hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordingen!<3
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Fjordingen!<3
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  21:43:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Krøllalfa: Ingen! Vi vet alle at Fjordingen er PERFEKT! Hvor høyt er foresten det hinderet? Skikkelig flink den der:)
Embla-en min<3 Gå til toppen av siden

¤Klippa¤

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  14:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nope... æ skriv helst på min måte !

Opprinnelig postet av solengshæstan

Hei! grunnen til at folk skal skrive på bokmål eller nynorsk, er fordi då kan alle forstå det du skriver, og ikke bare de som kommer fra fylket dit-byen din...=) bare sånn btw
Gå til toppen av siden

¤Klippa¤

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  14:52:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fjordingar er kjempe hestar =)!!
De er allsidige og bare gode å snille..(sjølvsagt unntak, men ja…). Eg må innrømme eg ikkje var like begeistra for fjordingar før eg fekk Klippa, men nå kan eg ikkje sjå føre meg at eg kunne hatt ein annan hest en ho. Klippa er heilt fantastisk i sprang, er brukleg i dressur :P , og elles veldig roleg og snill på tur! Det er det som er så bra med den ”moderne” fjordingen, at den behelder sine gode ”gamle” eigenskapar og i tillegg har fått nye sånn at den bare har blitt enda meir allsidig!

fjord-power!!
Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  10:24:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Jeg er stor fan av fjordhesten. En allsidig hest som kan brukes til alt. Dessuten vokser jeg jo ikke akkurat fra hesten heller så . Får ofte kommentarer på hvorfor jeg ikke kjøper meg en ordentlig hest, for fjordingen er jo så treg og ikke kan brukes til annet en kjøring! Men jeg må bare nevne at jeg har fått utrolig mange kommentarer fra folk som er direkte overrasket over at Tunsblakka går godt i dressur, og samler seg. Hva føles best? Å ri en varmblodsridehest i samling ( som du såvidt trenger å gjøre noe for at den samler seg) enn å ri en fjordhest som du har jobbet godt med? Nå sier jeg ikke at en varmblods ridehest er alltid lettere å ri dressur på, men min erfaring tilsier det. Jeg synes det er gøy å jobbe for å få til noe. Ingenting slår en fjording i samling, ser nydelig ut!
Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2007 :  16:24:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Ikke alle fjordinger trenger å jobbes ned, heller. Men uansett er en fjording som går samlet helt utrolig nydelig å se på!

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 11/03/2007 :  01:10:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, alle fjordhestelskere!:) Synes det er kjempe fint at så mange bryr seg om fjordhesten, og støtter den!:D Jeg har også fjording, Maylinn ei fjordhoppe på snart 8 år!=) Hun har hoppet 1.35 og går kjempe fint i dressur=) Jeg og Maylinn gjør veeldig mye sammen, og vi er bESTEVENNER! Vi bader, kjører både akebrett og "slåe", deltar på stevner og mye mer!=) Fjordhester er rett og slett KULE og en av de beste hesterasenene man kan ha=)
Maylinn er foresten etter Geist Tyler og Mariline:)

Noen bilder av Maylinn(:

Knegg og vrinsk fra Tone & Maylinn<3
Gå til toppen av siden

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2007 :  14:04:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
KULT!!!! Maylinn og fjordingen jeg hadde før er halvsøstre:D
Bonnie Tyler er også etter geist tyler:)
men bonnie var aldri håndtert ellet temt når vi kjøpte henne som 3,5 åring... hun hadde gått på beite med mamman sin hele livet, og var ganske skvetten og nervøs, så hun var dessverre ikke den familiehesten vi ville ha, så vi sente henne tilbake til oppdretterene etter noen måneder, for hun slo seg ikke til ro og var veldi nervøs..
kult at søstra er så pen da:D

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."
Gå til toppen av siden

trine87

Skrevet - 12/03/2007 :  12:23:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
fjordingen er absolutt den beste hesten! Hesten min, Gøril, er fjording. GID =) Gå til toppen av siden

Embliss

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  19:04:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmbliss  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbliss  Svar med kopi av melding
Geist Tyler, ja... Han er far til alle min hests søsken, bare ikke henne:p
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.