). han synes i mengden;)

Gå til toppen av siden

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 24/08/2008 :  18:28:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøver igjen

Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 24/08/2008 :  19:43:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Tror du gjør feil.. Viser ingen bilder her:/
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.