hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "L. C. G." fra "Arendal" - pass dere!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 "L. C. G." fra "Arendal" - pass dere!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AinaVj

Norway

Skrevet - 18/01/2007 :  12:23:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
JO, det er nok henne. Hun skulle ha vært sperra inne på psykiatrisk avdeling. og tenk at hun også har svindla tre ekskjærester også. (eller hva det var). Hun må garantert ha en lidelse.

Skal i hvertfall aldri mere betale forskudd når jeg kjøper noe på nettet mer.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  18:10:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg var "venn" med denne Linnea for ca et år tilbake.Jeg ble lurt trill rundt!

Hun var ny på stallen,kom med to spranghester hun liksom eide.Vi rei på masse turer sammen og hun fortalte at hun var rik,adoptert til norge(hun er av asiatisk opprinnelse)..Jeg møtte kjærsten flere ganger også.

Hun spurte om jeg kunne passe hestene hennes i noen dager, men den 3.dagen hentet hun hestene midt på natta og dro hjem til arendal.Vi sendte masse mail i ettertid og jeg sendte henne bilder jeg hadde tatt av "Kenny"og Vindur.
Jeg fikk ikke vite at hun var syk og hadde lurt meg før stalleier kom og fortalte at hestene var stjålet og at eieren var på leting etter dem. Etter litt fisking på mail fikk jeg vite hvor de var oppstallet og fortalte det videre.Hestene ble heldigvis funnet.

Det er noe av det ekleste jeg har opplevd! Hadde ikke trodd jeg var så naiv, men man vil jo helst sedet beste i folk.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.